נראה לי שרק אני לא התיאשתי... ולכן נשארתי לבד אז... ל ה ת ע ו ר ר אפשר להיכנס לפורום!!!!!!!!!!!!!! אני מקווה שההודעה תעבור בשלום - לא כמו השלוש הקודמות.....