נראה לי היינו צריכים ללכת על הפלוס בכל המשחקים יהיה צמוד הכל עד הסוף
ה הקאליבר New member 29/12/04 #1 נראה לי היינו צריכים ללכת על הפלוס בכל המשחקים יהיה צמוד הכל עד הסוף