נשים מניקות בציבור

ציפ1974

New member
למה בעצם? זה אותו דבר לא?

תחת וחוטיני ובר רפאלי זה הכל מנגנון של פיתוי ורבייה, מאוד טבעי אגב, אחרת לא יהיה המשך למין האנושי.
 

eti119

New member
אוי באמת את יכולה להשוות את הפרסומת

של בר רפאלי מתפשטת וחושפת שדיים לפרסומת של מטרנה כשהאמא מניקה ובוכה....... איזה אטימות!!!!!
 

misisipi river

New member
התשובה שלי ילדותית???

"כמובן שכולן פה יהיו נגד, זה הרי כל כך ישראלי לא להתחשב באנשים אחרים... שיניקו איפה שבא להן, התרגלתי כבר לחוצפה הישראלית.." אני רק מצטטת אותך !
 
אף אחד לא אמר

שבנך יקירך צריך לחכות, רק אמרו שאפשר לכסות. גםאני בעד הנקה ולטווח ארוך אבל גם בעד לדעת להתחשב באנשים אחרים, עם רגשות אחרים, בבני נוער נבוכים ועוד מה קשה לשים חיתול או שמיכה מעל? מה קשה למצא בקניון את החנות של שילב או פינה מוסתרת?
 

ענתש

New member
זה בכלל לא קשה אבל זה מעביר

את המסר החד משמעי שהנקה הוא משהו שצריך להסתיר ולהתבייש בו. ואת זה אני אישית לא מוכנה להגיד - לא בפי ולא במעשיי.
 
למה לראות בכל דבר מסר???

המסר שלי כשאני מתכסה בהנקה הוא חד משמעי: הילד שלי רעב ולכן הוא אוכל עכשיו בגלל שאני מתחשבת ביושב מולי אני מכסה אותו ואותי זה מונע מאנשים בורים, עמי ארצות, חסרי הגיון, פרימיטיביים וכו'וכו' איך שלא תקראי להם אבל שבנושאים אחרים דווקא ישלי הסכמה איתם לא לברוח ממני
 

ענתש

New member
אני לא רואה "בכל דבר" מסר,

רק בדברים ששווה לי להתאמץ בשבילם
 

1במיה

New member
ילד בן 9 חד' מעיף את הכיסוי לכל הרו

הרוחות< לפחות שלי> אז מה?! להפסיק להניק כי הבן מפריע לי להיות צנועה???
 
זה לא ההנקה

זה חשיפה. ברור שזה לא מבייש להניק אבל זה לא נעים שהציצי שלך חשוף לכל עין. ונכון אם מכסים אז לדעתי זה פותר את הבעייה.
 
מה שמפריע לי בהנקה בציבור

זה אלה שנועצים עיניים בחיקם של המניקות ומצקצקים בלשונם, ואח"כ הולכים לפורום וכותבים כמה שזה הביך אותם. מה באמת מפריע לכם, שהציץ בחוץ, או שאתם לא מסוגלים להוריד את העיניים ממנו?
 

liir

New member
ענתש

האם מטרת ההנקה שלך בפומבי היא באמת להאכיל את הילד הרעב כאן ועכשיו במטרה שלא יחכה דקה ? או שאולי את מנסה לחנך פה את כל עם ישראל? ואני לא אומרת מה נכון אבל אני לא מבינה את מטרת הטיעונים שלך העובדה היא שקיים חלק נכבד מהציבור שאותו זה מביך . תקראי לזה חינוך , תקראי לזה מודרניזציה, שובניזם...מה שאת רוצה אבל זו העובדה. אנחנו חיים בחברה וכמו שאת רוצה שיכבדו אותך את בטח מבינה שאת צריכה לכבד את השאר גם אם האידיאולוגיה שלך היא שונה משל השאר/הרוב. לכך יש דרכי מחאה דמוקרטיות שאינן פוגעות, ואפילו יכולות להשיג את המהפך המבוקש והוא להכניס לאנשים לראש שבאמת הנקה זה עניין טבעי כמו גם אגב, עירום טבעי, בין אם הליכה ברחוב או שיזוף בשפת הים. נכון ,באפריקה קיימים שבטים שעדיין הולכים ערומים, אבל באמת,אתן לא רוצות לדעת מה עושים עוד בשבטים האלה - לא ממש מתייחסים לנשים ולגופן בכבוד. בכל אופן, אנחנו לא אפריקה....ומה לעשות זה המיעוט.ואגב גם המיעוט הזה , הוכח שעם הזמן עובר ללבוש מלא. כנראה זה דרך הטבע. אני חושבת לשטיעון של מה עושות העיניים בציצי, אין טעם בכלל להתייחס. לכולנו יש עיניים וכולנו בלי לרצות מגיבים לגירויים (ולא התכוונתי לגירוי מיני) אז בכל מקרה העיניים והמוח שלנו מגיבים לכל שטח הפנים שלנו - אנשים, פינות , חיות אז לכל שכן דברים שנראים למוח שלנו חריגים / לא במקומם הטבעי, ומה לעשות ציצים זה לא משהו שהחברה שלנו רגילה לראות 24 שעות ביממה כל היום, ואף אחת מאיתנו לא תצליח כנראה לחנך ע"י זה שהיא פשוט תחשוף את הציצים שלה....זה עניין הרבה יותר עמוק- חינוך, תרבות ואיזה שהיא רגרסיה.... בשבילי זה הריון ראשון, אני לא יכולה לשפוט נשים שבוחרות בדרך ההנקה שלהן, אבל אני כן שמה ערך עליון להתחשב באחרים כמובן בגבולות שלי , ולכל אחת יש יכולת שיפוט להבין מה הן גבולות הטעם הטוב. אני כמובן לא אסתגר בבית ואם אצא הילד שלי, כשירצה לינוק יקבל את זה אבל אני מכירה מספיק נשים שעושות את זה בלי לגרום אי נוחות, בצורה שבאמת לא רואים כלום- זה אפשרי מסתבר.
 

ענתש

New member
גם וגם.

גם להניק (בראש ובראשונה) אבל בהחלט גם לחנך את הציבור. כשאת רואה משהו שהוא לא תקין בעינייך (=הציבור שתופס את ההנקה כמשהו מפריע לעין או ארוטי או שיש להסתירו) ואת יכולה לתרום לכך שזה ישתנה - את עושה את זה. לא ככה ?
 

liir

New member
אני לא אנצל את הילדים שלי למחאות של

*שלי המחאה שלך לדעתך היא במקומה וזה סבבה אבל יש לי בעיה עם הדרך. זה שאת משתמשת בהאכלת הבן שלך במקום ציבורי לצורך העברת מסר מסויים היא בעייתית בעיני.... יש דרכים מקובלות בדמוקרטיה להעביר מסרים - הפגנת ענק מול עזריאלי - קחי איתך עוד נשים שהם בדעתך ותעבירו את המסר בצורה ברורה יותר ,ככה זה גם סתם נראה שאת פשוט חיה בבועה משלך ושמה *** על כל הסביבה שלך.
 

ענתש

New member
למה לנצל ? אני לא מניקה אותם בכוח

כשהם רוצים לינוק הם יקבלו לינוק ובחירת המקום בו אני אניק היא המחאה שלי, אבל באופן עקיף היא *תורמת* לילדיי שלא צריכים לינוק בחדרי שירותים מסריחים או בהחבא מתחת לחיתול מחניק. כך ששנינו מרוויחים (וגם את באופן עקיף... את רק עוד לא מבינה את זה. אולי הבת שלך או הנכדה שלך תודה לי
).
 

liir

New member
בואי נעמיד דברים על דיוקם

1. "למה לנצל ? אני לא מניקה אותם בכוח " - הכוונה היא אם ההנקה היא לשם העברת מסר את מבינה שזה אומר תיעול/ שימוש ההנקה לצורך העברת מסר ולא לשם האכלה= ניצול 2. כשהם רוצים לינוק הם יקבלו לינוק- אין ויכוח על זה- מסכימה עם המשפט הזה- את יודעת- כתבתי לך שאני אניק גם וכמה שרק ירצה 3. "ובחירת המקום בו אני...."- זה לא מדויק כי גם אני אבחר את המקום ...זו לא המחאה...המחאה היא א-י-ך את מניקה במקום שאת בוחרת. 4. היא *תורמת* לילדיי שלא צריכים לינוק בחדרי שירותים מסריחים או בהחבא מתחת לחיתול מחניק. כך ששנינו מרוויחים (וגם את באופן עקיף... - א. תגידי, את זוכרת איזו אווירה היתה שינקת בעצמך? את הסרחון? מעניין אני לא זוכרת את זה, כנראה יש לך זכרון ממש ממש טוב....נו באמת, זה ברור שכל האיך להניק ובאיזה ריחות וכו נועד לאם ולא לילד....הילד יונק ולא זוכר כלום ......עם עובדות אי אפשר להתווכח. ב. המסר החינוכי היחידי שאני רואה פה...וכך גם את השקפת עולמך זה טובתך שלך ואני מדגישה שלך , תמיד בראש...וחבל לי שזה יהיה החינוך שיועבר לילדים שלך- שהם במרכז תמיד והכל סובב אותם כי סה"כ הם יפגעו מזה וגם את - ילדים מפונקים זה לא כזה ברכה, את יודעת. אני כתבתי לך כבר שאני לא שופטת כי אני עדיין לא מניקה ואני רק בהריון ראשון אל אני מניחה שאני אמצא את האמצע בין לספק אותי, את הילד ובלי לפגוע ברגשות הסובבים אותי. אני לא חיה לבד פה, אבל באמת מזל שאני לא חיה באיראן, שם הפנים של הנשים הם כמו הציצים עכשיו פה
 
כמה דעות קדומות בהודעה אחת

קודם כל, אם היא לא זוכרת, זה עדיין לא אומר שכתינוקת היה לה נעים (אם היא אכן ינקה בשירותים). לאמא שלה זה בטח היה לא נעים, וזה לא פחות חשוב. מעבר לכך, מסעיף ב' שלך עולה שהנקה לפי דרישה מקלקלת את הילדים וגורמת להם להיות מפונקים. זו דעה שרווחה עד לפני כמה עשרות שנים, והיא בפירוש לא נכונה. לא רק שהיא לא נכונה, אלא שהנקה לפי שעון כדי "לא לקלקל את הילדים" או נסיון לרווח בין הנקות כדי שחס וחלילה אף אחד לא ייפגע מכך שהינקתי לידו, עלולים בודאות די גבוהה לחבל בהנקה ולהוביל לסיומה. ועכשיו אני אספר לך שגם אני בהריון הראשון נשבעתי שלא אניק בפומבי, גם אותי הביך לראות נשים מיניקות, ובאמת במשך שנה שלמה ברחתי לחדרים צדדיים בבית ובקניון. לשמחתי הרבה זה עבר לי ואת השני כבר יכולתי להיניק בכל מקום.
 

liir

New member
איך דעות קדומות?

קודם כל אני רוצה להדגיש שבחיים אני לא מקשרת בין הנקה כמות של הנקה לפינוק. לראייה תראי את כל מה שכתבתי לפי, אני מתכוונת להניק כמה שיבוא תינוק כמה שצריך ואיפה שצריך, אז אם אני טוענת שהנקה זה פינוק יש פה סתירה... אני אבהיר: את נושא הפינוק שייכתי אך ורקלרושם שקיבלתי מענת שהמסר הוא שהיא והנוחות שלה במרכז החיים שלה.....ומכאן הסקתי שכל היא תחנך את הילדים וזה גורם לפינוק... לאחר שהבהרתי זאת אני אבהיר ש....כל צורת ההתנהגות כלפי התינוק שלנו הוא השלכה של מה אנחנו חושבים שהתינוק רוצה או לא רוצה מה נעים לו ומה לא. אף אחד עוד לא יודע לקרוא מה עובר לתינוק בראש...אם נוח לו להריח את הסמרטוט, אם לא...ואם נעים לו שיניקו אותו באינטימיות או בהמולה..... אפשר לחשוב שאולי בכלל נעים לו לינוק בשקט בבית ולא עם כל הרעש מסביב......ולכן...לפי דעתי להגיד לתינוק מסריח מתחת לחיתול זה לא טיעון רלוונטי....הכל השלכות שלנו כהורים.....
 

ענתש

New member
כל אידיאולוגיה היא פינוק

(גם מאסלו אמר את זה....). כלומר, אם יש לך זמן לאידיאולוגיה אז כנראה שמצבך טוב. ומעצם העניין כשאת רוצה לקדם משהו שחשוב לך אז בהכרח, מי שזה נראה לו לא חשוב ואפילו מפריע, רואה בך מישהי ששמה את רצונותיה שלה מעל שאר העולם (ובעצם בא לומר - מעל רצונו שלו הפרטי בסך הכל). כך שאני מבינה *למה* את אומרת שזה פינוק מצידי. מצד שני זו קצת התנשאות להסיק שיש לך מושג איך אני מחנכת את ילדיי. אני שמה לילדיי גבולות כל הזמן, הם אולי לא הגבולות שאת שמה להם אבל זה עניין של ויכוח אידיאולוגי בינינו ועליו כנראה לא נסכים. זה לא עושה אותי *או אותך* אמא פחות טובה. ורק עוד הערה קטנה - דווקא אני לא שמה את הנוחות *שלי* מעל הכל, להפך, אני מקריבה את הנוחות שלי (בכל זאת להתמודד עם כל מי שיש לו מה להגיד בנושא) לטובת הכלל, לטובת שינוי עתידי שאני מאמינה שיעשה טוב לכלל האוכלוסיה. זה שאת לא מסכימה איתי זה עניין אחר. אבל מטבע דרכן של מהפכות שבדרך - בהתחלה אף אחד לא מסכים איתן, אחר כך הן כבר נורמה.
 
למעלה