נשיקות נשיקות נשיקות

נשיקות נשיקות נשיקות ../images/Emo25.gif

אז באמת...בואו נדבר על משהו מעניין.... נשיקות... אני מאוד אוהבת להתנשק אני מאוד מאוד אוהבת מגע....לא פריג'ידית ובכלל בנאדם מאוד חם. יצא לי להכיר...אדם מאוד חשוב בחיי...שאכפת לי מאוד....אבל משום מה האדם הזה לא אוהב להתנשק..... ועוד יותר מוזר....כמעט ולא התנשק עם אף אחד מעברו...ואני מדגישה כמעט... איך אפשר להסביר אנשים שלא אוהבים להתנשק? כאשר הם נכנסים למיטה עם מישהו עם מזדיינים איתו ויוצאים בלי נשיקות בלי כלום.... ספורטי.... נשקנית...
 

באז באז

New member
את לא הראשונה

שמספרת על כאלה שלא אוהבים. הייתי מתבאס להיות עם אחת כזו. מצד שני אני מתחיל לאבד עניין אחרי חמש דקות של נשיקה. ומסתבר שלא כולם ככה...
 
כמו שיש אנשים

שלא אוהבים לשתות קפה, או כאלה שלא אוהבים אבטיח (אני משונאי האבטיח) ככה יש אנשים שלא נהנים להתנשק. ובמישור היותר .. הממ.. עמוק נשיקות שמורות רק לרגעים אינטימיים. זיון זה לא משהו אינטימי בכל המקרים.
 
כדי שיהיה תיאום ולגבי snowhite

דווקא חושבת ההפך ממך נשיקה זה לא כזה אינטימי לעומת סקס אלא עם כן מישהי עשויה מחומרים של רובוט....
 

magenta73

New member
אני גם חושבת שנשיקה היא יותר

אינטימית, ומראה חיבור, אהבה, תשוקה, ליטוף וכו'... סקס יכול להיות גם מאוד מכני, לפעמים. ולא, לא חייבים להיות רובוטים בשביל להבין על מה אני ושילגייה מדברות...
 

Old Girl

New member
אני נמצאת במקום

שהתפרסם בעולם כולו בזכות הבירה המעולה המיוצרת בו... אבל אם את לא אוהבת חו"ל לא נלחץ עליך
 
אוהבת ,אוהבת אז מה ?

לא כל דבר שאני אוהבת אני מקבלת :( תגידי הבירה שאת מתכוונת היא בצבע שחור כזה עם מלא קצף ??? או ההיא השניה שבאה בבקבוק ירוק ?
 

magenta73

New member
אני לא אוהבת את הלא מתנשקים

למרות שיש כאלה. איך אפשר להסביר את זה? א. יש להם בעיה עם רוק של משהו אחר. הם סטרילים. ב. בעיות באינטימיות, קירבה. ג. בעיות בנתינה/קבלה. ד. קיבעון בשלב האורלי, קיבעון שלילי, כלומר... (למרות שהיגינה וכו' יותר מתאים לשלב האנלי, האמת) ה. אין לי יותר מה להגיד, אני סתם מקשקשת... ו. אני לא הייתי יכולה להיות עם משהו כזה. זה ממש כל ה- ז.
 
אין...

שום בעיה של רוק או כאלה.... לבנאדם אין בעיה של סטריליות.... רק בעיה קשה לאלה של אינטימיות.... בחורות.... כאב ראש.
 

BlackUnicorn

New member
גם בן הזוג שלי קצת כזה...

ז"א הוא אוהב נשיקות רגילות (והמון חיבוקים) אבל לא מת על צרפתיות. רק פעם בהרבה זמן הוא פתאום תוקע לי צרפתית משום מקום.. מה שכן - זה גורם לי להעריך אותן יותר ואח"כ אני עם חיוך מרוח על הפנים :) ואיך אפשר להסביר כאלו? לדעתי - לרוב זה עניין של רוק.
 

smartblonda

New member
לא יכולה בלי ../images/Emo25.gif והרבה

ומקבלת אותם בכל סיטואציה ,גם אם היא לא אינטימית. אני חושבת שחלק מהקירבה בין בני זוג היא האינטימיות ,והאינטימיות כוללת מגע ונשיקות. מי שלא מסוגל להגיע לרמות כאלו של אינטימיות משהו מאוד לא בסדר עימו וצריך לקבל עזרה מקצועית.
 

rigoletto111

New member
יש גם כאלו...

היתה אחת שנכנסה איתי למיטה אבל לא אהבה להתנשק. לדבריה זה יותר אינטימי מסקס. אני לא צריך "להסביר" אותה, ככה היא רוצה ושיהיה לה רק טוב.
 

Old Girl

New member
אף פעם לא אהבתי

לא בגלל אינטימיות, בלי הסברים מיוחדים, בדיוק כמו שהאנשים כאן לא אוהבים קפה או אבטיח. עכשיו עם בן הזוג הנוכחי למדתי קצת ליהנות מזה אחרי כמה שנים, רק כי לו זה עושה טוב.
 
למעלה