נראה לי שמגיע למישהו מזל"ט...

מצב
הנושא נעול.

טוארג

New member
נראה לי שמגיע למישהו מזל"ט...

נראה לי שמגיע למישהו מזל"ט...
מזלטוב לרתם לרגל שחרורו!!
 

sl 3977

New member
לרותם הגבר שבגברים

נראה לי שמגיע למישהו מזל"ט...
מזלטוב לרתם לרגל שחרורו!!
לרותם הגבר שבגברים
מזל טוב לרגל השחרור המון המון הצלחה הנאה וסיפוק בהמשך בכל דרך בה תבחר והכי חשוב שיהיה לך תמיד סבבה ומגניב רותם אתה תותח על ולכן כולנו אוהבים אותך
 

846

Active member
אכן ../images/Emo49.gif למשוחרר הטרי

נראה לי שמגיע למישהו מזל"ט...
מזלטוב לרתם לרגל שחרורו!!
אכן
למשוחרר הטרי
שניצל היום את הצבא עד תום, וחרש את הארץ בכל אוטובוס אפשרי ע"ח משרד הביטחון!!! המון הצלחה ויאללה! תעלה למטוס!!!
 

קובי לו

New member
חזרת לארץ?

נראה לי שמגיע למישהו מזל"ט...
מזלטוב לרתם לרגל שחרורו!!
חזרת לארץ?
אם אינני טועה היית (או עדיין) בטיול ארוך במזרח? ודרך אגב, הקיצור של מזל טוב זה מז"ט ולא מזל"ט. מזל"ט זה הדבר המעופף ההוא, רק בלי הדיילת...
 

mister K

New member
תודה רבה לכולם!

נראה לי שמגיע למישהו מזל"ט...
מזלטוב לרתם לרגל שחרורו!!
תודה רבה לכולם!
אם מישהו תוהה, השתייכתי לפיקוד הדרום ולכן לא הייתה בעייה לשחרר אותי גם בימים אלה. אני עוד זוכר את הברכות לגיוס שהיו פה לפני 3 שנים. הזמן ממש טס!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הנה תזכורת:

תודה רבה לכולם!
אם מישהו תוהה, השתייכתי לפיקוד הדרום ולכן לא הייתה בעייה לשחרר אותי גם בימים אלה. אני עוד זוכר את הברכות לגיוס שהיו פה לפני 3 שנים. הזמן ממש טס!
הנה תזכורת:
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה