נשיכת חתול רחוב

moggycat

New member
היות שמדובר בחתול רחוב הוטרינר העירוני

צריך לשחרר את החתול בלי שצריך לשלם (כי זה לא חתול שיש לו בעלים).
 

Noaal

New member
והסיכוי שזה יקרה הוא...

עדיף שהוא ישלם והחתול יחזור לחצר מאשר שהוא יתחיל להתווכח עם הוט' והחתול ימצא (אם הוא טרם מצא) את מותו.
 

tenen

New member
אז לפי המדיניות הזו,

אנחנו גם צריכים לשטוף את הכביש ליד הבית מכיוון שהמכונה של העיריה לא תמיד עושה את זה טוב לטאטא את המדרכה מול הבית והסופר כי הבן אדם מהעיריה עושה הכל בחפיף כאשר יש גנב בבית צריך לרדוף אחריו ביריות מכיוון שהמשטרה לא תמיד עושה את תפקידה נאמנה וכאשר יש שריפה עדיף להיכנס ללהבות ולנסות לכבות אותה בעצמנו מכיוון שמכבי האש עלולים לאחר ואנו נאבד את הבית במקרה כזה. אי אפשר ולא צריך לעשות הכל לבד, כל אחד שימלא את תפקידו, המשטרה תתפוס עבריינים מכבי אש יכבו שריפות הבן אדם של העיריה יטאטא את הרחוב ומי שאמור לשלם על ההסגר ישלם על ההסגר.
 

tenen

New member
מה עדיף, לתת דג או ללמד לדוג?

אם היום יבליגו על אי התקינות של ההסגר החתול הזה ינצל ול10 הבאים לא יהיה כזה מזל מכיוון שאנחנו לא נדע על המקרים שלהם. אם לעומת זאת ההוצאה מההסגר לא תהיה תקינה, החתול הזה יהיה החתול חסר המזל אבל ל10 חתולים הבאים יהיה סיכוי גדול בהרבה להינצל מכיוון שלאחר המקרה יהיה אפשר לפנות בדרישה לגורמים הרלוונטיים לתיקונים בעבודה עתידית. אז שאני מסתכל על טובת הכלל אני חושב שאני מעדיף סיכוי טוב יותר ל10 חתולים מאשר סיכוי טוב יותר לחתול בודד
 

Noaal

New member
מכיר את המשפט

if you want something done, do it yourself? אם הבחור לא בטוח בזה שהוא "שלח" את החתול הנכון להסגר, החובה המוסרית שלו כלפי החתול היא שיחרורו. כן, גם אם זה יעלה כסף. אח"כ שיתלונן אצל מבקר העיריה ו/או מבקר המדינה. ואגב, בגלל חלק מהמצבים שתיארת היו אנשים שלקחו את החוק לידיים ואח"כ הכנסת גיבתה את מעשיהם על ידי חיקקת חוקים.
 

tenen

New member
אני מכיר את המשפט,

אלא שכאן חברי הפורום לא הולכים לשלם ולהוציא את החתול בעצמם ה yourself של המגיבים כאן מיועד לאדם שלישי ולא לעצמם כמו המשפט המקורי שבמקרה הזה הינו גולש שגם כך מודאג שחטף כלבת ומתלבט אם ללכת או לא ללכת למיון כך שכנראה 2 הסוגיות האלו קצת יותר חשובות לו כרגע מאשר גורלו של החתול שנשך או לא נשך אותו. אם המדינה חוקקה חוקים זה בשביל שיקיימו אותם, ואני סומך על ההסגר שיקיים אותם בדיוק כמו שאני סומך על הגולשים כאן שיקיימו את חוקי תפוז בדיוק כמו שאני מקיים את חוקי תפוז. חוקים נועדו לייצר מסגרות של אחריות סדר וענישה ואני מעדיף להסתמך על העובדה שאנשים הולכים לפי החוקים מאשר ללכת לפי ההנחה שכולם עוברים על חוקים אלו. אם ההסגר נמנע מלקיים חוקים יש לפנות לגוף המפקח על אותו הסגר כדי שלהבא יקיים החוקים ולא לנסות לעקוף את המערכת מכיוון שהיא עדיין לא מושלמת וזאת מכיוון שהמערכת לעולם לא תהיה מושלמת אם לא יעשו טעויות בדרך.
 

Noaal

New member
מה לעשות שמדובר בתקנות ולא בחוקים...

ולצערי תקנות, כל עוד הן לא מאושרות בחוקים, לא מחייבות את מי שלא לוקח אותן על עצמו. אם העיריה-השו"ט של האיזור - ההסגר לקח או לא, זה כבר שרשור אחר... היות ואותו אדם, גוף שלישי כפי שקראת לו, הוא זה שאחראי על הימצאותו של החתול בהסגר, הוא זה שיכול להצביע על החתול, הוא זה שהתלונן, מי הראוי באופן מוסרי, במיוחד כי הוא אינו בטוח שאכן מדובר בחתול הנכון, שהוא יהיה זה שידאג לשחרור החתול על כך המשתמע מכך, גם אם מדובר בכסף. אח"כ שיתלונן בפני מבקר העיריה/המדינה. מה שאינך מבין (או מסרב להבין) הוא שאם אותו אדם לא יעשה את הפעולות הללו - לאחרים אין פשוט את המידע המלא/המבוקש ולא יהיה להם באותה רמה כמוהו - החתול הזה, באחוזים גבוהים מאוד של ודאות יורדם.
 

tenen

New member
אם זה היה מקרה אחר אולי הייתי מסכים איתך...

אבל אם תחפשי את הכינוי של הגולש בגוגל בתוספת של המילה תפוז תביני למה אני לא חושב שיש סיבה לדאגה לשום חתול ספציפי שהולך להיות מורדם עוד כמה ימים ומדוע לא מפריע לי להיכנס לדיון תיאורטי של תקנות מול חוק וביצוע בפועל מול אמור להתבצע בתיאוריה...
 

moggycat

New member
תקנות וחוקים יש לקיים באותה מידה

תקנה היא חקיקת משנה שמשלימה את החוק, ישנה בעיה עם נוהל שיש וטרינרים עירונים שלא מקיימים ועל זה הוגש בג"צ.אכן יש וטרינרים עירוניים שמרשים לעצמם לעשות כל מיני דברים לצערנו.
 

Noaal

New member
מסכימה וכמו שכתבת, יש מי שלא ממלא אחר הדברים

 

קיי דן

New member
לאן נעלמת?

שאלת שאלה ואתה בכלל לא מגיב. תעדכן אותנו לגבי החתול.
 

tenen

New member
אני הכי אוהב לתפוס נציגים של חברות פרסום...

חוץ מזה, מישהו כאן חושב שאני אענה בציניות לגולש שבאמת מאמין שיכול להיות שחטף כלבת? אני אדם נחמד בסה"כ :).
 

tenen

New member
גם לפי האתר של משרד הבריאות ההודעה בדויה...

הבחור אומר שהכל היה היום (יום שישי שכתב את ההודעה) איך בדיוק הלך למשרד הבריאות ברחובות אם לפי האתר של משרד הבריאות המשרד אינו מקבל ביום שישי אלא בימים א' עד ה' בלבד? http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=51&catId=545
 

moggycat

New member
התקשרתי לוטרינר העירוני ראשון לציון

ד"ר זילברמן שענתה לי לא יכולה לתת לי פרטים לגבי מקרה שאין לי עליו פרטים אבל אמרה שבאופן כללי הם פועלים לפי החוק ומשחררים את חתול הרחוב לאחר ימי ההסגר.
 
למעלה