הקדמת אותי...
תכננתי לשאול איך הדבר אפשרי שהרי הוא לא יכול לקבל את המסרון.
1. מדוע בכל פעם שמתחברים לאתר האינטרנט יש צורך בקוד שנשלח למנוי? בעברי הייתי לקוח פרטנר תחת המותג Orange ולא היה צורך בכך. בנוסף, אם היו מספר מנויים תחת אותו חשבון לקוח, ה"מנוי הראשי" היה יכול לקבוע הרשאות שונות למנויים השונים באתר האינטרנט.
אינני יודע כמה תלונות מקבלים על הנושא, אבל העניין שכל פעם צריך לקבל מסרון מאוד לא נח (כמדומני שהנושא נידון בפורום בעבר).
2. עפ"י הרישיון, "מוקד פניות טלפוני, יהיה מאויש במשך עשרים וארבע (24) שעות ביממה, לקבלת פניות בעניין גניבה או אובדן של ציוד קצה רט"ן, תקלה ברשת שהביאה להפסקה מוחלטת של שירותי רט"ן למנוי ו-"שירות נדידה", בכל ימות השנה, להוציא יום כיפור."
(נספח ה' סעיף 2.2).
בהמשך הסעיף מופיע כי (ההדגשה במקור) "הגישה אל כל מוקדי הפניות הטלפוני לקבלת פניות בנושא תקלות, אובדן או גניבה ("מוקד תקלות") תהיה באמצעות שירות "שיחת חינם למתקשר" (שירות 1-800); בעל הרשיון יאפשר גישה למוקד תקלות מכל רשת פנים ארצית;"
לענ"ד, אם כבר השקעת וכתבת תגובה על התהליך, אישית הייתי כבר מוסיף את המידע על מספר הטלפון של המוקד הרלוונטי.
אמנם לא מדובר על אובדן או גניבה, אך מדובר על סוג של תקלה שבשורה התחתונה הלקוח מוצא את עצמו בלי קו פעיל. ייתכן כי המוקד הרלוונטי, שמאויש 24 שעות ביממה היה יכול לעזור ללקוח ואף להפעיל כרטיס sim בכל שעה.