עשית צעד נכון
עם תואר במדעי המדינה יכולת להיות מקסימום מוכר בקסטרו מן אלא אם אתה בוחר להיות צוער במשרד החוץ, תפקיד קשה שרק מעטים מתקבלים אליו. אני הייתי מחליף את הממשל במינהל עסקים אבל זו כבר בחירה שלך. בכל מקרה מוזר שעדיין ניתן להירשם לבינתחומי, בתקופה כזו ההרשמה כבר הייתה צריכה להיות סגורה מזמן. כנראה שאנשים מתחילים לעכל דברים.