נשבר כבר מהרפיסות והחולשה של הממשלה הזו-הפסקת אש?! הפקרות

  • פותח הנושא jnus1
  • פורסם בתאריך

jnus1

New member
נשבר כבר מהרפיסות והחולשה של הממשלה הזו-הפסקת אש?! הפקרות

וזלזול בחיי חיילים ואזרחים. ואם יורים על חיילים בעזה? ואם יורים כמו תמיד ב"הפסקות אש" שכבר ראינו על הדרום המרכז והשפלה? למה ההססנות הזו לאורך כל המבצע הזה? מה הפחד? זה הגף הכי חלש האויב הכי חלש שקיים מולנו! אם לא מולו אז מול מי?! הטרור מלבנון מאורגן וחזק פי כמה, איראן היא גם המפלצת הגדולה. אתם רגועים כשכבולים את ידי צה"ל כל הזמן? ומסרבים לתת אפילו אוקיי להיכנס כמו שצריך לעומק האויב ולחסל אותו? המחר כבר כבד, כבד מידי. 56 חיילים זה פי 4 יותר מהמחיר של עופרת יצוקה. ושם היו הפתעות ומכות מחץ על הטרור. נכנסו לעומק, והגיעו עד מקום מסתור של בכירים ואז החזירו אחורה את הכוחות. את המחיר אנורואים היום.. יותר נשק, יותר תעוזה, ופיתוח הטרור בשקט. זה מה שהפסקות האש האלו מאפשרות. ביחד עם הגיס החמישי ה0מאל ובלגיטימציה בין לאומית מקימים לנו עוד חזית ועוד חזית, ועוד נשק ועוד אחד ועוד אסטרטגיה לעשות רצח עם נוסף.
אין פה בכלל מה להסס או לחשוב. הפקירו ומפקירים את חיי החיילים והאזרחים. יש דיווחים מחיילים בשטח, שי פקודות לא לסייע להם מול האויב על הקרקע. כדי "לא לפגוע בחפים מפשע" בוה וחרפה! אני שמח שלא גייסו אף אחד שאימכיר בינתיים. כי לא מגיע לאף אחד שאקריב חיי בשביל חלאות של מנהיגים כאלה.
הרי הכל מכור באום שמום. אבל ההחלטות על ביטחון האזרחים בידיים של הממשלה, והיא מפקירה אותם פעם אחר פעם אחר פעם. המנהרות של חיזב-שאטאן מלבנון כבר חפורות עמוק והיטב, יום אחד גם זה יקרה. קה ומדמם הרבה יותר. הם בונים בדיוק על הוועדות חקירה, הלחץ הבינלאומי, ה0מאל הבוגד שלנו, הצביעות האירופאית, הילדים ההרוגים שהוא בעצמו הורג. כדי שישראל תעצור בדיוק כדי לתת להם אפשרות להכריז,ניצחנו! לכן בניגוד למלחמות קודמות המבצעים האלו לא מוכרעים וזה הפסד. צבאי ומדיני.
תקראו את מסקנות ועתד וינוגרד, ותבינו כמה החיים שלנו מופקרים פה. שום לקח לא יושם. הפעם מול הארגון טרור החלש ביותר שעומד מולנו. בושה וחרפה!
אני לא אמליץ לאף אחד לבוא למילואים אם זו המדיניות. החיילים משלמים בחייהם מקיזים דם תרתי משמע ודרג המדיני מפקיר ומורה לטייסים לא לעזור בשם ה"הומניות" שילדים בעזה ימשיכוו להתגייס לחמאס, אבל שחיילנו ייהרגו!
אין מילים להביע את הגועל שי לי להקיא על הממשלה הזו. בנט וליברמן צריכים להפיל אותה. כישלון חרוץ.
במלחמה הבאה (קודם שנגרמו את זאת אבל עדיין) בצפון המלחמה תיהיה יותר אינטסטיבית כי למפלגת השטן מלבנון יש עשרות אלפי טילים מתוכם אלפי לכל הארץ, עם ג'י פי אס... עם רא נפץ של טון! זה יכול להוריד בניינים שלמים במכה. אבל המנהיגים ימשיכו לפחד להכריע ולסיים מלחמה כמו שאנחנו יודעים וצריך.
אולמרט כבר ניהל מלחמה יותר טוב. עופקת יצוקה היה הצלחה לעומת הכישלונות של פחדניהו בעמוד ענן וכעת.
 

commandooo

New member
נתניהו ויעלון צריכים ללכת הביתה

ושלא ישכחו לקחת את שרה
 

jnus1

New member
וכמה שצדקתי הפסקת האש הביאה קצין חטוף!

וחייל וקצין הרוגים. תודה רבה לנקניקיהו. דווקא שרה הייתה מנהלת תמבצע יותר טוב לפי הסיפורים לפחות. עכשיו מה יחליטו בקבינט? מבצע מוגבל למציאת החטוף? עוד גיחוך עצוב על חשבון כל החיילים הקצינים והאזרחים.
אולי יציאה חד צדדית ביזיונית? או שסוף סוף מיגור האויב עד הסוף?
שתי האפשרויות הראשונות. נראו יותר סבירות. אז זה אומר עוד שחרור של מחבלים רוצחים פושעי מלחמה פחדנים. חרפה!
 
למעלה