נקסוס 500 לנסיעות של +100 ק"מ ביום

bikbak

New member
ידוע, ההמלצה שלי היתה לגבי הסינגלים

לגבי הסילוור 400 לא ברור לי למה יש אינטרס לקנות אותו. הוא בכל מקרה מוחץ לתחום רישיון A1 ב600 מקבלים עוד קצת מומנט, תחזוקה זהה, מתאים למשימה של קטנוע תיורי.
 

ETZ301

New member
האינטרס שלי הוא מחיר ורישיון.

יש לי את הרישיון הישן של "עד 500", עם ותק של 10 שנים כמעט. כך שאני צריך להוציא עכשיו 1K על רישיון עוד 1K על ביטוח ועוד כ10-15K על כלי (הכל בהשוואה ל400 בוודאי), לכן אני אישית כן רוצה להבין האם בהזדחלות היומיות נתניה-בני ברק, אני אצליח להנות מה-600, או שאפשר להסתפק ב-400, כי ביננו 70 ק"מ ביום במהירות ממוצעת 80 קמ"ש גם 250, יספיק בכיף.
 

bikbak

New member
תסתפק ב 400

ה 600 הוא בונוס נאה מאוד באותו מחיר. ה400 יתן אותו דבר (איכות, רכיבה וכד') ללא הבונוס של המומנט שבא לידיי ביטוי בעיקר במהירות גבוהה. אג"ב במהירות עד 120 , וואריאטור מתקדם יעשה יותר טוב מנפח מנוע גדול
 

in rock

New member
הרשיון שיש לך מתאים לסילבר 400

קנה 400 ולא תתחרט, כלי נהדר, יש ברשותי כבר שנתיים וחצי.
 
למעלה