נשים מניקות בציבור

בק 2003

New member
../images/Emo70.gifmr kennedy היקר

עד כה השתדלתי להבליג. אם הנקה בציבור פוגעת בזולת והיא פרובוקטיבית צריך לאסור על נשים להסתובב עם מחשופים וחצאיות מיני כי הדבר פוגע בציבור החרדי ולבוש כזה עבורו הוא פרובוקטיבי. כן, יש נשים שאין להן בעיה להניק בשירותים או בפינות חשוכות בקניונים. גם יש נשים שיולדות ללא אפידורל - זה אומר שכל הנשים צריכות ללדת ללא אפידורל כי יש נשים שיכולות לעשות זאת? מה בדיוק אתה רוצה?! ולא, אתה לא חייב לענות. זו שאלה רטורית. את השקפת עולמך כולנו כבר הבנו ואני לא חושבת שיש טעם להמשיך ולדוש בנושא.
 

קרניבל

New member
כמעט ושכנעת אותי להעלות תמונת

הנקה של שני ילדים במקביל, זו חשיפה!
 

ענתש

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif על הנקה וחרבונים ../images/Emo3.gif

סתם כי בעיניי זו הוכחה ניצחת... הנקה מעולם לא נתפסה כמשהו שיש להסתירו עד העת המודרנית והחברה המערבית בה אנחנו כבר לא רואים את האמהות והסבתות והאחיות שלנו מניקות כל הזמן ובכל מקום... כשהמחזה היה מקובל הנקה נתפסה כרגע שיש אפילו להנציחו כי הוא נפלא. הנה ההוכחה - גלרית האומנות של ההנקה. כל כך הרבה שנים (יש שם יצירות מהמאה ה-17) הנקה היתה דבר שיש לתעד ולשמר ולהתאמץ כדי שיתפס על בד הציור או בפסל האבן. לעומת זאת, אני לא מכירה הרבה יצירות שעוסקות בחירבון (בציבור או שלא בציבור)... אז כן, הנה ההבדל הקטן
 

ציפ1974

New member
ענתש, את מן הסתם יודעת שהדיון

באמנות הוא בעייתי.... אפשר למצוא תיעוד באמנות גם ליחסים הומוסקסואליים עוד בימי יוון העתיקה, ואם זאת גם זה לא דבר שמקובל לעשות לעיני כל. ברור לחלוטיין שתינוק לא יכול להתאפק, אבל בחיי שראיתי דיי הרבה אימהות שהצליחו להניק במקומות הומי אדם חצי מכוסות ובלי שראו כלום, זה כ"כ בעייתי?
 
כן. זה בעייתי להסתתר.

מהבחינה הפרקטית כשהתינוק כבר יותר גדול, הוא לא תמיד מוכן להיות מכוסה. אבל הענין העקרוני יותר חשוב בעיני. הנסיון לסגור אותי בבית או בחדר הנקה ובכך לסלק אותי מהמרחב הציבורי, לא מקובל עליי ולא אשתף איתו פעולה. איפה ההתחשבות של הסביבה בצרכי התינוק הקטן? האם האמא המיניקה היא לא אדם שווה ערך שזכאית לצאת מביתה ולבוא בחברה? אני מאוד משתדלת להתחשב בסביבה בזמן ההנקה, במידת האפשר. אני מצפה שההתחשבות תהיה הדדית. מדבריו של פותח השרשור עולה שעליי לזוז הצידה, להסתתר, להיות "נחמדה" ולא להפריע לסביבה ה"רגישה" כל כך למראה של פיסת עור או מילימטר ציצי. בתנאי כמובן שמחובר אליו תינוק. אם זה סתם ציצי מלאכותי מסיליקון, מותר ואפילו רצוי להציג אותו בראווה ובגאווה. מצער אותי מאוד לראות כמה נשים הפנימו את המסרים המעוותים האלה בנוגע לגופן ומזדהות איתן.
 

בק 2003

New member
../images/Emo41.gifעוד אנקדוטה - תערוכה שעסקה בקקי

אני לא זוכרת את שם האמן. היתה כתבה ב"הארץ" לפני שנה או שנתיים: אותו אמן יצר מכונה שעושה קקי - מכניסים לתוכה מזון והמזון עובר תהליך בדומה לתהליך שהוא עובר בגוף האדם כך שבסופו של דבר המכונה עושה קקי - ועם ריח... מסתבר שהיתה לתערוכה הזו ביקוש רב - מה שנקרא- חרא של תערוכה... אנסה לחפש את הכתבה ולשלוח לינק.
 
מחזק את דבריו של פותח השרשור

ידידי היקר, כל מילה בסלע ! ופשוט בזיון התגובות פה.
 

hula1

New member
כבר חשבתי שמשהו לא בסדר איתי

אז קראתי לבעלי שאמר שזה שטויות אין הרבה על מה לדבר: לא צריך לעמוד לנופף בציצי ולצעוק אני עומדת להניק, אבל כמובן לחבר את התינוק/ת לציצי וכמו שכבר אמרתי חצי הראש של התינוק וחצי החולצה מסתירים ומה שבכל זאת רואים? נו באמת מי שרוצה לעשות מזה אישו אין לי מה להתווכח איתו. בעלי התומך הגדול ביותר של הנקה ומעולם לא הפריע לו שאשתו מניקה בחוץ.
 

mr kennedy

New member
מדוע את מכנה אותי בשמות גנאי ?

זה רק מעיד על רמתך הנמוכה. אנא הניחי לי לנפשי. אבקשך לחדול !
 

מיבת

New member
סליחה?

אין בעיה בכל העולם עם הנקה בציבור ובלבד שיהיה הכי דיסקרטי,
 

anny12

New member
אני חושבת גם אותו דבר..........

ממש לא נעים. הייתי בסיטואציה כזו עם בעלי והוא נחרד, פשוט נחרד. במצב רגיל היא לא הייתה חושפת את החזה שלה לפני כל מי שהיא לא מכירה.
 

הוליסטי

New member
שירשור מגעיל

ואני בכלל מתפלא על הנשים שמזועזעות מכך שאחרות מרשות לעצמן להניק בציבור. אני לא אומר שצריך לשבת באמצע המסעדה ולהראות לכולם איך מניקים, אבל להתחבא ? להחביא? להסתיר? זה דבר טבעי ויפה. ולא, זה בכלל לא כמו לחרבן בציבור. למה? ככה?
 
למעלה