נראה לי כולנו חייבים לבקש סליחה מטומי!!!

נראה לי כולנו חייבים לבקש סליחה מטומי!!!

כמו רוב עם ישראל גם אני התעצבנתי על טומי שבוע שעבר וחשבתי שהוא פחדן ונמושה אבל אחרי הצפיה היום בפרק הבנתי שהדס וריקי ממש לא היו יחד איתו לגמרי כך שהוא .אביגיל. ואוהד לא יכלו להדיח את זיוו!!!! מה שמדהים אותי איך ההפקה והעריכה מגמתית...
 
אני לא ראיתי את זה

אני ראיתי ששי איים על טומי וטומי שקשק כמו שפן ודווקא הדס מאוד רצתה להדיח את זיו והעדיפה את חנוך על פני זיו וראו את זה בבירור וגם לריקי היה נורא קשה עם ההתנהגות של זיו מה גם שהם לא בברית כל שאם טומי הטמבל לא היה פחדן זיו כבר לא היה פה .. ודווקא אני אוהבת את טומי באמת הוא הכי נורמאלי אבל מזה הפחדנות הזאת למה מי זה שיי?!?!
 
הדס תמיד מצביעה בסוף מה שטוב להדס

כמו התחלית העונה היא כל הזמן הצביעה נגד הבנות למרות שהיא סיכמה איתן להצביע אחרת .כך עכשיו מה שלא הראו בפרק הקודם וכן הראו את זה בפרק הנוכחי ששי הוא שמורה להדס וריקי מה להצביע והן צועדות יחד איתו !!
 
אבל ..

אם טומי באמת היה מצביע לזיו הדס הייתה שמחה מאוד להצביע לו עם כל הכבוד לשי
 

השורד

New member
זו פרשנות שלך בלבד. לא מוכיח כלום.

שי בסך הכל אמר להדס שזיו וטלכו כביכול מגינים עליו ועליהן. זה אומר שבהכרח הדס וריקי יצביעו מעכשיו עם שי? ונניח שכן - זה מוכיח משהו על הרצון שלהן להצביע נגד חנוך במועצת השבט האחרונה? ממש לא. הרי ברגע שטומי השתיק את ריקי - איזו סיבה יש להדס להצביע לזיו? ממילא הקול שלה לא משנה והיא הבינה זאת. כך שההצבעה שלה נגד חנוך - גם היא לא מוכיחה כלום.
 

רנדו

New member
לא כולנו, ראיתי את זה עוד בפרק הקודם.

הדס, ריקי ואביגיל אי אפשר לסמוך עליהן. הדס וריקי לא ברורות ואביגיל פועלת מתוך רגש פנימי רגעי.
 

סאמוואן

New member
ובגלל זה צריכים לבקש ממנו סליחה...?

כל האש מופנית אליו כרגע כי הוא זה שיזם את ההדחה נגד זיו כדי לעזור לחנוך והוא זה שגם יתחרט ברגע האחרון.. אמנם אוהד,הדס וריקי גם רצו להצביע נגד זיו ובסוף הצביעו לחנוך.. אבל הם עשו את זה בפרופיל נמוך..טומי כל היום היה עס בלחשוב איך הוא מדיח את זיו וחנוך ניצל... קיצר יצא ממש אפס..
 

outtanames

New member
טומי אחלה גבר אבל לא יודע להוביל מהלכים

יש לו שכל אבל הוא לא מנצל אותו. כנראה יותר מדי סומך על הכח הפיזי שלו שיביא לו את החסינויות וככה הוא יתקדם.
 

השורד

New member
לא נכון. מאיפה הסקת את זה?

תסביר לי בדיוק איך הבנת את זה. תן לי סצינה שמוכיחה את זה. אגב, לא בטוח שגם עכשיו הם מאמינות לשי.
 
למעלה