אבל למה להפסיק בקווים קיימים?...נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.
נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
אולי כי צריך להעביר אוטובוסים מתאימים מקואבל למה להפסיק בקווים קיימים?...
אם הפיילוט הצליח, למה לא לצייד אוטובוסיםאולי כי צריך להעביר אוטובוסים מתאימים מקו
לקו?
כי זה בטח כולל עוד משהו חוץ מקוראי רב קואם הפיילוט הצליח, למה לא לצייד אוטובוסים
נוספים בקוראי רב-קו מאחור?
טוב, בהמחשבה שניה, אם כבר עושים את הניסויכי זה בטח כולל עוד משהו חוץ מקוראי רב קו
גם מערך הפיקוח והמעקב של הניסוי בבוודאי עומד לזוז לקו 51.
אבל 51 הוא קו מונגש, לא?אולי כי צריך להעביר אוטובוסים מתאימים מקו
לקו?
יש צפי מתי זה יתחילנראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.
נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
הייתי אומר אולי תחליף לקו האדום, לא הכנה לקויש צפי מתי זה יתחיל
יודעים מתי זה יתחיל ? כנראה שזה חלק מההכנה לקו האדום.
תאכלס קו 51 הוא קו עמוס מאד שזה MUST.
נראה לי שאתה צודק.הייתי אומר אולי תחליף לקו האדום, לא הכנה לקו
האדום.
באתר נת"ע הופיע בעבר במסגרת פרויקטים נוספים - הקו האדום המקדים.
היום הוא כבר לא מופיע.
מה שיעשו בסוף זה הפעלת האוטובוסים שעומדים כאבן שאין לה הופכין בחניון דן, בקו 51 ויאמרו הנה יש לנו קו אדום מקדים...
ללא מכשירי רכישה מחוץ לאוטובוס וללא נתיבים מיוחדים.
יהיו אוטובוסים של קו 51 למחזיקי רב-קו בלבד ואוטובוסים של קו 51 לכולם...
כנראה שפרויקט הקו האדום המקדים גדול על נת"ע. אבל אוטוטו עד 2021 תהיה מערכת קווי רק"ל...
כל העניין פשוט הזוי.הייתי אומר אולי תחליף לקו האדום, לא הכנה לקו
האדום.
באתר נת"ע הופיע בעבר במסגרת פרויקטים נוספים - הקו האדום המקדים.
היום הוא כבר לא מופיע.
מה שיעשו בסוף זה הפעלת האוטובוסים שעומדים כאבן שאין לה הופכין בחניון דן, בקו 51 ויאמרו הנה יש לנו קו אדום מקדים...
ללא מכשירי רכישה מחוץ לאוטובוס וללא נתיבים מיוחדים.
יהיו אוטובוסים של קו 51 למחזיקי רב-קו בלבד ואוטובוסים של קו 51 לכולם...
כנראה שפרויקט הקו האדום המקדים גדול על נת"ע. אבל אוטוטו עד 2021 תהיה מערכת קווי רק"ל...
העיקר שהם מספרים סיפורים על הקמת 8 פרוייקטיםכל העניין פשוט הזוי.
מלכתחילה היה ברור שלא יהיו נתיבים מיוחדים- כאן אין שום הפתעות. החלק המפתיע (לרעה) הוא שנת"ע לא הצליחה להציב מכונות "למכירת כרטיסים"- כשסך הכל מדובר על מכונות להטענת רב-קו שכבר קיימות בכמה וכמה מקומות. לא צריך מערכת חדשה, לא שיטת כירטוס מהפכנית- סך הכל לרכוש כמה מכונות מסוג שכבר קיים ולהציב אותן במקומות אסטרטגיים. וגם את זה לא הצליחו לעשות- ממש מרשים.
הם מסוגלים להקים אחד?העיקר שהם מספרים סיפורים על הקמת 8 פרוייקטים
בו זמנית. הם לא מסוגלים להקים יותר מאחד, אפילו כשהפרוייקט הנוסף הוא פשוט וזול.
הם מקימים, אבל לאט מאדהם מסוגלים להקים אחד?
העיקר שהם מספרים סיפורים על הקמת 8 פרוייקטים
בו זמנית. הם לא מסוגלים להקים יותר מאחד, אפילו כשהפרוייקט הנוסף הוא פשוט וזול.
מלכתחילה אמרתינראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.
נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
אבל לא תמיד צריך להיות כאלה שליליםמלכתחילה אמרתי
שצריך לבדוק את הקו הזה על קוים עמוסים.
הבעיה עם הקו זה שיש בו המון נוסעים ארעים שלא ידעו על הסידור החדש.
לדעתי היה צריך לעשות את הפיילוט בקוי בת ים.
בדיוק אתמול ראיתי קו 51 כזהמלכתחילה אמרתי
שצריך לבדוק את הקו הזה על קוים עמוסים.
הבעיה עם הקו זה שיש בו המון נוסעים ארעים שלא ידעו על הסידור החדש.
לדעתי היה צריך לעשות את הפיילוט בקוי בת ים.
חחחחח אפילו חברה שלי לא מקשיבה ליבדיוק אתמול ראיתי קו 51 כזה
(כי הייתה עליו הפרסומת של "בקווים 4,5,104...) וחשבתי על מה שאמרת אז , ושבאמת חייבים להפעיל את זה על קו חזק, כדי לחלחל את זה טוב יותר, כדי לעזור אותו לקו ומאלף סיבות אחרות.
אני שמח לראות שהקשיבו לך
נקווה שזה יהיה פיילוט שימשך פחות משנה....נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.
נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.