נראה לי שזה נגמר בינינו

not happy

New member
נראה לי שזה נגמר בינינו

יש לי חבר כבר 7 חודשים שהוא מאוד סגור וקשה לו לדבר על רגשות,הוא לא אמר לי שהוא אוהב אותי או מתגעגע אליי למרות שהוא רוצה שניפגש כל סוף שבוע(זה הזמן היחיד שאנחנו יכולים להיפגש בגלל בעיית מרחק) והוא גם לא נותן מחמאות.הוא יודע לבטא את עצמו רק באמצעות מגע.אני אוהבת אותו אבל זקוקה למילים וניסיתי לדבר איתו ,לא ממש בהצלחה,מה לעשות?
 

ozzlove

New member
לפי דעתי

הוא צריך אולי יותר ביטחון פיסי , לדעת שאת שם... אולי הוא פעם הרבה לדבר ולא יצא מזה הרבה ולכן עכשיו הוא מחפש מגע, לדעת שיש רגש שנוגע בו , שאומר לו במוחשיות - פיסית שזה אמיתי... מצד שני יכול להיות שהוא מחפש מגע מיני יחד איתך ואולי גם קשר אהבה ומאמין שהמילים והרגשות במילים שהוא ירצה להגיד יבואו אחר כך כבר לבד עם זה ... קראי את ההודעה שלי נראה אם את יכולה לעזור לי :\
 

הכוכבת

New member
עזבי אותך רגע ממה הוא אומר או לא

מה את מרגישה? שהוא אוהב? שהוא מתגעגע?
 

Rico007

New member
לפי דעתי הוא סתם מנצל אותך מינית

הוא נהנה לשכב איתך או לחרמן אותך ואני בטוח שיש לו עוד כמה כמוך במקומות אחרים בארץ.. אמרת זה קשר ממרחק אז סביר להניח שיש לו בעוד כמה מקומות:)))) לאט לאט תביני כמה אני צודק:) ריקו.
 
יכול להיות שריקו צודק...

למרות שהסבירות לכך שואפת לאפס, את צריכה לראות מה באמת הרגשות שלו מתחת לפני השטח. תנסו פעם לדבר על זה, להיות ישירים בעניין.
 
חבר שמעוניין רק

בקטע הפיזי, לא מתקשר מילולית, לא מחמיא. לי זה לא נשמע טוב. (האם ייתכן שהוא אוהב את הגוף שלך אבל לא אותך?) אולי זה באמת ניגמר.
 

not happy

New member
זה כבר לא רלוונטי

כי המרחק קשה לו וקשה לו לדבר כי הוא היה בקשר טראומטי לפני כמה שנים והוא עדין לא השתחרר מזה,אז נפרדנו אבל לא ממש כי הוא אמר שהוא יתקשר בהמשך השבוע
 
למעלה