נשואות יקרות, שאלה מתחום החתונות

נשואות יקרות, שאלה מתחום החתונות

(סליחה על ההתפרצות). האם כדאי שהצלמים יהיו בזמן הפגישה שלי ושל גיא (הפגישה בה החתן מסתכל בהשתאות על כלתו )? החסרונות: - זה יכול ליצור לחץ של זמן, כי אח"כ אנחנו רוצים להצטלם בגן והצלמים צריכים להיות שם לפנינו. - נוכחות של עוד אנשים תהיה מלחיצה, זה רגע די אינטימי. וסה"כ נראה לי שזה רגע מאוד מרגש, אבל לא חובה שתהיה תמונה שלו, אפשר גם במצלמה ביתית לצלם. מה אתן אומרות מנסיונכן?
 

מיכלכהן

New member
חובה!!!

שני, כל מה שנשאר אח"כ זה התמונות, ואת במילא לא תזכרי איך היה במפגש אז תרצי לראות את זה שוב ושוב. אסור לוותר, ומנסיון, אם יש לך צלם סבבה, זה בכלל לא מלחיץ. דרך אגב, הצלמים צריכים להיות בגן בדיוק כשאתם מגיעים. מה יש להם לחפש שם לפני כן? תדאגו להגיע לגן חצי שעה לפני קבלת הפנים ואז תספיקו לעשות את כל התמונות המשפחתיות המציקות.. מקווה שעזרתי..
 

שמופית

New member
תיקון קטן.....

כדאי שהצלמים יהיו בגן קצת לפניכם, כדי שיוכלו לצלם את השולחנות והמזנונים והחופה והמקום כי ברגע שתגיעו, יתחילו הצילומים עם המשפחה ואז יתחילו אנשים להגיע ולא יהיה להם יותר זמן לצילומים המקדימים של המקום. אצלנו, הצלם היה איתי בערך משעה 15:00 וצילם את כל ההכנות וגם את רגע המפגש. לא יודעת להגיד לך אם זה ממש חובה שהוא יהיה כי גם אחותי הביאה מצלמה וצילמה ויצאו תמונות יפות. רק צריך לזכור שהצלם הוא מקצועי והוא בוודאות יתרכז בתפקידו - לצלם, בעוד שמישהו מהמשפחה, סביר להניח שבאיזה שהוא שלב ישכח את תפקידו כצלם ויתרגש יחד איתכם...
 

מיכלכהן

New member
אני פועלת פה בניגוד

לאיסור חמור של בעלי..ומעלה תמונה.. אין כמו תמונה של המפגש..
 

מיכלכהן

New member
תודה, אני אגיד לו את זה

אחרי שאני יספר לו שהעלתי תמונה והוא בטח ירצה להרוג אותי...
 

danonit

New member
לדעתי כדאי!!!

זה רגע מאוד מרגש, בהחלט אחד מהשיאים הרבים של היום הזה! אחרי זה אתם יכולים לנסוע בשיירה עם הצלמים ל"לוקיישן"
 

dorlim

New member
מבחינתנו זה היה חובה !!!

דווקא בהתרגשות של המפגש הראשוני יוצאות תמונות ספונטניות מדהימות!!! בד"כ אין בעיה שהצלמים יגיעו לגן ביחד איתכם, בייחוד אם אתם מתכוונים להגיע לקבלת הפנים. ההגעה המוקדמת לגן היא כדי למצוא נקודות צילום טובות יותר, לצלם שולחנות ועיצובים ואת זה אפשר לעשות גם עם הזוג בגן (מה גם שהצילומים המוקדמים שלכם הם בגן ובסביבה הקרובה לו)
 

nikit1

New member
גם אני חושבת שכדאי להביא צלם

לרגע המפגש, אנחנו ויתרנו על צילום וידאו אבל הסטילס במפגש (לא בהכנות) היה חשוב לנו מאד והתמונות האלה הן יפות ואהובות במיוחד. (אני מצרפת תמונה להתרשמות)
 

יעלי2

New member
את באמת חושבת לוותר על

זה: בעליונה אני והחתן נראה בהשתקפות ממול דרך המראה שמאחורי ואת חברתי מצלמת בוידאו במרץ, ובתמונה מתחת החתן פורץ פנימה קורן מאושר (וזה אפילו לא המפגש המנושק, זה רק הפרומו).. כבר השתכנעת?
 

אתי@

New member
ואם עדיין לא השתכנעת...........

(היום זה יום התמונות
)
 

rinutza

New member
אצלנו הצלמים הגיעו איתי, אפילו לפני

אילן וזה היה ממש אחלה - הם לא הפריעו בכלל, ובמילא יש עוד אנשים סביבכם כך שממש לבד בכל מקרה לא תהיו. זה רגע שנורא כיף לתעד אותו ולראות אח"כ בוידאו ובתמונות. לדעתי - לא לוותר!! (בייחוד אם הצלמים שלכם נחמדים וכייפיים).
 

fila

New member
אני גם אומרת חובה!

אצלנו הצלמים לא הגיעו לסלון כי היה מרוחק ממקום הצילומים אבל שתי חברות ליוו אותי כל היום האחת עם מצלמת וידאו והשניה עם סטילס,התוצאות מרגשות מאוד! ומומלץ בחום!
 
מצטרפת חד משמעית לתומכות !!!

אני תומכת לחלוטין בתיעוד המפגש. רציונלית, זה אמנם רגש אינטימי- אבל תכל´ס, הצלמים יהיו אתכם בכל הרגעים האינטימיים והמרגשים, ומנסיון - לא מרגישים אותם. תסמכי עליהם שהם יגיעו בזמן לגן - בשביל זה יש להם נסיון. הצלם שלנו נתקע עם האוטו מול בית הורי הגבר, וחיכה לגרר בזמן שאנחנו יצאנו לכיוון הגן - ועדיין הגיע דקה לפנינו, צילם את כל הגן ואותנו והיה 10. בקיצור,תסמכי עליהם. לבסוף, מצלמה ביתית זה טוב ויפה - אבל אל תשכחי שמי שלא יהיה הצלם (אמא, חברה וכו´) הם פחות מקצועיים וודאי חלק מההתרגשות - תני גם להם לנוח, בשביל זה את משלמת לצלם מקצועי ! וברמה הרגשית - אין, אבל אין, כמו תיעוד הרגעים האלה. אני ביימתי את זה ככה שכולנו התארגנו למעלה אצל הורי הגבר, האמהות אמנם ראו אותי קודם אבל האבות לא, וודאי שלא כבודו... ואז הורדנו את כולם למטה ועשיתי ירידה דרמטית במדרגות. כולם התרגשו - המבטים של הגבר ושל אבא שלי מדהימים, וכל הסיטואציה נפלאה. לא להחמיץ.
 
למעלה