נראה לי שזה חשוב... ../images/Emo58.gif5 שודר
אוקיי... משהו שעלה לי בראש לפני כמה ימים... כולכם זוכרים את 420, נכון? כולכם זוכרים שקול הושמד ב420. אוקיי, אחרי שהבהרנו את זה... תקחו אתכם עוד קצת קדימה, עוד 6 שבועות בערך שיגיע 420. אנשים שלא קוראים ספוילרים יראו שקול מת ב420... והכל טוב ויפה... אבל הם יודעים שהוא חי... למה? כי אנחנו לא מפסיקים לדבר על זה בפורום! כאילו, אומרים כמה קול שיחק טוב ב 508(סתם דוגמא לא זוכר אם הוא היה שם) ואיזה יופי הוא פה וכולם יודעים שקול הוא חלק מהקאסט של עונה 5... זה הורס... אני אחרי שראיתי שקול מת לא חשבתי שהוא יחזור וזאת הייתה ממש הפתעה אבל כולם פה שלא ראו את העונה הרביעית ידעו שקול יחייה... אולי איך הם לא אבל זה עדיין מספיילר והם לא יודעים את זה... מה אני מבקש ממכם: בבקשה, כל דבר שאתם אומרים, שקשור איכשהוא בדרך העקיפה או ישירה לעונה 5(וזה גם באיזה פרקים פייפר שברה ציפורן(או אגרטל) ואיפה פייג´ השתמשה שוב באודם ורוד) תסמנו ספוילר... אל תשימו הודעות בכותרת שמכילות מידע כלשהוא ואפילו קצת על עונה 5... דוגמא לכך שיכולה לפגוע בנו זה אם מישהו יבוא ויגיד שליאו משחק ממש יפה ב521 סתם לדוגמא... זה אומר שאם ב517 אור שחור ירצה להרוג את ליאו אני אדע שהוא לא ימות וזה הורס...
אוקיי... משהו שעלה לי בראש לפני כמה ימים... כולכם זוכרים את 420, נכון? כולכם זוכרים שקול הושמד ב420. אוקיי, אחרי שהבהרנו את זה... תקחו אתכם עוד קצת קדימה, עוד 6 שבועות בערך שיגיע 420. אנשים שלא קוראים ספוילרים יראו שקול מת ב420... והכל טוב ויפה... אבל הם יודעים שהוא חי... למה? כי אנחנו לא מפסיקים לדבר על זה בפורום! כאילו, אומרים כמה קול שיחק טוב ב 508(סתם דוגמא לא זוכר אם הוא היה שם) ואיזה יופי הוא פה וכולם יודעים שקול הוא חלק מהקאסט של עונה 5... זה הורס... אני אחרי שראיתי שקול מת לא חשבתי שהוא יחזור וזאת הייתה ממש הפתעה אבל כולם פה שלא ראו את העונה הרביעית ידעו שקול יחייה... אולי איך הם לא אבל זה עדיין מספיילר והם לא יודעים את זה... מה אני מבקש ממכם: בבקשה, כל דבר שאתם אומרים, שקשור איכשהוא בדרך העקיפה או ישירה לעונה 5(וזה גם באיזה פרקים פייפר שברה ציפורן(או אגרטל) ואיפה פייג´ השתמשה שוב באודם ורוד) תסמנו ספוילר... אל תשימו הודעות בכותרת שמכילות מידע כלשהוא ואפילו קצת על עונה 5... דוגמא לכך שיכולה לפגוע בנו זה אם מישהו יבוא ויגיד שליאו משחק ממש יפה ב521 סתם לדוגמא... זה אומר שאם ב517 אור שחור ירצה להרוג את ליאו אני אדע שהוא לא ימות וזה הורס...