נשואות...מסקנות מהחתונה?

כדי שהמאפרת תתן לך המלצות...

אני ממליצה לכל כלה שלי להשיג את האודם שאני משתמשת איתו ליום החתונה... משום שכל אודם צריך חיזוק ושיפור... וכמו כן אני ממליצה לקחת פודרה, כי תמיד מזיעים ופודרה חייבים... ודבר נוסף... לקחת מקלות אוזנים... שיהיה מזל טוב.
 

hilala20

New member
לא טוב לי עם זה שלא קיבלת יותר

מתשובה אחת. אולי בא לך לשאול שאלות יותר ספציפיות שמסקרנות אותך ונוכל לעזור יותר?
 

סנאית10

New member
נכון, מעניין לשמוע חוויות/התרשמויות

מהנשואות כאן בקשר לאיפור שלהן בחתונה. לדוגמא - מה באיפור לא שרד עד סוף הערב (בנוסף לשפתון..) האם האיפור נראה טוב גם בתמונות/וידאו ואם לא, מה היו הבעיות.
 

הילית111

New member
אותי איפרה ורד ספיבק האלוהית

אין מילים ולא עשיתי איפור ניסיון (היא לא עושה ) סמכתי עליה ולא התאכזבתי טבעי מדויק עשוי ומוקפד ללא היסוס ממליצה בחום היה לי מזל כי נישאתי בחורף ובאותו יום הייתי גם כלה יחידה אצלה היא נתנה לי גם גלוס לחיזוק ופודרה שקופה שגם לא כל כך נזקקתי בגלל המזג אויר תמונות גם יצאו מעולות אבל גם לזכות הצלם שלנו קובי בכר מ-MSN זהו !
 

pie and cactus

New member
תשובה

התאפרתי אצל ריקי מסס והיא עשתה עבודה מדהימה. ביקשתי איפור ניסיון כדי לא להתאכזב. האיפור היה טבעי מאוד - בגוונים של חום. רק השפתון לא החזיק, וחידשתי כל הזמן. גם הייתי חולה עם שפתיים יבשות וכל הזמן שיחקתי עם השפתיים והשפתון ירד מהר יותר. היא גם שמה לי גלוס כדי ללחח את האיזור והוא ירד יותר מהר וחידשתי כל הזמן. בנוסף, הייתי מצוננת וכל הזמן קינחתי את האף, והמייקאפ נשאר באיזור ההוא. מסקנה - יש רק אחת שלא קשורה לאיפור - לא להגיע לחתונה חולה בדלקת גרון ועל אנטיביוטיקה. (לא יכולנו להתנשק שבוע לפני וגם הוא יגיע לחתונה חולה, אבל בחופה לקחנו סיכון שהוא ידבק).
 
האיפור לא שרד

הייתי תמימה (לפני לימודי האיפור) אמרו שהמאפרת מעולה ולא צריך איפור נסיון-האמנתי, ביום החתונה הייתי די מרוצה . בדיעבד איפרה מהר מדי, כשהגיעו התמונות, אז התמונות בחוץ יצאו יפה ,התמונות מתוך האולם מזעזעות,במשך הארוע המייקאפ נעלם ותפסה את מקומו אדמומיות מכוערת. בקיצור מצטערת שלא למדתי איפור לפני החתונה, הייתי מאפרת את עצמי הרבה יותר טוב. הטיפ שלי לא לוותר בשום אופן על איפור נסיון ,לבקש שתי אופציות (כל עין צבע אחר)
 

הילית111

New member
בנושא איפור ניסיון

אני עשיתי בלי ניסיון אבל אצל מאפרת תותחית ורד ספיבק ולא התאכזבתי כאמור מצטרפת להמלצתך על איפור ניסיון במקרה שמדובר במישהו שהוא לא תותח כמו מיקי בוגנים, שלי גפני גלית ורטהיים וורד ספיבק מעבר לזה לא מכירה עוד שהייתי סומכת עליהם
 
האיפור שרד בצורה יוצאת דופן

אותי איפרה בחורה בשם ענבר שפר מהצפון- עשתה עבודה מעולה פלוס פלוס שקיבלתי עליה מחמאות רבות. היא מאוד השקיעה באיפור ובזכותה הכרתי את מאק- כל מזוודת האיפור שלה היא מאק. האיפור לא ירד ובסוף הערב עדיין היה נראה כאילו איפרו אותי עכשיו. לגבי גלוס לחיזוק , היא לא נתנה לי אלא שלחה אותי לקנות את הגלוס הראשון שלי במאק ומשם הדרך להתמכרות היתה קצרה......
 
למעלה