נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
ולאלו שעדיין מחכים לרכבת השנייה והשלישית...

הגרף המסיים - מוקדש לקטני האמונה והספקנים.
וגם לאלה שעדיין אינם יודעים להעריך את המאמץ וההקרבה שהושקעו בהכפלת הקו לב"ש.
ולאלו שעדיין מחכים לרכבת השנייה והשלישית...
 

GLSRA

Active member
רמי ובועז - תודה רבה

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
רמי ובועז - תודה רבה
ממש מרתק, כל הסיפור על כף יד אחת. ממש רואים בנקל אירועים ותגובות. אין כמעט הפתעות. כל דבר שעושים או קורה בשטח מיד מתבטא בגרפים שפרסמתם. תודה רבה לשניכם
 

easyJet

New member
תודה !!!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
תודה !!!
 

easyn

New member
תודה רבה

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
תודה רבה
אבל איפה הגרף המסכם של כלל הנוסעים ברכבת?
 

amit1270

New member
מחכים לאריק...


תודה רבה
אבל איפה הגרף המסכם של כלל הנוסעים ברכבת?
מחכים לאריק...
 

tsd91

New member
תודה רבה

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
תודה רבה
 

סנוי

New member
תודה רבה בועז! מדהים, הכפלת הנוסעים ברוב הקווים תוך 3 שנים!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
תודה רבה בועז! מדהים, הכפלת הנוסעים ברוב הקווים תוך 3 שנים!
 

easylivin

New member
תודה רבה, בועז ורמי! ובקשה קטנה בהזדמנות:

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
תודה רבה, בועז ורמי! ובקשה קטנה בהזדמנות:
האם תוכלו לצרף בהזדמנות את קובץ האקסל של רבעון א' 2015? בזמנו ביקשתי מרמי, אבל הייתו לו אז בעיה עם העלאת הקובץ...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ירושלים במצב לא רע.

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
ירושלים במצב לא רע.
תודה על הבאת הנתונים!
 

easylivin

New member
=1= שנת שיא (נוספת) ברכבת ישראל


נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
=1= שנת שיא (נוספת) ברכבת ישראל

ספר השיאים של רכבת ישראל:
• שיא של כל הזמנים לאותו חודש - בכל אחד מחודשי 2015 עד כה;
• כתוצאה - מחצית א' המוצלחת ביותר בכל הזמנים;
• מספר הנסיעות השנתי יעבור לראשונה את סף ה-50 מיליון - על כך בהמשך.

בגרף המצורף: השוואה לשנים קודמות.
 

easylivin

New member
=2= מבט-על: מספר הנסיעות לרבעון

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
=2= מבט-על: מספר הנסיעות לרבעון
ממחיש עוד טיפה יותר טוב את המגמה של השנים האחרונות (ספרו זאת בהזדמנות "למומחי תחבורה מובילים" , לכתבי התחבורה ולפוליטיקאים מסויימים...)
 

easylivin

New member
=3= מגדילים את הרזולוציה: מספר הנסיעות לחודש

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון שני 2015
להלן נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון השני ב-2015. את הגרפים המצוינים הכין עבורנו הזכיין הבלעדי של הסחורה הזו, מיסטר רמי'ש. תודה גדולה לרמי על ההשקעה ותודה ל"רכבת ישראל" על הנתונים!
פותחים עם המספרים היבשים.
=3= מגדילים את הרזולוציה: מספר הנסיעות לחודש
הגרף כולל קו מגמה (פולינום מסדר 5) שבאופן לא מפתיע דומה בצורתו לגרף הקודם. וגם לגרף הבא...
 

GLSRA

Active member
מה קרה ב 2009-2020, תחושה של בלימה בצמיחה ושוב עלייה חזקה ?

=3= מגדילים את הרזולוציה: מספר הנסיעות לחודש
הגרף כולל קו מגמה (פולינום מסדר 5) שבאופן לא מפתיע דומה בצורתו לגרף הקודם. וגם לגרף הבא...
מה קרה ב 2009-2020, תחושה של בלימה בצמיחה ושוב עלייה חזקה ?
 

easylivin

New member
תוצאה ישירה של הקיפאון בפיתוח הרכבת בשנים שלפני כן.

מה קרה ב 2009-2020, תחושה של בלימה בצמיחה ושוב עלייה חזקה ?
תוצאה ישירה של הקיפאון בפיתוח הרכבת בשנים שלפני כן.
למעשה, רוב הפרוייקטים שהיו אז בתכנון או בשלבי ביצוע ראשונים "הוקפאו". או לחילופין התנהלו בעצלתיים, תוך כדי "פריסת התקציב" לשנים רבות, או בכלל נקלעו לקשיים ונתקעו (כמו הקו המהיר לירושלים) ולא חולצו על ידי ממשלה שהייתה ספק רופסת, ספק פוגעת בהשקעות ברכבת בכוונה תחילה.
ובקיצור, עיין ערך: ממשלת אולמרט, 2006-2008... טוב, אולי לא 100% אשמה מוטלת עליה אלא 80%. אבל זה בהחלט מספיק כדי להכריז עליה כממשלת אנטי-תשתיות - והיא ידועה כבר שנים רבות תחת שם זה בפורום תח"צ (ואגב, אין צורך שיזכירו לי בכלל כל מיני "הישגים" של אתה הממשלה, כמו "תוכנית ההאצה"
שכל מטרתה להראות שיש השקעה בתשתית, שלא באמת הייתה אז כפי שהתבקש).
 
ואני אומר ש-100% מהאשמה מוטלת על ממשלת קדימה

תוצאה ישירה של הקיפאון בפיתוח הרכבת בשנים שלפני כן.
למעשה, רוב הפרוייקטים שהיו אז בתכנון או בשלבי ביצוע ראשונים "הוקפאו". או לחילופין התנהלו בעצלתיים, תוך כדי "פריסת התקציב" לשנים רבות, או בכלל נקלעו לקשיים ונתקעו (כמו הקו המהיר לירושלים) ולא חולצו על ידי ממשלה שהייתה ספק רופסת, ספק פוגעת בהשקעות ברכבת בכוונה תחילה.
ובקיצור, עיין ערך: ממשלת אולמרט, 2006-2008... טוב, אולי לא 100% אשמה מוטלת עליה אלא 80%. אבל זה בהחלט מספיק כדי להכריז עליה כממשלת אנטי-תשתיות - והיא ידועה כבר שנים רבות תחת שם זה בפורום תח"צ (ואגב, אין צורך שיזכירו לי בכלל כל מיני "הישגים" של אתה הממשלה, כמו "תוכנית ההאצה"
שכל מטרתה להראות שיש השקעה בתשתית, שלא באמת הייתה אז כפי שהתבקש).
ואני אומר ש-100% מהאשמה מוטלת על ממשלת קדימה
כי מחדלי הרכבת עצמה בתחום הפיתוח (והיו רבים כאלה) היו קיימים גם בחמש השנים שלפני כן (ממשלת אריק ז"ל), אבל למרות זאת הממשלה הצליחה עם כל המחדלים האלה להשלים 11 מהפרוייקטים של תכנית החומש, או לפחות להביא אותם לנקודת אל חזור שלא אפשרה לאולמרט וחבר הגנבים שלו להקפיא אותם. לעומת זאת, ממשלת אולמרט לא עשתה כלום עד כחודשיים לפני התפטרותו, כאשר המשבר הפיננסי דחף אותה (ואת שר האוצר החדש רוני בר און, שהיה הרבה יותר טוב מהירשזון) להמריץ את הצמיחה במשק ע"י חידוש ההשקעות בפרוייקטים - אבל בפועל היא לא הספיקה לעשות כלום כי אולמרט התפטר והלכנו לבחירות. מי שהוציא לפועל את תכנית ההאצה היה כץ, וכעבור כמה חודשים בשלטון הם (ביבי, שטייניץ וכץ) הבינו שתכנית ההאצה מינורית מדי, והפכו אותה לתכנית נתיבי ישראל המורחבת שממשיכה עד היום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה