נשים מניקות בציבור

p e a c h i t

New member
השירשור הזה פשוט מדכא!

ניחא שיש גברים שבתפיסתם (המעוותת) מרגישים ששדיים של אישה הן הנכס הבלעדי שלהם, והופכים צדקנים כשרואים שמישהו אחר משתמש בהם - אבל נשים???? אחיות שלי??? שאומרות שזה מביך אותן לראות חזה של מישהי אחרת? ועוד מניקה!!!אני לא מבינה את זה.. פשוט לא תופסת. איך תפיסת הגוף נהיית כ"כ מעוותת שאתן חושבות שכאשני ארים חולצה להניק, זה בעצם כי אני רוצה להשוויץ בשדיים שלי? איך הגענו לזה?
 

mr kennedy

New member
הבנת הנקרא

היכן ציינתי שאני נגד הנקה בציבור, מכיוון שזה תרוץ להתרברב בחזה ?
 
שלום לך../images/Emo140.gif

לא קשור לנושא השירשור, אבל בכל זאת שואלת: אם אתה גבר, מה אתה עושה בפורום הריון ולידה?
 

mr kennedy

New member
כאשר גבר מעיר הערה שוביניסטית,

הוא נהפך לשעיר לעזאזל של המין הנשי, אך ההערה הפמיניסטית שלך לא זכתה משום מה לגנאי. מאוד תמוה...
 
סליחה?../images/Emo2.gif

הערה פמיניסטית, אפשר לחשוב...
מפתיע אותי שגבר נכנס לפורום הריון ולידה, זה הכל.
 
למען האמת... ../images/Emo4.gif

בכלל לא הייתי צריכה להגיב להערה השטותית שלך. לא רוצה להיכנס לזה, בוא נסיים את זה כאן. שיהיו לך אחלה חיים
להתראות.
 

yafit7

New member
צודק. בוא נתחיל מחדש

מה דעתך בנושא דולה? האם אתה יודע באיזה בי"ח ירשו לי להכניס יותר ממלווה אחד? בנוזא עיסוי פרינאום- באיזה שבוע מתחילים? איזה שמן מומלץ ולא יקר? פג ונציה- איפה אני יכולה למצוא את ההכי זולה, בירושלים? איפה הכי זול לעשות הזמנת לידה בירושלים? מה יעיל נגד טחורים? ופטמות סדוקות? ותפרים?
 

p e a c h i t

New member
הבנת הנקרא #2

אתה לא נחשב אחת מאחיותיי - המין הנשי (אלא אם תרצה לחלוק איתנו משהו שאנחנו לא יודעות)
 
נו מה יהיה?

את רוצה להניק בציבור טוב הפגנת שדייך? שיבושם לך. תהני. רק תביני שיש אנשים שחושבים שזה מפריע להם. אין לי בעיה עם הגוף שלי, או שלך או של מישהי אחרת אני חושבת רק שיש דברים שהצנעה יפה להם. אין ליבעיה לראות 20 נשים יושבות ומניקות מתחת לכיסוי או ללא כיסוי אם לא רואים בטנים ושדיים. יש לי בעיה לראות אשה אחת מניקה כשהחזה שלה בחוץ.
 

p e a c h i t

New member
../images/Emo2.gif זה מה שהבנת ממני?

אני לא מפגינה את שדיי בפומבי - אבל תודה רבה שאת מרשה לי... אני מאוד מאוכזבת מזה שנשים מבקרות נשים אחרות על התנהגות כל כך טבעית. לא כתבתי בשום מקום שהשדיים צריכים להיות מוצגים לראווה - כתבתי שמפריע לי שאם את מניקה את מקבלת התייחסות של אקסביציוניסטית, ואני די סגורה על זה שאף אישה לא מניקה ומקווה שאולי יציצו לה ויוכלו לראות יותר מזה. לי יש בעיה גדולה שהגוף הנשי מוצג בעינייך כמיני בלבד - ואם יש טיפה חזה שמציץ - זה מיני. אז יש לי רק דבר אחד לומר לך ולשכמותך - לא נעים לך? אל תסתכלי!
 
סליחה

אם הבנתי אותך שלא כפי שהתכוונת. מה שהתכוונתי הוא שכל אחת יש לה את ההתנהגות המתאימה לה. לא יודעת מה עם אחרים אין לי ביקורת על נשים מניקות אך לדעתי כדאי למען הכלל להשתדל שיראו כמה שפחות. הגוף בעיני הוא לא רק מיני הוא גם מיני. ויש הבדל. לראיה: גברים בדרך כלל מלהבים מחזה של אישה נשים בוחרות בגדים סקסיים וכוללות בתפריט גם חזיות.... אז למה להתעלם הוא גם מיני? לא בגלל זה צריך להסתיר אותו אבל אני בעד להתחשב כשאפשר.
 

רותה87

New member
לא רוצה ללכת לחדר הנקה

מה אני בעונש? רוצה להשאר עם כולם... לצחוק לדבר, זה ממש מדכא לעזוב את כולם וללכת.... מספיק אני צריכה לעשות את זה כשאני צריכה לשירותים!!!! בהריון ראשון לא כל כך הצלחתי.. כנראה שגם לא ממש יצאתי מעורי בלנסות... הפעם אני לא אוותר לעצמי ואנסה ואנסה ואנסה ובתור אחת שיושבת מדי פעם בבתי קפה עם החברות שלי או הבעל שלי אין לי ספק שאני אניק ב"פומבי"... מעולם לא הפריע לי לראות נשים מניקות... דבר שתמיד הקסים אותי שממש הייתי צריכה להתאפק לא לתקוע מבטים ביופי הזה. בתור בעלת חזה גדול... (ג ד ו ל CUP D) - יותר יפריע לי (כמו שכתבו פה) הצמיגים בבטן מאשר "חשיפת" השד.
 

mebulbalit

New member
"דוחה", דבר טהור ביותר

איך אפשר לאמר על הנקה "דוחה", הציצים לפני שנועדו למטרות שעשוע ואסוציאציות למינהן אצל אנשים בעלי דימיון מפותח, נועדו להנקה. כדאי שכל היפי נפש למינהם יבדקו אצלם מה בדיוק "דוחה". האם גם ילדה בת שלוש עשרה לבושה לא לבושה דוחה?, האם גם חוטיני וחזיית משולשים דוחה?
 

27bubu

New member
אני בהריון ראשון

ואני מתכוונת להניק. אני אשים חיתול או משהו שלא יראו את הציצי ואם מישהו יעיר לי, אני נשבעת שאני אזרוק עליו משהו
 

בק 2003

New member
../images/Emo41.gifאפרופו ל"לחרבן בפומבי"

אני לא מבינה איך שכחתי מזה! (סתם כאנקדוטה ולאו דווקא לדיון / וויכוח אם הרצ"ב בסדר או לא...) בשנה שעברה בעלי ואני נסענו לשנקין באחד מימי שישי ובדרך לשם, ברח' רוטשילד פינת בלפור, ראינו בחור שמפשיל מכנסיים וכורע על משטח הדשא שבשדרת רוטשילד. בהתחלה אני חשבתי שזה איזה מיצב אומנותי כלשהו, אבל אז הבחור פשוט התחיל, ואין דרך לומר זאת אחרת - לחרבן. ואחרי דקה לקח נייר טואלט או טישו (אני לא זוכרת) - וניגב. ובנקודה הזו הרמזור התחלף לירוק. וטוב שכך כי הכל התחיל לעלות לי וחבל על האוטו...
 
למעלה