נראה לי כרגע שאחד הדברים הכי

נראה לי כרגע שאחד הדברים הכי

מוזרים זה איך לוק לפתע יכול ללכת על האי, מה ריפא אותו מהנכות.... זה מוזר כי אנחנו יודעים שכל האי הזה כנראה איזו מעבדה סודית. אולי לאחר שהם התרסקו אחד מאנשי המעבדה הזריק ללוק משהו בלי שאנחנו יודעים? או כמו שכמה אחרים אמרו כאן, לוק הוא מושתל שלהם..
 

netaK

New member
אההה...

אם לוק מושתל אז למה לו להתכונן כל חייו לטיול, לנסות לצאת לטיול להתחרפן כשלא נותנים לו לצאת ואז להגיע לטיסה המקוללת... מה ריפא אותו מהנכות זאת באמת אחת השאלות שאני ממש מחכה ומקווה לתשובה עליהן
 
ממממ

אולי הוא צנח באמצע הטיסה בלי שאף אחד ראה ונחת ליד האי:) אולי שיכפלו אותו...וזה לוק אחר
 

nemasys

New member
האי לא פוגע בלוק יש כמה נקודות לזה

לוק נעצר ליד המכונה הבלתי נראית (פרק 3 אם אני לא טועה ) ואז עוברים למשהו אחר רואים את לוק בסצנה אחרת מביא את החזיר בר . . פרק אחרון לוק בכלל לא מפחד מהמכונה ואפילו לא בורח כשהוא וג'ק מדברים הוא אומר לג'ק שהוא לא חושב שהמכונה תיכננה להרוג אותו . . משהו נוסף לגבי המכונות הרי ברגע שהיא תופסת מישהו במקרה שלנו לוק היא יכלה להרוג אותו מיידית אבל זה לא מה שקרה במקום זה היא משכה אותו . . הטייס נהרג על ידיד מכונה דומה אבל לא אותה אחת זו סתם משכה את לוק לבור . . מעניין למההם לא חוזרים לבדוק את השטח הזה או למה הם לא ירדו לבור . . אז יש לזה שם מפחיד אבל . . .יש שם משהנ . .מה שכן הוגו החביא קרוב לשם את המוטות של דינמיט אז הוא היה קרוב לשם כשהוא לקח אותם ואז לא הופעלה שום מערכת אבטחה ותחשבו על זה מואהההההה. . .
 

nemasys

New member
למה לא ? זו מערכת אבטחה מאוד משוכלל

משוכללת . . תראה או תראי . . יש רעשים מכניים של גלגול ברגע שהדבר מושך את לוק ובכלל זה נשמע כמו גלגלי שיניים . . אם זה היה חייה אז זה לא היה מושך אותו למעיין חור באדמה ונכון שזה נראה כמו צל או רוח שחורה אבל אין לנו מושג אם זה רק חלק מהדברים שקשורים למערכת אבטחה באי . . מעבר לזה המערכת אבטחה זזה כמו רובוטים גדולים . .
 

nemasys

New member
רוז אמרה שהרעש היה מכני בפרק

הראשון שהם נפגשים עם המערכת אבטחה ושהרעש מוכר לה והיא אמרה איפה היא גרה גם אז יש מצב שזה נותן איזשהו רמז למה זה בדיוק אבל למי יש כוח לבדוק איזה דברים קורים בעייר שלה כדי לדעת מה בדיוק הרעשים ואם זה בכלל יתן משהו . .
 

Captain Falafel

New member
היא אמרה שהיא מהברונקס....

ואני עדיין לא מבין למה להתייחס לזה כאל מכונה....... (למרות שגם אני חשבתי ככה בהתחלה) זה נכון שהרעשים של זה דומים לרעשים של גלגלי שיניים וכאלה אבל אתם ממשיכים להגיד שזה בגלל שרוסו אמרה שזו מערכת אבטחה משוכללת...... היא לא אמרה שזו מכונה!!!!!!!..... היא אמרה שזו מערכת אבטחה.... ואז שאלו אותה מה זאת אומרת והיא אמרה שיש לזה פשוט תפקיד של מערכת אבטחה...... להגן על משהו..... בדיוק כמו שכלב אמסטף נחשב מערכת אבטחה.........
 

AmiT עמית

New member
זה תראה

ולא נראה לי שענן שחור גדול שמתשנה ומעופף זה מכונה או חיה לפי דעתי. וחוץ מזה למה נראה לך שהכל זה רובוטים ומערכת אבטחה?
 

nemasys

New member
ככה זה מתפקד וככה זה נשמע

ברור שזה משהו אחר אבל זה סוג של כמו שרוסו אמרה . .
 

AmiT עמית

New member
לפי דעתי

הרי ג'ון מאמין בכוחות מיסטיים יותר איש אמונה אז הוא סמך על ה"ענן" לא כי זה מכונה שתיקח אותו אלא בגלל שזה ריפא אותו שזה חלק מהאי לא יודע מה הוא חושב...
 

l o l i l o

New member
פרק 3 ?

לוק נעצר ליד המכונה הבלתי נראית (פרק 3 אם אני לא טועה ) ממש לא - חיפשתי - על מה אתה מדבר ???
 

DDN

New member
ההשערה שלי

הנפילה בנחיתה נתנה ללוק מכה בעמוד שדרה, אמנם זה לא הגיוני רפואית, אבל זה החזיר למקום משהו שיצא ממנו.
 

nemasys

New member
האמת אין לנו מושג למה הוא נכה |ספוי

ככה שאנחנו לא יכולים לדעת אם משהו ריפא אותו או שהיה לו משהו בלתי הפיך . . באמת מוזר שלא אומרים על זה כלום . . והרי בסוף לפני הטיסה הוןא בלי ההיא שהוא היה איתה אלא עם מישהי אחרת שאיתה הוא מדבר בטלפון שהיא כנראה נערת ליווי או משהו בסגנון . .אז יש חלק משמעותי בחיים שלו שחסר לנו . . . אני חושב שזה יתברר לקראת הסוף וזה גם יסביר את האמונה של ג'ון באי . .
 

DDN

New member
האמת?

אני הייתי משוכנע שבטח כשהוא בכה אחרי ש"אבא" שלו רימה אותו במכונית, הייתה לו תאונת דרכים. אבל מסתבר שזה לא היה ככה.
 
למעלה