נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51

נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.

נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
 
אבל למה להפסיק בקווים קיימים?...

נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.

נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
אבל למה להפסיק בקווים קיימים?...
 

cwen

New member
כי זה בטח כולל עוד משהו חוץ מקוראי רב קו

אם הפיילוט הצליח, למה לא לצייד אוטובוסים
נוספים בקוראי רב-קו מאחור?
כי זה בטח כולל עוד משהו חוץ מקוראי רב קו
גם מערך הפיקוח והמעקב של הניסוי בבוודאי עומד לזוז לקו 51.
 
טוב, בהמחשבה שניה, אם כבר עושים את הניסוי

כי זה בטח כולל עוד משהו חוץ מקוראי רב קו
גם מערך הפיקוח והמעקב של הניסוי בבוודאי עומד לזוז לקו 51.
טוב, בהמחשבה שניה, אם כבר עושים את הניסוי
בהדרגה, אז טוב שהתחילו מקווים מעוטי נוסעים יחסית כדי לאשר את הביצוע הטכני, ואז עברו לקו עמוס במיוחד כדי לבדוק את הצד התפעולי.
 

amitk83

New member
יש צפי מתי זה יתחיל

נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.

נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
יש צפי מתי זה יתחיל
יודעים מתי זה יתחיל ? כנראה שזה חלק מההכנה לקו האדום.

תאכלס קו 51 הוא קו עמוס מאד שזה MUST.
 
הייתי אומר אולי תחליף לקו האדום, לא הכנה לקו

יש צפי מתי זה יתחיל
יודעים מתי זה יתחיל ? כנראה שזה חלק מההכנה לקו האדום.

תאכלס קו 51 הוא קו עמוס מאד שזה MUST.
הייתי אומר אולי תחליף לקו האדום, לא הכנה לקו
האדום.
באתר נת"ע הופיע בעבר במסגרת פרויקטים נוספים - הקו האדום המקדים.
היום הוא כבר לא מופיע.
מה שיעשו בסוף זה הפעלת האוטובוסים שעומדים כאבן שאין לה הופכין בחניון דן, בקו 51 ויאמרו הנה יש לנו קו אדום מקדים...
ללא מכשירי רכישה מחוץ לאוטובוס וללא נתיבים מיוחדים.
יהיו אוטובוסים של קו 51 למחזיקי רב-קו בלבד ואוטובוסים של קו 51 לכולם...
כנראה שפרויקט הקו האדום המקדים גדול על נת"ע. אבל אוטוטו עד 2021 תהיה מערכת קווי רק"ל...
 

amit1270

New member
נראה לי שאתה צודק.

הייתי אומר אולי תחליף לקו האדום, לא הכנה לקו
האדום.
באתר נת"ע הופיע בעבר במסגרת פרויקטים נוספים - הקו האדום המקדים.
היום הוא כבר לא מופיע.
מה שיעשו בסוף זה הפעלת האוטובוסים שעומדים כאבן שאין לה הופכין בחניון דן, בקו 51 ויאמרו הנה יש לנו קו אדום מקדים...
ללא מכשירי רכישה מחוץ לאוטובוס וללא נתיבים מיוחדים.
יהיו אוטובוסים של קו 51 למחזיקי רב-קו בלבד ואוטובוסים של קו 51 לכולם...
כנראה שפרויקט הקו האדום המקדים גדול על נת"ע. אבל אוטוטו עד 2021 תהיה מערכת קווי רק"ל...
נראה לי שאתה צודק.
כדי להפעיל את הקו האדום המקדים במתכונת שתיארת יהיה צורך להתקין מכשירי תיקוף באוטובוסים מסוג אורבנית/מטרונית.
 

darkshadow1

New member
כל העניין פשוט הזוי.

הייתי אומר אולי תחליף לקו האדום, לא הכנה לקו
האדום.
באתר נת"ע הופיע בעבר במסגרת פרויקטים נוספים - הקו האדום המקדים.
היום הוא כבר לא מופיע.
מה שיעשו בסוף זה הפעלת האוטובוסים שעומדים כאבן שאין לה הופכין בחניון דן, בקו 51 ויאמרו הנה יש לנו קו אדום מקדים...
ללא מכשירי רכישה מחוץ לאוטובוס וללא נתיבים מיוחדים.
יהיו אוטובוסים של קו 51 למחזיקי רב-קו בלבד ואוטובוסים של קו 51 לכולם...
כנראה שפרויקט הקו האדום המקדים גדול על נת"ע. אבל אוטוטו עד 2021 תהיה מערכת קווי רק"ל...
כל העניין פשוט הזוי.
מלכתחילה היה ברור שלא יהיו נתיבים מיוחדים- כאן אין שום הפתעות. החלק המפתיע (לרעה) הוא שנת"ע לא הצליחה להציב מכונות "למכירת כרטיסים"- כשסך הכל מדובר על מכונות להטענת רב-קו שכבר קיימות בכמה וכמה מקומות. לא צריך מערכת חדשה, לא שיטת כירטוס מהפכנית- סך הכל לרכוש כמה מכונות מסוג שכבר קיים ולהציב אותן במקומות אסטרטגיים. וגם את זה לא הצליחו לעשות- ממש מרשים.
 
העיקר שהם מספרים סיפורים על הקמת 8 פרוייקטים

כל העניין פשוט הזוי.
מלכתחילה היה ברור שלא יהיו נתיבים מיוחדים- כאן אין שום הפתעות. החלק המפתיע (לרעה) הוא שנת"ע לא הצליחה להציב מכונות "למכירת כרטיסים"- כשסך הכל מדובר על מכונות להטענת רב-קו שכבר קיימות בכמה וכמה מקומות. לא צריך מערכת חדשה, לא שיטת כירטוס מהפכנית- סך הכל לרכוש כמה מכונות מסוג שכבר קיים ולהציב אותן במקומות אסטרטגיים. וגם את זה לא הצליחו לעשות- ממש מרשים.
העיקר שהם מספרים סיפורים על הקמת 8 פרוייקטים
בו זמנית. הם לא מסוגלים להקים יותר מאחד, אפילו כשהפרוייקט הנוסף הוא פשוט וזול.
 

אורי404

New member
בינתיים תקציב עתק מופנה אליהם

העיקר שהם מספרים סיפורים על הקמת 8 פרוייקטים
בו זמנית. הם לא מסוגלים להקים יותר מאחד, אפילו כשהפרוייקט הנוסף הוא פשוט וזול.
בינתיים תקציב עתק מופנה אליהם
עלות גבוהה מאוד (קרוב לוודאי גודל של שש או שבע ספרות בחודש) של משרדים ושל עובדים ולצד זה התוצאה, שפירטת.
(עוד) גוף לגזל.
 

droriko

New member
מלכתחילה אמרתי

נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.

נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
מלכתחילה אמרתי
שצריך לבדוק את הקו הזה על קוים עמוסים.

הבעיה עם הקו זה שיש בו המון נוסעים ארעים שלא ידעו על הסידור החדש.
לדעתי היה צריך לעשות את הפיילוט בקוי בת ים.
 

droriko

New member
אבל לא תמיד צריך להיות כאלה שלילים

מלכתחילה אמרתי
שצריך לבדוק את הקו הזה על קוים עמוסים.

הבעיה עם הקו זה שיש בו המון נוסעים ארעים שלא ידעו על הסידור החדש.
לדעתי היה צריך לעשות את הפיילוט בקוי בת ים.
אבל לא תמיד צריך להיות כאלה שלילים
עדיין כל כבוד משרד התחבורה שהשכיל לעביר את המכונה מקוים דלילים ל-51
 

orchilit

New member
בדיוק אתמול ראיתי קו 51 כזה

מלכתחילה אמרתי
שצריך לבדוק את הקו הזה על קוים עמוסים.

הבעיה עם הקו זה שיש בו המון נוסעים ארעים שלא ידעו על הסידור החדש.
לדעתי היה צריך לעשות את הפיילוט בקוי בת ים.
בדיוק אתמול ראיתי קו 51 כזה
(כי הייתה עליו הפרסומת של "בקווים 4,5,104...) וחשבתי על מה שאמרת אז , ושבאמת חייבים להפעיל את זה על קו חזק, כדי לחלחל את זה טוב יותר, כדי לעזור אותו לקו ומאלף סיבות אחרות.

אני שמח לראות שהקשיבו לך
 

droriko

New member
חחחחח אפילו חברה שלי לא מקשיבה לי

בדיוק אתמול ראיתי קו 51 כזה
(כי הייתה עליו הפרסומת של "בקווים 4,5,104...) וחשבתי על מה שאמרת אז , ושבאמת חייבים להפעיל את זה על קו חזק, כדי לחלחל את זה טוב יותר, כדי לעזור אותו לקו ומאלף סיבות אחרות.

אני שמח לראות שהקשיבו לך
חחחחח אפילו חברה שלי לא מקשיבה לי
 

FiReBall

New member
נקווה שזה יהיה פיילוט שימשך פחות משנה....

נראה שניסוי הכניסה מהדלת האחורית עובר לקו 51
ממחר הוא יופסק בקווים 4, 5 ו 104 ובקרוב יתחילו אותו בקו 51.

נראה סימן טוב אם עוברים לאחד הקווים הכי עמוסים בדן שבאמת יכולים להרוויח מעליה מהירה יותר של הנוסעים.
נקווה שזה יהיה פיילוט שימשך פחות משנה....
...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה