נראה לי שרק אני לא התיאשתי...

**doron

New member
נראה לי שרק אני לא התיאשתי...

ולכן נשארתי לבד אז... ל ה ת ע ו ר ר אפשר להיכנס לפורום!!!!!!!!!!!!!! אני מקווה שההודעה תעבור בשלום - לא כמו השלוש הקודמות.....
 

**doron

New member
לכולם

כפי שאתם רואים אני לבד פה אז אני מדבר עם עצמי: אני שואל ואני עונה ובסוף אגיד שאני טועה.........
doron
 
למעלה