נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
 

בועז ל

New member
גרף ראשון - עולים ויורדים בתחנות הקו המשודרג לירושלים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
גרף ראשון - עולים ויורדים בתחנות הקו המשודרג לירושלים
הגרף הראשון הוא גרף הבית עבורי. תחנת רמלה ממשיכה להתאושש ואילו תחנת בית שמש שוברת פעמיים ברבעון האחרון את שיא כמות הנוסעים בכל הזמנים. קטע נען-בית שמש ממתין להכפלת המסילה.

 

GLSRA

Active member
שאלה קטנה - המספרים בציר האנכי הם נוסעים לחודש ?

גרף ראשון - עולים ויורדים בתחנות הקו המשודרג לירושלים
הגרף הראשון הוא גרף הבית עבורי. תחנת רמלה ממשיכה להתאושש ואילו תחנת בית שמש שוברת פעמיים ברבעון האחרון את שיא כמות הנוסעים בכל הזמנים. קטע נען-בית שמש ממתין להכפלת המסילה.
שאלה קטנה - המספרים בציר האנכי הם נוסעים לחודש ?
 

GLSRA

Active member
הוספת הרכבות ברמלה הקפיצה את התחנה

גרף ראשון - עולים ויורדים בתחנות הקו המשודרג לירושלים
הגרף הראשון הוא גרף הבית עבורי. תחנת רמלה ממשיכה להתאושש ואילו תחנת בית שמש שוברת פעמיים ברבעון האחרון את שיא כמות הנוסעים בכל הזמנים. קטע נען-בית שמש ממתין להכפלת המסילה.
הוספת הרכבות ברמלה הקפיצה את התחנה
מאיזור ה 30 אלף לחודש לאיזור ה 60 אלף. שינוי דרמטי בתוך כשנה.
זה מוכיח שזמינות וריבוי רכבות מקפיץ את הביקוש.
 
if you build it, they will come

הוספת הרכבות ברמלה הקפיצה את התחנה
מאיזור ה 30 אלף לחודש לאיזור ה 60 אלף. שינוי דרמטי בתוך כשנה.
זה מוכיח שזמינות וריבוי רכבות מקפיץ את הביקוש.
if you build it, they will come
נא לא להפריע את מנוחת ה"מומחים המובילים", עם הסיפורים שלהם על קווים ריקים ומיותרים.
 

amit1270

New member
מהפך! דימונה כבר לא אחרונה!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
מהפך! דימונה כבר לא אחרונה!
גן החיות התנ"כי בחודשים שלא חל בהם חול המועד יורד למקום האחרון במספר הנוסעים.
 

בועז ל

New member
גרף שני - עולים ויורדים בקו אשקלון-רחובות-ת"א

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
גרף שני - עולים ויורדים בקו אשקלון-רחובות-ת"א

 

GLSRA

Active member
יבנה מזרח ורחובות בסטגנציה- מספר נוסעים יציב לאורך זמן

גרף שני - עולים ויורדים בקו אשקלון-רחובות-ת"א
יבנה מזרח ורחובות בסטגנציה- מספר נוסעים יציב לאורך זמן
אשקלון, באר יעקב ובעיקר אשדוד עולות, באופן די יפה.
באר יעקב לדעתי לא אמרה את המילה האחרונה, המון שכונות חדשות, חלקן פשוט במרחק הליכה מהתחנה - זה יעלה את השימוש ברכבת משם. השינוי מתחנה זו רק החל
 

amit1270

New member
אשדוד ואשקלון קיבלו תוספת תדירות

יבנה מזרח ורחובות בסטגנציה- מספר נוסעים יציב לאורך זמן
אשקלון, באר יעקב ובעיקר אשדוד עולות, באופן די יפה.
באר יעקב לדעתי לא אמרה את המילה האחרונה, המון שכונות חדשות, חלקן פשוט במרחק הליכה מהתחנה - זה יעלה את השימוש ברכבת משם. השינוי מתחנה זו רק החל
אשדוד ואשקלון קיבלו תוספת תדירות
בזכות קו החוף הדרומי (בניתוח הזה אי אפשר להפריד בין הקווים ולכן תחנות אשדוד ואשקלון נמצאות בשני הגרפים). רחובות ויבנה מזרח לא נהנו משיפור דומה, והתוצאות בהתאם. עם זאת, אני עדיין מזהה מגמת עלייה מתונה בתחנת רחובות.
 

GLSRA

Active member
אשדוד ואשקלון מופיעות בשני הגרפים באותם מספרים

אשדוד ואשקלון קיבלו תוספת תדירות
בזכות קו החוף הדרומי (בניתוח הזה אי אפשר להפריד בין הקווים ולכן תחנות אשדוד ואשקלון נמצאות בשני הגרפים). רחובות ויבנה מזרח לא נהנו משיפור דומה, והתוצאות בהתאם. עם זאת, אני עדיין מזהה מגמת עלייה מתונה בתחנת רחובות.
אשדוד ואשקלון מופיעות בשני הגרפים באותם מספרים
אשדוד כ 210 אלף, ואשקלון כ- 170 אלף.
ובכל זאת הן עולות.
ברחובות ויבנה מזרח, אין צמיחה - כאילו "נתקעה" העלייה במספר הנוסעים שם.
 

amit1270

New member
הסברתי לך למה הן עולות. לגבי הכפילות -

אשדוד ואשקלון מופיעות בשני הגרפים באותם מספרים
אשדוד כ 210 אלף, ואשקלון כ- 170 אלף.
ובכל זאת הן עולות.
ברחובות ויבנה מזרח, אין צמיחה - כאילו "נתקעה" העלייה במספר הנוסעים שם.
הסברתי לך למה הן עולות. לגבי הכפילות -
הסיבה לכך היא שהנתונים לא מתייחסים לקו אלא לתחנות ואי אפשר להפריד בין הקווים. ברחובות ויבנה מזרח לא היו שיפורים בלו"ז.
 

GLSRA

Active member
עמית, הבנתי - צודק - תודה -


הסברתי לך למה הן עולות. לגבי הכפילות -
הסיבה לכך היא שהנתונים לא מתייחסים לקו אלא לתחנות ואי אפשר להפריד בין הקווים. ברחובות ויבנה מזרח לא היו שיפורים בלו"ז.
עמית, הבנתי - צודק - תודה -
 

darkshadow1

New member
ברחובות חסרות רכבות והתחנה היא בזיון.

אשדוד ואשקלון מופיעות בשני הגרפים באותם מספרים
אשדוד כ 210 אלף, ואשקלון כ- 170 אלף.
ובכל זאת הן עולות.
ברחובות ויבנה מזרח, אין צמיחה - כאילו "נתקעה" העלייה במספר הנוסעים שם.
ברחובות חסרות רכבות והתחנה היא בזיון.
כל תחנה חדשה זוכה להצלה של לפחות 50% משטח הרציפים וברחובות, מהתחנות העמוסות בארץ, יש כמה סככות מסכנות שנכנסים תחתן 20-30 נוסעים במקרה הטוב. הטרמינלים הממוזגים זעירים עם מעט מקומות ישיבה, אין דרגנועים במעבר התת-קרקעי ובבקרים לעיתים קרובות מורגש מחסור במכונות למכירת כרטיסים. הוספת ההפרדה המפלסית עזרה מאוד לבעלי הרכב הפרטי, אבל הרחיקה מאוד את התחנה שהייתה בעבר במרחק 50 מטר מהטרמינל הצפוני (צריך לעשות סיבוב ענק כדי להגיע אליה).
וכמובן הבעיות הגדולות יותר: בבקרים התדירות לא גבוהה מספיק כך שהרכבות צפופות מאוד, בשעות השפל התדירות הנמוכה (רכבת בשעה) מפסידה בגדול לאוטובוסים, הרכבות איטיות מאוד (מהירות ממוצעת של 40-50 קמ"ש עד לתל אביב) ובוודאי שעצירה של רכבות עמוסות בנוסעים בתחנת כפר חבד השוממת לא עוזרת לעניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה