נשים בשחור ונשים פלסטינאיות

a - s -inv

New member
נשים בשחור ונשים פלסטינאיות



מתאים הא? נראה כמו אורגיה אידיאולוגית, לא? אז זה אנחנו חולים על הגויים אפילו אם הם אויבינו על גבי אחינו אפילו אהובינו אנחנו אותו עם שהולך ומתרברב בעזרה כלכלית לטורקים (לא שזה לא טוב) ושוכח את מסעודה בנהריה ומשפחות שבאמת במצב קשה באיזור הדרום , משפחות שרעבות ללחם לחינוך הוגן לשיויון ולא בגלל היותם הומואים או לסביות הדורשים שיוויון נשים בשחור?? יש עוד כמה כאלה שמתאבלות על מעשי בני אותן נשים שאתן מפגינות איתן אבל,,,,גם בצאת בני ישראל ממצריים במדבר היה ביניהם אספסוף יענו לא יהודים שהשתרבבו ביניהם אולי אלה מזרעם?
 

אלוני.

New member
בצאת ישראל ממצרים



היו ביניהם יהודים כשרים למהדרין שבגדו בעמם ובגדו באלוהיהם, כך שהיותו של אדם לא יהודי לא הופכת אותו לפחות בן אדם מאיתנו. האם מדיניות הזיג זג הכאילו בטחונית של הרב עובדיה נכונה יותר בשל היותו רב? מתי הרב צדק : כאשר תמך ברבין ז``ל ובנתניהו יבדל``א במדיניות השלום ובהחזרת שטחי הארץ או כאשר הולך הוא בדרך הנוכחית? אותו רב, שאני מניח שאין ויכוח שהוא יהודי טהור (ויסלחו לי הקוראים על הביטוי המצמרר הזה) מבין בביטחון יותר מה``כופר`` אריאל שרון או הכופר הגדול אהוד ברק ? הנח לגזענות בצד, מקומה לא בין אנשים תרבותיים, לא כל מי שחושב שונה ממך או ממני הוא נחות ולא כל מי שחושב כמוך הינו בהכרח חכם יותר..
 

a - s -inv

New member
אל תשתדל לחבר אותי לרב עובדיה



אין לי בעיה לומר שדרכו אינה דרכי במחשבתי היום וגם הוא הספיק כבר לחזור בו מחוות הדעת החותכת הראשונית שלו אודות תהליך השלום אם יש לך שאלות על הזיגזג שלו שאל אותו אני איתך אני אישית חושב שיש להזהיר את העם היום מתופעה בתוכינו והיא אותם ביילינים שרידים ועוד כמה מעטים שמעוותים את המציאות את האמת תחת מסווה של נאורות חשוב על זה שבת שלום
 

אלוני.

New member
בעוד חודשיים



אם שרון יהיה ראש ממשלה תראה שכל המזהירים הולכים באותה דרך בדיוק. ואם ברק יזכה, חס וחלילה כמובן , הרי עדיין יהיה מי שיטען שאין לו רוב- אפילו יום אחד אחרי שיקבל רוב. בסוף תקום כאן מדינה פלשתינאית לתפארת מדינת ישראל... שעשה ניסים לאבותינו ולנו בימים ההם ובזמן הזה. אמן.
 
למעלה