נשים מניקות בציבור

shapir1

New member
אני מניקה בכל מקום ../images/Emo13.gif

אף פעם לא הובכתי, וגם לא נתקלתי בתגובות מובכות מצד אנשים בסביבתי. רובם בדרך כלל אפילו לא שמו לב. אין לי שום כוונה להסתתר כשבסה"כ כל מה שאני עושה הוא להאכיל את הבן שלי.
 
אומנם עדיין לא שם

אבל נראה לי שכשהתינוקי שלי ירצה לאכול ממש לא יעניין אותי מה אנשים חושבים!!!! נכון לא אסטטי ולא הכי מנומס אז מה, יותר חשוב לי שהוא יקבל את מה שהוא צריך!!! למה להפליץ בפרסיה או לחטט באף זה בסדר? ואנשים עושים זאת כל הזמן, אז שיסלחו לי כל יפי הנפש, הוא אומנם עוד לא יצאה אבל ברור לי שהוא יהיה לי יותר חשוב מנפש עדינה של אדם זה או אחר
 

מעיןבר

New member
../images/Emo13.gif בעיני זה מקסים

ציצי זה דבר יפה, לא? תינוק זה גם משהו נהדר, אז השילוב זה על הכיפק
 

1במיה

New member
לחוקק חוק??? מרתיח!!! למה לא לחוקק

חוק נגד מי שמאכילה את הילד בבקבוק מה זה השטויות האלה??? למה מה אני עושה (או כל מניקה אחרת) אני לא מתערטלת לשם גירוי ויש לצורך הענין בחורות שמסתובבות ברחוב שחשופות עוד הרבה יותר ממני בזמן הנקה אני |דגש|מאכילה|דגש| את הילד שלי ואם בעלי כבר התרגל אז כל העולם יכול לקפוץ לי. רק לשם הבהרה אני מניקה די בצד ומשתדלת ל|כבד| את הסובבים אותי אבל כשהילד צריך לאכול זה מה יש!
 
כל ההתגדות להנקה בפומבי

משקפת עד כמה החברה שלנו רואה את האישה כאובייקט מיני בלבד ועד כמה היא נאבקת לשמור על הדימוי הזה. כל ביטוי של נשיות שחורג מההגדרות הסקסואליות הברורות (שמשרתות בעיקר את הגבר) מאיים ומעורר חרדה בציבור. שדיים זה דבר יפה וסקסי, נכון. יש להם גם תפקיד אבולוציוני? אז מכחישים אותו. הדרישה להחביא את האישה המניקה, להסתיר אותה או לאסור את הפעולה הזו בציבור בחוק מעידה על הצורך שלנו להכחיש ולהדחיק את התפקיד הזה. לדעתי נשים לא צריכות לשתף פעלה עם לחצי המכבש הללו, שכופים עליהן להתאים את עצמן לדימוי צר ומעוות של מיניות. כולנו מושפעים ומושפעות מהתפיסות האלה ולכן נשים רבות אכן מרגישות מבוכה גדולה להניק בציבור עוד לא ילדתי, ואני מתארת לעצמי שגם אני ארגיש לא נעים. אבל זה חבל ועצוב שזה ככה, כי זה יכולה להיות וצריך להיות אחרת.
 

IcNיה

New member
../images/Emo191.gifאנשים שמעוררים פרובוקציות

גם לכם זה נראה דוחה? צריך לחוקק חוק האוסר זאת. מה דעתכן/ם?
 

aba200

New member
דעתי בנושא

ההנקה זהו רגע אינטמי ויפה בין אם לילדה לכן ראוי לרגע שכזה מקום ראוי ושט ההנקה במקום ציבורי פוגעת באינטמיות ויכול להיות שאינה יפה לעיני חלק מהציבור שבת שלום
 

בלינקה

New member
לא צריך לעשות אידיאליזציה להנקה

הנקה זו בסה"כ דרך להאכיל את התינוק. זה שזה נעים ומקרב זה בונוס, זו לא המטרה. איפה מאכילים? איפה שהוא רעב.
 

She Dolphin

New member
אכן, ההנקה הוא רגע יפה ואינטימי

בין אם וילדה ואיזה כיף שניתן לחוות המון רגעים כאלה כשיש תינוק - בבית, בחוץ, בחיק הטבע, בחיק המשפחה ובמקום הומה מאנשים זרים, ליד וילון מלמלה ורוד בחדר התינוק וליד חנות פוקס צבעונית ורועשת בליבו של הקניון - תינוק שמבקש לינוק ינק בכל מקום ללא כל קושי - והוא ואמו יחוו רגעים אינטימיים ונעימים לרוב
ההנקה במקום ציבורי לא פוגעת באינטימיות היא מאפשרת לנשים לא להיות סגורות בדלת אמותיהן, להמשיך להיות חלק מהעולם הזה גם כשהן אמהות לתינוקות ופעוטים ומעלה את הסיכוי שהן יניקו לאורך זמן ובהצלחה לרווחת ילדיהן ולשביעות רצונן שלהן. ואם יש ציבור שכל זה אינו יפה בעיניו, שיתכבד הציבור הזה ושיסתכל לצד השני.
 

inbar07

New member
אפשר להניק בציבור עם קצת התחשבות

לא אמרתי שאסור להניק בציבור. הצורך להניק מובן לגמרי. העניין הוא שיש נשים שלא מראות מינימום התחשבות בעובדה שיש שם גם אנשים אחרים, נדמה להן שאם יש להן תינוק אז הן מרכז העולם. סליחה, מה כבר מבקשים מהן? להשתמש בחיתול? למה צריך לכפות על כל הסביבה להיות חשופה לאיברים אינטימים? נכון שלא צריך להתבייש, אבל להזכירכן, גם גברים לא נכנסים לבית קפה בלי חולצה. יש קודים מינימלים של התנהגות במקום ציבורי.
 

IcNיה

New member
לפני שהשד היה לאיבר אינטימי

הוא היה איבר הזנה. פשוט מאוד. לשים חיתול הופך ללא רלוונטי עבור תינוק שקצת גדל ומתעניין במה שקורה סביבו. הוא לא רלוונטי מלכתחילה עבור מי שלא מניקה בתנוחה "רגילה" (בטן אל בטן), אלא בתנוחת פוטבול, למשל, כשהתינוק נמצא למעשה מתחת לבית השחי של אמו. ויותר מכל - חיתול הופך לאור אדום-מהבהב-זועק: "מניקים כאאאאאאאאאאאאאן!" מי שמרגישה בנוח לשים חיתול - זכותה. מי שלא - לא צריכה לבחור בין לא להניק לבין להיות מסוגלת לצאת מהבית.
 
לא יודעת איך את מניקה אבל

אני מניקה פוטבול ורגיל ובישיבה שלו עלי ותמיד מכסה... כשהוא הגיע לגיל שלא יכולתי לכסות וזה הגיע מאוד מאוחר - כי הרגל הוא הרגל זה גם היה הגיל שהוא אכל מוצקים ותכננתי כך שבקניוןאו בארוע המוני שדורש ממני נוכחות אני לא אצטרך להניק. מסובך זה לא היה.
 

IcNיה

New member
לא מניקה כבר

אבל הנקתי 10 חודשים רק בתנוחת פוטבול. מעולם בתי לא הסכימה שחיתול יכסה את ראשה - גם בגיל צעיר מאוד, גם בגיל מתקדם. אין לי בעיה עם מי שמרגישה בנוח להתכסות בחיתול. גם אני ניסיתי - עובדה. לבתי זה לא היה נוח. לא רציתי להפוך את חווית האוכל שלה למשהו לא נוח.
 
למעלה