מויאלוש הכפרוני שילי
New member
|נשימויאלוש נשמתי איזה מתוק אתה....
מויאלוש ---> איזה מתוקי הוא... חולה עילו... איזה מתוק הוא הוא נתן לי נשיקה באויר בפסטיגל... -> אני מתה....... ויש לי ת'טלפון שלו אבל אני לא נותת לאף אחד אז תחלמו.... וכל המערצים של סקעת תירגעו... סקעת גם חמוד רצח אבל לא צריך לקלל את מויאלי בגלל זה... קיצר אנשים רק שתידעו ש... הראל מויאל פשוט... מל(א)ך... חולה עליו איזה מקסים הוא..!!! מויאלוש נשמתי...... מואה ענקית..... ותמשיך לשיר כי אתה גדול.....