נראה לי שזה המשבר האחרון..

d i n d i n i

New member
נראה לי שזה המשבר האחרון..../images/Emo7.gif

שלום למי שנכנס, אני רוצה להוריד משהו מהלב.. ואני יודעת שכאן זה המקום.. אני אתן רקע קצר, אנחנו בני 25 ביחד כבר שנתיים וחצי מהן בילינו וגרנו ביחד שנה וחצי בארה"ב, חזרנו לפני חודש ארצה. השנה הראשונה שלנו הייתה חלומית, הוא היה מאוהב וראו את זה , אני הייתי הבסט המושלמת .. בשנה הראשונה יצא לנו להיפרד , יש לו בעיה עם מחוייבות, אני בטוחה שכל הנשים יאמרו שזה קורה לכולם וכנראה זה נכון אבל משהו מונע ממנו להיות יציב בתוך מערכת יחסים, כמובן שהוא התחרט וחזרנו. כשטסנו לחו"ל היינו שוב במשבר, המעבר הלבד והביחד לגמרי.. ומשם ראינו עוד עליות וירידות, כשעברנו לגור לבד כשחיפשנו עבודות וכ', נפרדנו שם פעם אחת אחרי כמעט 10 חודשים, עזבתי את הדירה לחודש ולא יכולנו אחד בלי השני וחזרנו. השיא היה שלושה חודשים לפני החזרה לארץ, עברנו מדינות ועבודות והמצב בנינו היה בכי רע, משהו שם נשבר לא הייתה קירבה אינטימית כמעט בכלל, והיה קשה מנשוא, בסופו של דבר החלטתי בלב כבד לסיים את הזוגיות הזאת לתת לו לחזור ארצה כפי שרצה ואני אשאר, הוא היה המום מההחלטה שלי, הוא לא האמין שאני "מוותרת " עליו ככה אחרי שהוא בא אחרי לארה"ב ואפילו לאוויתר נסע אחרי למדינות נוספות, (אצלו זאת הייתה הקרבה כי הוא רצה לחזור לארץ) הוא חזר אני נשארתי, אבל הוא לא הניח לי הוא טילפן שלח אי מיילים ומה לא.. המצב לא היה לי שם פשוט והחלטתי לחזור לארץ ולנסות את מזלי ומזלינו פה. כל הדיבורים היו על לעבור לגור ביחד ולהתקדם, אני חיפשתי עבודה והוא בדיוק מצא, אני לא מוכנה להתפשר על סתם עבודה אז התהליך היה לא פשוט בכלל. בינתיים ישנו אצל ההורים בעיקר אצלו, כי אצלי לא היה אפשר ונכנסנו למעין שגרה של בית נרגילה לישון זהו! רציתי יותר, הוא ביקש להתחשב כי יש הוצאות על קטנוע חדש ביטוחים וכ' והוא רוצה לחסוך לקראת המעבר.. אני הרגשתי בשבועיים האחרונים שמשהו שם לא תקין בעליל, חשבו שאני ממציאה.. ואז לפתע פתאום הוא בא לי עם שיחה שאומרת אני לא רוצה שנעבור לגור ביחד הוא מרגיש שהזוגיות לא יציבה , שאנחנו אוהבים דברים שונים ואנחנו במקומות שונים היום. אמרתי לו שאני לא קונה את התירוץ הזה בכלל ואם הוא רוצה אז ניקח את ההחלטה הזאת עד הסוף, הוא אמר שלא שאין לו תשובה חד משמעית כי בכל שאר הפעמים הוא התחרט שנפרדנו.. טוב אז הנה בשעה טובה הגענו לסוף, אמרתי לו שאני רוצה לחשוב על דברים ולא לפעול מתוך אימפולסיביות, גרמתי לו להבין שזה כנראה הסוף.. הוא עוד אפילו התנצל שהוא כזה לא יציב והוא יודע שזה עקב אכילס שלי (נראה לי שזה היה רמז ל"שחררי אותי") אז זהו הנה אני כאן במרחק של יום מפקיעת פסק הזמן וכואבת ומתוסכלת לא רוצה לסיים אבל לא רואה שום אופצייה אחרת מי שלוקח כזאת ריזיקה ומתאבד על הקשר צריך לדעת שיש לזה תוצאות, אפילו הרסניות.. אני רוצה להסתכל קדימה והוא בוחר להסתכל רק אחורה.. אני מעריכה את עצמי יותר מלתת לבחור את ההרגשה שאני ברירת מחדל, אני יודעת מה אני שווה וגם הוא.. אני מקווה שאני אצא מזה במהירות כי אהבה היא לא הכל בזוגיות תודה למי שקרא ומי שהצליח להבין משהו אני אשמח לתגובה..
 

הזוייה

New member
בשביל מה חזרתם מלכתחילה

אם לא הצלחתם לעמוד במוקשים שיש בכל זוגיות. התפוצצתם. נפרדתם ואחרי שבאו ללקט את השברים, להכין קרקע נקייה כאילו כלום לא קרה, חזרתם שוב ושוב כמו בלופ אינסופי כשכבר בהתחלה לא קלטתם שזה נגמר. אני לא מאמינה בלהיפרד ואז לחזור. כשמחליטים להיפרד זה נובע מחיוורון ודופק איטי של הזוגיות, ששום תרופה לא יפתו את הזוגיות הזו להמריא. זה כמו כשאני מוציאה חמאה מהמקרר שבאה בגוש איתן וקשה. וברגע שהיא בא במגע עם האוויר היא מתחילה לאבד את הצורה. וגם אם אכניס אותה חזרה למקרר היא כבר לא תהייה אותו הדבר. ככה זה בחיים, אי אפשר להחזיר אהבות ישנות כשיש ספקות. בוחן הזוגיות הוא בטיולים בחו"ל, בעמידה בקשיים, במעברים חדים. אבל אתם שני ח'ברה צעירים בני עשרים וחמש, שרק עכשיו מתחילים אחרי אימון של מערכת יחסים. להבין ש שמה שקשה ביותר הוא דווקא הקל, וזה להיפרד. קושי שהוא נפסד בגלל טונות של רגשות אבל נאצל בגלל שהוא ייתן לכל אחד מכם להתחיל לצמוח בחיים עם אנשים חדשים.
 

d i n d i n i

New member
הזוייה מתוקה

תראי, אני לעולם לא יוצאת בהצהרות כי את לא יודעת מה יוליד מחר לבוא היום ולהגיד לא חוזרים לעולם זאת הצהרה שאני לא יכולה לעמוד בה. לפעמים האהבה מסנוורת ולא תמיד הזוגיות נגמרת מחוסר עיניין, ישנן גם מריבות, חילוקי דעות ואפילו טעויות.. אני מקווה שאני עושה את השיקול הכי נכון בשבילי,
 

גארוטה

New member
"תענוג" לקרא את דברייך

למרות שאת מתארת סיום של מערכת זוגית, את מצטיירת כבחורה מאד אינטיליגנטית, מודעת לעצמך ולרצונותייך, לא מתפשרת ולא מדברת ממקום של קורבנות ושל מסכנות, מסתכלת קדימה בעיניים מפוקחות, יודעת מה את שווה ולכן הראייה החיובית שלך שתצאי מזה מהר ואת אכן תצליחי. מהנה לראות בחורה כל כך צעירה אבל מאד בוגרת נפשית. בהצלחה.
 

seeyou

New member
"אהבה היא לא הכל בזוגיות "../images/Emo45.gif

עוד בקשר לזוגיות: -"זוג משמיים הוא זוג שאיננו מסתדר על הארץ". -"זוגות מתאימים יש רק בחנות נעליים." הרושם שלי,לאחר שעברתי על הסיפור שלך הוא שלא היו מתחילת הקשר מטרה מוגדרת משותפת. לרוב,בכול קשר,במיוחד בגיל הצעיר אהבה והורמונים הולכים יד ביד. את ציינת מה המטרה שלך עם החבר -פרט מלגור ביחד. לדעתי,רק לגור ביחד זה לא מספיק. בנוסף לא ציינת פרטים בקשר לשאיפות שלך בתעסוקה-לימודים("אני לא מוכנה להתפשר על סתם עבודה ") האם זה המשבר האחרון-איתו? קשה לנבא. בדרך כלל בזוגיות יש רצף של משברים עד סוף החיים.
יוסי
 

d i n d i n i

New member
הגדרת מטרות..

בקשר לזוגות נעליים בחנות קרה שגם יצאתי משם עם זוג לא תואם בטעות
תראה רק בצבא יש הגדרת מטרות וגם שם מפספסים לפעמים התחלנו את הקשר בלי לדעת מה יהיה.. ככל שחלף הזמן הרגשנו שזה הולך להיות ארוך ואינטנסיבי, אבל רק למשמע המילה חתונה הוא היה רץ להקיא סובל מסחרחורות ויובש בפה חחחח. הוא לא מרגיש מוכן להיות יציב בקשר והקשר שלנו אכן לא היה יציב לפעמים, אבל אני חושבת שבשביל להתקדם צריך להסתכל קדימה ולא אחורה.. מה שהיה לי חסר במשפט שלו הוא : בואי נעבוד על הזוגיות, בואי נייצב אותה בכדי להתקדם שלב ולא רק לזרוק לי את הפצצה שהוא לא רוצה שנגור ביחד. בקשר לעבודה שלי, חיפשתי משהו שיאתגר אותי משהו שאני אקום עם חיוך לעבודה ולא אסבול 8-10 שעות ביום אז אני כרגע מתלבטת בין שתי עבודות כך שכנראה היה שווה לחכות..
 

seeyou

New member
"רוצה לקום עם חיוך לעבודה "../images/Emo6.gif-חלום של הצעירה

מאחר ואני "קצת"
יותר מבוגר ממך,אגלה לך סוד. בזוגיות חשוב להחזור מעבודה עם חיוך על מה שמצפה לנו. עובדים רק כדי לחיות ולא להיפך... למי שיש אתגר בעבודה קשה שימצא גם בזוגיות.(אתגר בעבודה דורש הקרבה של הרבה שעות -על חשבון דברים אחרים) בקשר לפחד שלו להתחייב....אני חושב שיש פגם ייצור בגנים שלנו(המין החזק
)-נשואים מפחידים אותנו. תרצי לתפוש ברנש שמפחד?....תגידי לו שגם את לא מוכנה
-אומנם זה דומה למשחק כלפים
 
כותבת מניק של חבר

יוסי, זה אכן פגם בייצור אך מאחר שאתם לא באים עם קבלה אז אין אפשרות להחליף חחח
תראה , לי חשוב להישאר עם חיוך כל הזמן אז גם עבודה נכללת בתוך זה, אם אני לא מסופקת ולא מאושרת בעבודה , תהיה לבן זוגי עבודה כפולה ומכופלת לעשות אותי מאושרת כי אנחנו נוטים לסחוב איתנו את כל הצרות כמעט כל הזמן בקשר למשחק של הפוך על הפוך , ניסיתי זה לא עובד כי אצלי זה באמת לא משחק, אני באמת לא מוכנה כרגע אנחנו צריכים לבנות את עצמינו לפני צעד כזה גדול חתונה היא לא מטרה בחיים, היא ציון דרך ועוד לא הגעתי לדרך הזאת.. אני חיפשתי משהו שאומר או משדר ביטחון אז יצאה שיחה על חתונה כנראה בתת מודע שלי רציתי לבדוק את המים.. אבל כמו שסיפרתי הוא חטף התקף חרדה אימתני, אחרי השיחה אמרתי לו שאני לא מעוניינת להתחתן בקרוב רק רציתי לראות איך דברים נראים מהצד שלו.. אני בפרשת דרכים שנראה לי שאני יודעת לאן אני צריכה לפנות אבל הלב לא מוכן לזה עדיין, לפעמים אנחנו צריכים לתת דחיפה קטנה גם בניגוד לרצונותינו בכדי להשיג את המטרה..והמטרה שלי היא להיות מאושרת איתו או בלעדיו
 

chenby

New member
אה, ואני חשבתי שסוקרטס פה ../images/Emo3.gif../images/Emo9.gif../images/Emo8.gif

 

chenby

New member
את נשמעת בוגרת ושקולה

ונראה שזה גם בסדר לך - כי בהמשך צופנים לך דברים חדשים, מסעירים ומרגשים.. רוב הסיכויים שזה יכה בך בשלב כזה או אחר- את העוצמות של זה, רק את תוכלי לדעת - אבל את נשמעת שאת בהחלט בדרך הנכונה עם גישה שכל עכבה לטובה- בכלל לא בטוח שזו עכבה, אולי זו רק הטובה.. בכל מקרה, המון המון בהצלחה.
 

d i n d i n i

New member
תודה רבה..

אני בטוחה שקל זה לא הולך להיות.. בעיקר שיום הדין קרוב והלב לא רוצה לוותר אבל לפעמים חייבים לחשוב מהרציונל ולא רק מהרגש.. תודה רבה על התגובה ותודה על העידוד..
 

chenby

New member
קטן עלייך

לפי איך שאת נשמעת, נראה לי שברגע שתסגרי את הדלת הזאת, תגלי אינסוף אפשרויות בלתי מוגבלות.
 
למעלה