נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת - שיאים בתחנות רמלה ובית שמש.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת - שיאים בתחנות רמלה ובית שמש.

נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת - שיאים בתחנות רמלה ובית שמש.
הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון הראשון לשנת 2015. הנתונים נמצאים אצל יקירנו רמי'ש, שאני בטוח שגם הפעם יפליא בגרפים המעולים שלו וישליט בהם סדר ארצי. לבקשתי, מצורף גרף ראשון של רמי ובו מופיעים נתוני הקו המשודרג. תחנות בית שמש ורמלה שוברות שיא נוסעים של כל הזמנים. בעוד שאת השיא הרמלאי ניתן להסביר די בקלות, הרי ש"בירושלים של מטה" צריך לחטט קצת ע"מ להבין את סיבותיו.

 

קו 415

Member
ניתן להכריז רישמית

נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת - שיאים בתחנות רמלה ובית שמש.
הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת, נכון לרבעון הראשון לשנת 2015. הנתונים נמצאים אצל יקירנו רמי'ש, שאני בטוח שגם הפעם יפליא בגרפים המעולים שלו וישליט בהם סדר ארצי. לבקשתי, מצורף גרף ראשון של רמי ובו מופיעים נתוני הקו המשודרג. תחנות בית שמש ורמלה שוברות שיא נוסעים של כל הזמנים. בעוד שאת השיא הרמלאי ניתן להסביר די בקלות, הרי ש"בירושלים של מטה" צריך לחטט קצת ע"מ להבין את סיבותיו.
ניתן להכריז רישמית
שצמצום הנסיעות של הקו לירושלים רק סייע לו!
 
אין שום קשר בין הדברים והנכון הוא להגביר את מס' הנסיעות לירו

ניתן להכריז רישמית
שצמצום הנסיעות של הקו לירושלים רק סייע לו!
אין שום קשר בין הדברים והנכון הוא להגביר את מס' הנסיעות לירו
לירושלים דרך הקו הישן אלא שבוקר אחד קם איזה אידיוט שהחליט לוותר על תחנת החאן והחליט באותה נשימה להסיע לירושלים קרונועים שאינם בנויים לקו הזה. בכפיפה אחת הוא גם נתן הנחייה לרכוש כמויות עצומות של גריז לשימון המסילות ברדיוסים הלא מותאמים, על חשבון הציבור.
אח"כ הגיע אידיוט מדופלם אחר שנתן הנחייה לפרק לגורמים את הקרונות הישנים כי הם הפריעו לו בעיניים.....
בקיצור: צפה להתנהלות מחורבנת גם בקו המהיר ברגע שייפתח. צפה גם שהנסיעה לא תארך 28 דקות כמובטח אלא הרבה מעבר לכך.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה