נשבר לי מהמקינטה הזאת

נשבר לי מהמקינטה הזאת../images/Emo70.gif

מה אני עושה לא בסדר? שמתי קפה טחון (אין לי מושג לגבי דרגה מדוייקת, הטחינה עבה יחסית לאספרסו) גם אין לי מושג לגבי כמויות, אני פשוט שם בלי לדחוס, אולי לשטח את הקפה קצת. אבל לא יוצא קפה!
הקפה רק נשרף בפילטר.
 

knappertsbusch

New member
מים שמת? ../images/Emo13.gif

אולי זה הזמן לפירוק וניקוי רציני, וזהירות על הגומיות. רגילה או בריקה?
 
לא אני חדש בכל העניין

כן שמתי מים, עד הפקק הזה
קראתי על הרעיון, זה אמור לייצר לחץ עם האדים בעזרת הגומיות. אבל יש אצלי רק גומיה אחת... החיצונית הזאת, ש"מחברת" בין הראש לחלק שלמטה.. מקינטה רגילה, קיבלתי אותה. ותודה
 

knappertsbusch

New member
מממ... נמשיך לנסות:

שמת על הגז הכי קטן (כזה שלא שורף את שולי המקינטה) עם הלהבה הכי גבוהה?
 
...

לא הבנתי מה הכוונה? שמתי על הגז ככה שהאש מגיעה עד לקצה של המקינטה (האש הכי גדולה שמתאפשרת, כדי שהיא לא תעבור את שולי המקינטה). ואחרי דקותיים אפילו יש רעש של האדים
 

ramid

New member
הלחץ חייב להשתחרר לאן שהוא

יוצא מהשסתום פריקה? אחרת היא פשוט תתפוצץ
 

GIL BM

New member
שימוש במקינטה

למיטב הבנתי הלחץ יוצא לך מהשסתום או מהצדדים ולכן עד שיוצא קפה כלשהו הוא יוצא שרוף תודא שהגומיה תקינה ושאין מעצור כלשהו בתעלה העליונה ושלא יוצאים לך אדים מהשסתום. למרות שציינת אחרת, נשמע כאילו שמת מים מעל לשסתום.
 

rocksch

New member
מניסיוני האישי

לי יש בריקה אבל העיקרון הוא אותו עיקרון. גם הקפה אצלי היה נשרף, הבעיה הייתה "פורק לחץ לא תקין". על מנת לבדוק שזו אכן הבעיה תשתמש בעצה של "קרמיקה" במידה ויוצאים אדים מהפורק אחרי פחות מדקה יש סיכוי גבוהה שהפורק לא תקין. עם זאת מקינטה מחברה מוכרת אז תפנה אליהם והם יטפלו בבעיה ואם לא אז פשוט תקנה אחת חדשה.
 
למעלה