נשים חושפות: כך תתחילו איתנו מבלי להטריד

Astroo

New member
מדובר בפרשנות שאת נותנת להתנהגות של גברים

אם מישהו ניגש אלייך ואומר את המשפט היפה, הארוך והרומנטי שהזכרת (תיאורטית, לא נראה לי שזה קרה באמת), את מפרשת את זה כאילו זה מישהו שהתאהב בך ממבט ראשון ונולד עם בטחון עצמי רק כדי לגשת אלייך ולא לעוד 100 נשים.
 

costaet

New member
אני מסכים פה עם אסטרו

ראיתי במו עייני איך חברים שלי עברו מחוסר בטחון בכל הנוגע לנשים לכאלו שאת בטח תגידי שיש להם בטחון עצמי גבוה, וזה אך ורק דרך נסיון, הם לאו דווקא "היו" עם עשרות או מאות נשים אבל בוודאי שהתחילו ויצאו לדייטים אם עשרות נשים. ומאלו שעדיין רווקים היום בגיל 30, יש להם באמת בטחון עצמי גבוה, אין בעיה להתחיל עם בחורה בבר, והם חבר'ה שנראים לא רע בכלל ומצליחים, כנראה שיקבלו את מספר הטלפון של העלמה בסוף השיחה. אבל בין מה שהם היום, לבין איפה שהם היו לפני נגיד 7-8 שנים המרחק הוא כמה שנות אור ועשרות או מאות ניסיונות התחלה, בין אם מוצלחים או כושלים.
&nbsp
גם לפי דעתי זה הגיוני לגמרי, אדם חכם ונורמלי אמור להיות מודע לעצמו והמודעות הזאת יוצרת חוסר ביטחון עד שאתה מתרגל את אותה הפעולה ובנה בטחון עצמי בתחום. כמו שאסטרו אמר, מנתח מוח לא יהיה בטוח בעצמו בניתוח הראשון שלו, אדם נורמלי לא יהיה בעל בטחון עצמי בפעם הראשונה שהוא מתיישב מאחורי ההגה, אבל, אידיוט גמור ללא מודעות עצמית בהחלט יכול להיות בטוח בעצמו כשהוא מתיישב לנהוג בפעם הראשונה, עד שהוא יתנגש בעמוד כמובן.
&nbsp
פעם הייתי מתבייש לדבר מול הכיתה בבית הספר, או בפגישות עבודה בצבא, אבל אחרי כמה כאלו, והדרכות שהעברתי בצבא מול 15-20 איש השתפרתי וקבלתי ביטחון עצמי, היום אני מעביר מצגות והדגמות מול קהל של 60-70 איש בעבודה וחלקם חברה מאוד בכירים, באנגלית, אז אנשים חושבים שאני לא מודאג ומאוד בטוח בעצמי, הם לא יודעים שלפני 12 שנה פחדתי להרים יד בשיעור כשהמורה שאלה מי יודע לענות על שאלה מסויימת..
 

beatman

Member
"עדין" אני לא


 

lEchoesl

New member
גם אם היארווקה זכותה להגיד לא אם לא נראה לה. היא

לא חייבת לקפוץ על כול גבר שמתחיל איתה גם אם זה בבר או במועדון. למה אתה חושב שנשים חייבות להיענות לכול גבר?
 
ולמה אתה חושב שהנשים הישראליות מאוד בררניות

ויש להן דרישות מאוד גבוהות אפילו אם הן עצמן אינן מציאה גדולה, בלשון המעטה?
 

Marvel3

New member
אני לא פרויד

וגם לא חוקר את היחסים בין המינים בתרבויות שונות, לכן אין לי תשובה.
 

RubberSoul92

New member
לזכר ולנקבה אסטרטגיות מיניות שונות

אשר עוצבו בגין הבדלים ביולוגיים בין המינים.

לנקבה מספר ביציות מוגבל אשר היווצרותן תובעת משאבים אנרגתיים רבים. מאפיינים ביולוגיים אלה מגבילים את מספר הצאצאים אשר ביכולתה להעמיד במהלך חייה. טעות בבחירת בן זוג עלולה להחדיר אללים בלתי רצויים לצאצאיה ולמנוע הישרדותם, לכן עליה לשקול בכובד ראש את בחירתה.
הזכר, לעומת זאת, מסוגל להפרות מספר נקבות בו-בזמן, לכן סיכוייו להעביר את הגנים שלו לדורות הבאים גבוהים יותר.
 
תודה, שמעתי את התיאוריה הזאת פעם

אבל איך את מסבירה את זה שדווקא הנשים הישראליות הן בררניות במיוחד ויש להן דרישות מאוד גבוהות בהשוואה למקבילותיהן האירופאיות והאמריקניות? אולי יש מתאם בין דרישות מאוד גבוהות לבין נתונים אישיים (ביולוגיים, פיזולוגיים, חזותיים, גופניים וכו') ירודים במיוחד, לאמור, אישה מאוד מכוערת וטיפשה תנסה לחפות על כך ע"י זה שהיא תתעקש להיות עם גבר יפה-תואר וחכם כדי לשפר את איכותם של צאצאיה העתידיים. אישה נמוכה מאוד תתעקש על גבר מאוד גבוה. אישה חלשה (מבחינה פיזית או נפשית) תתעקש על גבר חזק (פיזית או נפשית) כדי שיגן עליה. מה דעתך?
 

RubberSoul92

New member
באשר לגובה

בחברת ציידים-לקטים הציד היווה צורך קיומי, משום שזו הייתה הדרך היחידה להשגת חלבונים. זכר גבוה התאפיין ביכולות אתלטיות ובחוסן פיזי אשר סייעו לו בציד, לכן היה לו יתרון אבולוציוני ברור. זאת ועוד, חזותו המאיימת הרתיע את בני מינו והקנתה לו דומיננטיות בשבט.

הבחנתך מתקבלת על הדעת. בעולם החי, הזכר שואף להגיע ל"אימפריאליזם הזדווגותי" ולהגדיל את מספר צאצאיו ואילו הנקבה שואפת לשבח צאצאיה.

באופן כללי, לא ניתן להתעלם מהמטען האבולוציוני אשר ירשנו מאבותינו לאורך ההיסטוריה האנושית, הואיל והוא משפיע על תפיסתנו.
 
השאלה היא למה דווקא הנשים הישראליות הן כל כך בררניות

ובעלות דרישות מאוד גבוהות, בין אם אם הן יותר איכותיות או פחות איכותיות? למה הנשים האירופאיות והאמריקניות הן בררניות הרבה פחות?
 

RubberSoul92

New member
אני משוכנעת כי התשובה טמונה בהדבלי תרבויות

אולם אין ברשותי מידע אנתרופולוגי רב אשר יכול לאשרר השערתי.
 

Astroo

New member
אם זה היה נכון, לנשים היו אמורים להיות פחות פרטנרים

מאשר לגברים. בפועל, יש להן יותר.
 

RubberSoul92

New member
האם יש ברשותך ממצאים סטטיססטיים שתומכים בקביעתך?

אשמח להיחשף.
 

Astroo

New member
הממצאים הסטטיסטיים בתחום הזה אינם אמינים

1. הגברים נוטים להפריז בכמות הפרטנריות שהיו להן והנשים נוטות להמעיט
2. גבר שמצהיר שהיו לו פרטנריות רבות למין, סביר להניח שרובן היו זונות ולא פרטנריות אמיתיות. ואילו במקרה של אשה זה לא כ"כ ייתכן. ועדיין לפי הסטטיסטיקה בארה"ב למשל, לכ-25% מהנשים היו 10 פרטנרים ויותר.
 
יש לי רעיון אחר...

הנשים יתחילו עם הגברים והגברים יהיו אלו שימתחו עליהן ביקורת וישיאו להן עצות איך בדיוק הן צריכות להתחיל איתם.
 

lEchoesl

New member
ואז תפתח אשכול ''למה נשים לא מתחילות איתי?'' בניגוד לגברים

נשים יותר מחושבות. גברים רבים חושבים רק על מין ולכן הם מתחילים עם כמה נשים במקביל שנראות להן בסדר. נשים לא פועלות ככה. ככה שגם אם יתהפך העולם, יהיו גברים שלא יזכו ליחס מנשים. ואז שוב יאשימו את הנשים בזה שהן לא מתחילות עם כול מה שזז. ושוב הגברים יטענו שיצאו ''מקופחים''.
 
למעלה