נשים מניקות בציבור

mr kennedy

New member
נשים מניקות בציבור

גם לכם זה נראה דוחה ? צריך לחוקק חוק האוסר זאת ! מה דעתכן/ם
 

colargolet

New member
../images/Emo6.gif אפשר גם?

חושפת ואמשיך לחשוף כשביתי, ובעתיד כשבני יהיו רעבים!!!
 

anny12

New member
תחשפי רק תנסי להבין שלאנשים אחרים

זה לא נעים, מאוד מביך. וממש לא מראה מלבב.................... תחשבי על אחרים לא על עצמך וילדייך ................. או שתכסי את עצמך. ממש לא יפה !
 
זה מביך רק את אלה שאוהבים להציץ

בשבילו זה אוכל ובשבילי זה נוחות. בחיים לא הייתי מניקה בשירותים כמו שהציעו לי לא אחת, כמו שאחרים לא שותים שם קפה או אוכלים.
 

inbar07

New member
אותי זה פשוט מביך

הייתי עם חברה בבית קפה ופתאום היא הרימה חולצה ושלפה ציצ. אני הייתי ממש ממש במבוכה ואני לא רוצה לחשוב על אלו שהיו מסביבנו (המקום היה די צפוף). לא מצליחה להבין את הנשים האלה. אי אפשר לשים חיתול? לעשות קצת מאמץ להסתיר?
 

kwaziwazi

New member
אני בעד להסתיר

לא צריך לשלוף ציצ ככה צריך לשים איזה חיתול או משהו... כי ציצ זה ציצ אז אם צריך להניק זה אומר שציצ הופך למשהו אחר שלא צריך להסתיר? כי למה שלא נשלוף ציצ גם בלי להניק לדעתי זה שיש תינוק יונק זה לא סיבה לחשוף ככה. גם אני מתכוונת להניק אבל לא לחשוף
 

misisipi river

New member
בדיוק להפך

בגלל שיש תינוק להניק זו הסיהב לא להסתיר אותו תינוק יונק משמע אוכל למה הוא צריך להתבייש ? למה את צריכה להתבייש כשאת מאכילה את התינוק שלך? מי שרואה בהנקה משהוא סקסי או סטייה אז יש לו בעיה!
 

ניקולי

New member
אף פעם לא

הנקתי לכן אני לא יכולה לאמר מה הייתי עושה במקום, אולי הייתי שואבת בבית ונותנת בקבוק, או שאולי הייתי מאכילה לפני, או שהייתי הולכת לאיזו פינה נכנסת לשבת בחנות בפינה ומניקה שם עם הגב לאנשים. יחד עם זאת כן, אני נבוכה כאשר מישהי שולפת ומניקה בכל מקום, זה מזכיר לי את בת דודה שלי היא לא מחשבנת לאף אחד. יושבת אצלי בבית (הבת שלה בת שנה) והיא מרימה לאמא שלה מתי שהיא רוצה גם ליד בעלי ואני מאוד נבוכה מזה, הערתי לה ויותר היא לא עושה את זה ליד בעלי, היא פשוט מבקשת ממנו לקום
 

lavendula

New member
עצות לחוד ומעשים לחוד

1. אין תמיד זמן לשאוב 2. יש תינוקות שלא מוכנים לאכול מבקבוק 3. לא שמעת על המקרה בפוקס, שאישה ישבה להניק בחנות וסולקה? 4. להאכיל *לפנ*???? את בטוחה שכשיש תינוק אפשר לתכנן כ"כ טוב את סדר היום?
 
הפיתרונות שלך לא ריאליים

א. כי לשאוב זה לא סיפור כזה פשוט והרבה נשים פשוט לא מצליחות ב. כי תינוק יונק ברוב המקרים לא מסכים לאכול מבקבוק, וזה גם עלול לגרום לו לבלבול פשטמות כך שהוא יתרגל לבקבוק ולא ירצה יותר ציצי. ג. לא ניתן להאכיל לפני, כי תמיד יכול להיות שהוא ירצה פתאום, בין לבין, או שעבר זמן מהארוחה הקודמת, או שהוא רוצה לישון או להירגע או כל דבר אחר. ד. להיכנס לפינה? מה אני בעונש? כל פעם שהוא ירצה לאכול אני ארוץ להתחבא? למה? אלה שלא נעים להם, שהם ילכו להתחבא. שמים חיתול, מסתירים מה שאפשר, גם ככה לא רואים כלום, וזהו ציצי זה לא רק אוכל בשביל תינוק.
 

עץ זית

New member
../images/Emo41.gifהנקתי שלושה ילדים

גם במקומות ציבוריים. אף פעם אף פעם אף אחד לא ראה לי את הציצי!!!! מה הבעיה לשים חיתול על הכתף? למה דוקא? למה אתן חושבות שאם אנשים נבוכים מזה אז מגיע להם דוקא לראות? כשנולד בכורי ראיתי שאבא שלי נבוך מההנקה שלי מולו ובחרתי להתחשב בו ובאנשים זרים אחרים. גיסותיי ואחותי מניקות לידי בכיף, אני אפילו נהנית לצפות בסיטואציה המקסימה הזאת אבל כשנמצאים בחברת אנשים נוספים הן שמות חיתול על הכתף. ולי לא נעים להיות בחברת נשים שאינן קרובות אלי ולשבת מול הציצי שלהן. לאן אתן רוצות שאני אסתכל כשאמא מהכתה של הבן מדברת איתי בחצר בית הספר והילדת בת השלוש שלה מרימה לה את החולצה ומתחילה לשחק לה בציצי? אני לא חברה שלה ולא בא לי לראות את הציצי שלה מול הפרצוף. למה כל כך קשה להבין? למה הפנאטיות?
 

tomorrow girl

New member
|כוכב|אני אישית...|כוכב|

לא יכולה לדבר מניסיון כי אני רק בת 15, אבל יש נקודות דמיון: אני, למשל, ממש לא מרגישה בנוח כשמסתכלים עלי כאובייקט מיני. אפילו סתם אחד שמסתכל עלי ברחוב, מסוג המבטים ש.. אתם יודעים, גורם לי להרגיש ממש רע עם עצמי. כל הנשים המיניקות שאני מכירה דואגות לכסות את עצמן היטב כשהן מיניקות, או ללכת לפינה יותר צדדית. וכן, גברים כן רואים בשדיים אובייקט מיני, גם כשהם מאכילים תינוק. והאידאולוגיה לא תעזור לכם. ונכון שזה טבעי, אבל יש הרבה דברים טבעיים שאנחנו לא עושים ברעש וצלצולים, ואמרו את זה פה לפני אז לא ארחיב.
 

rmbiss

New member
ישראליות טיפוסיות- די כבר עם

התירוצים פשוט לא אכפת לכן, העיקר שלכן נח לשלוף אז שכל הועלם יתפוץ, ישראליות טיפוסיות. דואגות לתחת שלכן ושכולם ימותו. די אם התירוצים!!!!! אני בעתיד מתכננת להניק והרבה זמן אבל בלי לעשות סטרפטיז בחוץ, וכל התירוצים שזה טבעי זה "בול שיט" יש הרבה דברים טבעיים(סקס למשל זה חלק מפליאת הבריאה) אבל לכל דבר יש מקום.
 

gyco

New member
חחח

למה את במבוכה? זאת היא שחשפה לא את. ושאלת למה היא לא הסתירה, היום יש מן דבר כזה ששמים על בשד והוא מסתיר אותו וגם נותן לתינוק לשתות http://ido.zoneserv.com/Links.php?user=3709 סתכלי איך זה נראה
 
מניקה בכל מקום, אבל!

אני מניקה הרבה זמן. את הראשונה הנקתי עשרה חודשים. את השניה 21 חודש. את השלישית (בת שנה וחמישה חודשים) מתכננת להניק עד גיל שנתיים. אחת הסיבות שאני מאוד מצליחה בהנקה היא שאני מניקה בכל מקום. אבל, וזה "אבל" גדול - אף פעם לא תצליחו לראות משהו מהגוף שלי, והרבה פעמים זה סתם נראה שאני פשוט מחזיקה תינוק ישן. אני משתמשת בחיתול, או בשמיכה, או לפעמים הבגד עצמו מספיק רחב כדי לכסות בתנוחה המתאימה, אבל אף פעם לא תראו אותי חושפת משהו. וזו, אני חושבת, דרך האמצע בין לא להניק בכלל בציבור לבין לחשוף את שדייך לראווה. וכן, יש לי בעיה עם זה אפילו אם הם השדיים הכי יפים בעולם!
 
למעלה