נקע חוזר בקרסול

eyal1612

New member
נקע חוזר בקרסול

טוב, מתאמן (פז
) התייעץ איתי בקשר לטיפול בקרסול שננקע כל פעם מחדש. כמובן שחוץ ממנוחה טוטאלית לקרסול צריך גם טיפול מונע כדי הקרסול לא תמשיך להינקע. הפיתרון המיידי שעולה לי מייד לראש הוא חיזוק השרירים באיזור הקרסול (הטיביאליס אנטיריור,התאומים והסוליה), אך אני לא בטוח שזהו הפתרון. לא רציתי לתת לו פיתרון שאני לא בטוח בו ב100% אז באתי להתייעץ איתכם. מה צריך לעשות במצב כזה? יאללה, שוט (תודה מראש כמובן)
 

RozwareZ

New member
לפעמים חוסר מעשה דווקא יהיה הפיתרון

הפיתרון פה הוא קודם כל רופא. אחרי שרופא יבדוק ויאבחן מה יש לו שם נוכל להמשיך להמליץ ככה לזרוק דברים באוויר יכולים גם רק לפגוע בו יותר
 

eyal1612

New member
תיארתי לעצמי שאלה יהיו התגובות

זה גם מה שאני הולך לומר. עכשיו במחשבה שנייה נראה לי שעבודה לחיזוק השרירים באיזור תביא רק להחמרת המצב מכיוון שעבודה על השרירים באיזור הקרסול תגרום ללחץ על הקפסולה ועל רקמות החיבור ובכך תביא לעוד נזק מצטבר במפרק. והרי אנחנו רוצים לרפא את הרקמות שנפגעו במהלך הנקיעה אז מנוחה טוטאלית תהיה הפיתרון לדעתי.
אחלו לי הצלחה! מחר ב0400 בבוקר אני יוצא למסע אלונקות של 25 ק"מ ביערות ירושלים. נראה אתכם מחר(אני מקווה
)
 

Dark Muse

New member
תחבוש חזק את הקרסול

חבישה נכונה וטובה תיצב את הקרסול ותקל על הכאבים או חשש מפציעה חוזרת. אם כי 25 ק"מ זה יחסית הרבה
ולא נראה לי שחבישה ארוכה כל כך היא בריאה.
 

יעל81

New member
יש מאמר בפורום אירובי

שנקרא "שוב נקע בקרסול", כתבה אותו ענת וילנאי. ממליצה לקרוא.
 

DrLecter

New member
אייל גם אני נקעתי לצערי:(

היום בכדורסל ניתרתי כמו מטורף קלעתי סל ונפלתי על הקרסול... הרופא אומר שזה נקע "קלאסי" אך תיתכן גם קריעה ברצועה הלטראלית של הקרסול. בקשר לשאלתו של פז אני חושב שפיזיותרפיה(וגם על סמך מה שהרופא אמר כי שאלתי אותו בערך אותה שאלה) וכמובן אורטופד.
 
למעלה