נשים מניקות בציבור

ציפ1974

New member
אני לא יודעת מה יותר מפתיע/מזעזע

המעשה עצמו או זה שהוא היה מוכן עם נייר טואלט?
 

בק 2003

New member
אין לי מושג

אולי זו הייתה מחאה כלשהי בכל זאת?...ממש לא יודעת וגם לא רוצה לדעת....
 

blumm1

New member
והנה גם אנחנו.....

אין לי כוח אפילו להגיב לטרולים כאלה..... אבל הנה תמונה של האלוף שינק עד גיל שנתיים כמעט
 

מיכל שב

New member
קראתי עם המון צחוק את השרשור

ואני חייבת להודות שתמונות ההנקה עושות לי חשק לרוץ ללדת עוד תינוק כדי שגם אותו אני אוכל להניק (איפה שאני רוצה!). אני מסכימה לחלוטין שאת הציבור צריך לחנך ולא את המניקות.
 

קרניבל

New member
בלומי, תמונות מדהימות../images/Emo99.gif

הוא כל כך קטן ומתוק
 

tzsha

New member
הי בלום

נראית לי מוכרת, את עו"ס , נכון? מה שלומך, איך ההריון??? אם זו את באמת אז למדנו ביחד...
 

mr kennedy

New member
מביע את דעתי לעומק :

הנקה בציבור היא ההיפך המוחלט מצניעות. זו פגיעה בזולת ואקט פרובוקטיבי. אם ישנן נשים שיכולות להימנע מכך, זה אומר שכל הנשים יכולות להימנע מכך. זה לא תלוי בתינוק, זה תלוי בכן. קראתי בשרשור הנוכחי כמה הודעות שהשאירו אותי פעור פה. גישתכן שלילית ולא בוגרת. כ``כ לא בוגרת, שזה פשוט מדהים שלחלקכן יש תינוקות. לסיכום : חישבו על דבריי יותר לעומק.
 

טאש

New member
אחרי שחשבתי על דבריך לעומק

אני לא יודעת אם אתה כבר אבא או לא (ואני מודה שזמני קצר מכדיי לחפור בשירשור או בכרטיס שלך כדיי לגלות זאת) אבל אתה כנראה לא בקי ברזי גידול תינוקות בני יומם. בשבועות הראשונים לחייו התינוק לא מסוגל לדחות סיפוקים, בפרט לא תחושת רעב וצורך לאכול. תינוק לא מצוי בזמנים ומבחינתו יש אך ורק "עכשיו". ואם עכשיו אין לו אוכל והוא רעב אז מבחינתו זה סוף העולם. להשאיר תינוק רעב במשך חצי שעה זו התעללות שגם פוגעת בהתפתחות הנפשית של התינוק. אני מסכימה איתך שאין צורך בהנקה פומבית פרובוקטיבית, אבל אני לא רואה כל פסול בהנקה מוצנעת, גם כשהיא במקומות שנחשבים לציבוריים. אני הנקתי (ועדיין מניקה) את ילדי בכל זמן הכרחי. היום, כשביתי בת שנה ושלושה חודשים אני לא אניק אותה "כאן ועכשיו" כי היא כבר גדולה יותר ומבינה כשאני אומרת "את רוצה ציצי? בואי נצא / נלך למקום ההוא / נכנס לאוטו") אבל כשהם היו קטנים? מייד כשרצו - הנקתי (ופשוט דאגתי להצניע עם חיתול בד). וזו הדרך הנכונה לדעתי. אין סיבה שאמהות טריות תהיינה סגורות בבתיהן ואין סיבה שתינוקות בני יומם ימתינו לארוחות. הנקה היא הדבר הנכון ביותר לתינוק בן יומו ואני לא מביהנ איך היא יכולה לפגוע במישהו אם היא נעשית באופן מוצנע.
 

פלגיה

New member
יש נשים שנמנעות מלהניק

בדיוק בגלל מגבלות שאתה ודומיך כופים עליהן.
 

mr kennedy

New member
את מעוותת את דבריי, בכדי להציג אותי

באור שלילי. איני כופה דבר. בסה``כ הבעתי את הרגשתי בנושא. אם ברצונך להצית אש ולהזריע הרס בשרשור הזה, עשי כרצונך, אך אל תערבי אותי במעלליך.
 

פלגיה

New member
ציטוט

"אם ישנן נשים שיכולות להימנע מכך, זה אומר שכל הנשים יכולות להימנע מכך. זה לא תלוי בתינוק, זה תלוי בכן. " זה אתה אמרת. לא אני. הנמנעות מהנקה בפומבי - מתקשות להחזיק מעמד בהנקה ארוכת טווח (וארוכת טווח אני מתכוונת עד גיל שנתיים ואפילו הלאה) אה, ותודה לך על אחלה שרשור ועל הזדמנות להביא תמונות מקסימות
 

mr kennedy

New member
אם את קוראת לציטוט שהבאת כפייה,

יש לך בעיה חריפה מאוד בהבנת הנקרא. הדיון עימך הסתיים מבחינתי, כי הוא פוגע באינטיליגנציה שלי.
 
למעלה