נקסוס 500 לנסיעות של +100 ק"מ ביום

avivik

New member
נקסוס 500 לנסיעות של +100 ק"מ ביום

השאלה היא לא אם הוא יסחוב. מן הסתם כן. פשוט נתקלתי בדעות שבגלל הצילינדר הבודד שלו הוא לא הבחירה המומלצת למי שהולך לעשות איתו הרבה קילומטרז'. בנוסף אני גר באיזור שהוא 500 מ' מעל פני הים, אז הנסיעה חזרה הביתה כוללת עליות די ארוכות. האם יש נכון בדבר?
 

jeffy1

New member
הוא יעשה זאת ללא בעיות

השאלה אם אתה תעמוד בזה. גיליתי בדרך הכואבת שרכיבה של מעל שעה כואבת\ לא נוחה.. ונרדמו לי הידיים. אם החלטת שזה הקטנוע שמתאים לך אז תחפש אחד במצב מצויין ותהנה
 

avivik

New member
אולי הייתי צריך לחדד את השאלה

השאלה היא אם הוא יעמוד בנסיעות הארוכות לאורך שנתיים-שלוש. ברור שהוא יסחוב בכיף כל נסיעה, השאלה היא מה תהיה ההשפעה על המכלולים לאורך תקופה ארוכה? האם המנוע מתאים לבלאי כזה?
 

jeffy1

New member
לומרות שלי יש בעיות מסויימות עם הקטנוע

עכשיו. שמעתי על כאלו שעברו את 70-80K ללא תקלות כלל, רק תחזוקה שוטפת. כנראה תלוי במזל, כל מה שתלוי מתיישבש ונופל
 

jeffy1

New member
בשלב זה ועד שלא הדע בדיוק מוחלט מה

הבעיה אני מעדיף לא לרשום. תודה
 

פרארי1

New member
הייתי הולך על אחד ה-400-ים המפנקים

בורגמן, מג'סטי או סילברווינג יתנו לך יותר איכות חיים, ה-ר-ב-ה יותר נפח אחסון ויעשו את העבודה לא פחות טוב, אלא אם הספורטיביות של הנקסוס קוסמת לך, מה שמותיר את המג'סטי כמתחרה הרלוונטי יותר. אם אתה רוצה אקסטרה כח, לך על הסילבר 600. לשני הסילברים מנוע בעל שני צילינדרים, אם הנקודה הזו מטרידה אותך (למרות שאני לא רואה בעיה עם קטנועי הסינגל הגדולים).
 

avivik

New member
ממבחנים ודעות שקראתי

לא היה נראה שאיזשהו 400 יכול להתחרות בספורטיביות של הנקסוס. וכן, האופי הספורטיבי שלו הוא מה שמושך אותי אליו. אחרת באמת הייתי הולך על משהו שהרבה יותר "יפנק". הסילברווינג החזק הוא גם לא אופציה בשבילי. לא ממש ספורטיבי עם ה 230 ק"ג שלו והצמיגים הקטנים יחסית. ואם ממש חייבים להיכנס לקטנות - הוא מכוער טילים...
 

mnakash

New member
תגיד

בכמה נמכרים הכלים האלו מתחת למחירון למיטב ידיעתך? אגב הסילבר וינג בשנתון 2009 ומעלה הם עם צורה שונה לגמרי מהעבר והם דווקא חתיכים ומאוד מזכירים לי את הבורגמן.
 

אהוד א1

New member
tmax שוקל 221 .

אחרי ההתייחסות שלך למשקל של הסילבר ולצמיגים ה"קטנים" שלו ההתרשמות שלי היא שההגדרה שלך לספורטיבי לא מבוססת על ניסיון כל שהוא.יש בספורטיביות הרבה יותר ממשקל, צורה ורוחב צמיגים. (ראנר 200 הרבה יותר ספורטיבי מבורגמן 400. האמת? יש גם קטנועי 50 יותר ספורטיביים מהבורגמן).
 

avivik

New member
אתה לחלוטין צודק

אין לי כמעט ניסיון. אני רק מצטט ממבחנים ומניסיונם של אחרים. וזה בדיוק גם מה שכתבתי בכותרת של ההודעה שלי שאליה הגבת.
 

ETZ301

New member
מנצל"ש שאלה על הסילבר... כי נמאס כבר לפתוח...

שרשורים חדשים על הסילבר כל פעם. הבנתי שההבדל היחידי בין ה-600 ל-400 הוא רק במנוע, דהיינו זהה במידות החיצונית, האם המנוע המוגדל ב-600 הוא על חשבון נפח אחסון?
 

in rock

New member
לא בא ע"ח נפח אחסון

ההבדל הוא גם בצריכת הדלק שב 600 היא קרובה יותר למכונית סופר מיני (השתייניות בחבורה). צריכת הדלק ב 400 היא סביב 22 ק"מ לליטר.
 

bikbak

New member
אין שום בעיה בצריכת דלק ב600

אם כבר סילוור אז 600. בטח אם הבחור הולך לעלות איתו יום יום עליות. כל סינגל 400 = עינוי לישבן. לא ממליץ
 

in rock

New member
באיזו מהירות ממוצעת?

כנראה שהיד שלך מלטפת, אבל ממש מלטפת את המצערת אם אתה מגיע לצריכה כזו יפה.
 
למעלה