נקמה פרק 10

דנה1982

New member
נקמה פרק 10


אוקיי, וואו. פרק מעולה!!!!!!!!!

קודם כל, הפרומו הרס לי בטירוף, כי הודיעו בו שמישהו ימות, ומהר מאוד היה לי ברור שעושים לדניאל פרק פרידה. פותר אישיוז ישנים עם אבא, מרגו סולחת לו וקוראת לו לחזור הביתה, היה לי ברור שהוא ימות. תכלס, עצוב. בפרקים האחרונים בנו יפה את הקשר שלו עם מרגו ואת התיקון שלו עם אמילי, אני מניחה שידעו שהוא בדרך החוצה ורצו לתת לו פרידה יפה, אבל עדיין... עצוב.

ויקטוריה... אני לא מצליחה להבין אותה. בסצינות עם מרגו ודניאל, ובסצינה עם דייויד, חשבתי שהיא רכה וכנה כמו שלא הייתה אף פעם, ושאולי היא עוברת באמת תהליך, אבל הסצינה עם קייט הראתה שהיא עדיין אותה ויקטוריה. אני מניחה שהמוות של דניאל יעורר אצלה את הצורך בנקמה שוב, ומאחר והוא מת כדי להציל את אמילי, היא בטח תנקום באמילי... איך מחפשים שם תמיד דרכים לשמר את היריבות הזו, זה פשוט מדהים.

פרק מעולה, דרך נהדרת לסגור חצי עונה ולצאת לפגרה (וזה קטע, כי בעונה הקודמת פרק סיום המחצית היה הפרק שדניאל ירה באמילי בליל החתונה שלהם... מעניין אם מישהו שם חשב על זה. די אירוני).
 

Lomsahne

New member
אעהעהעהעהעההה

הרסת לי את הפרק!!!
נכנסתי בכלל כדי לבדוק אם האישה הטובה יצאו לפגרה כמו שחשבתי (אם כי הם יצאו די מוקדם ביחס לסדרות אחרות) ואז ראיתי את ההודעה שלך, פתחתי אותה כי רציתי לראות לפי תוכן ההודעה אם ראיתי את הפרק עליו את כותבת (לא זכרתי מה היה מספר הפרק האחרון שראיתי) והספיק לי לקרוא את החצי שורה הראשונה ולרגע לקח לי להבין מה קראתי הרגע! בדרך כלל אני עוקב אחרי הפרומואים אבל הפעם לא היה לי מושג שאחת הדמויות הולכת למות!! חשבתי שהם בכלל כבר יצאו לפגרה והפרק שכתבת עליו הוא פרק שכבר ראיתי!!
היה פרק מצויין ומרגש. אבל מה הקטע של דיוויד? מה הוא רוצה? מי הוא? מה הוא? מה קשור לרצוח עכשיו את ויקטוריה אחרי שאתה שרוי בסיפור אהבה איתה מהרגע שחזרת....
יש לי תחושה שהולכת להיות תפנית רצינית. התפנית תהיה שויקטוריה ואמנדה יאחדו כוחות כנגד דיוויד שיתגלה לבסוף כה-נבל של הסדרה. סתם תחושה שאני מקבל מהפרקים האחרונים.
 

דנה1982

New member
אויייייי סורי


למרות ש.. סימנתי ספוילר

&nbsp
אני גם לא מבינה את דייויד ואין לי מושג מה הוא רוצה. אני מניחה שהוא רצה להרוג את ויקטוריה כי הוא הבין שהיא בגדה בו, ואני תוהה כמה מתוך מונולוג ההתנצלות שלה היה כן או עם אינטרס כלשהו (כלומר, זה לא התאים לה, האם יש משהו שהיא יודעת? הסדרה הזו הופכת אותי לצופה פרנואידית).
&nbsp
אני לא בטוחה שמישהו שם יכול לעשות כזו תפנית רצינית, כמו זו שאתה מדבר עליה. שתיהן אוהבות אותו מכדי לצאת נגדו, מה גם שאם אמילי בסופו של דבר תהיה נגד אבא שלי זה לחלוטין ימוטט את הסדרה - מילא זה שהיא במשך 3 עונות נקמה את מותו של אבא שלה שבכלל לא מת, אבל אחרי 3 עונות של נקמה לטיהור שמו בסופו של דבר היא תצא נגדו? זה כבר יהיה באמת הסוף של הסדרה (ושל כל שבריר אמון שעוד היה לי בה).
 

Lomsahne

New member


ברור שאת לא באמת אשמה, את סימנת ספוילר

&nbsp
כשקראתי את ההודעה שלך ואחר כך צפיתי בפרק מתוך ידיעה שדניאל ימות, וראיתי את הסצנה שדיוויד שם לויקטוריה רעל בכוס יין הייתי בטוח שהמוות של דניאל יהיה סתמי והוא איכשהו ישתחל לסצנה והוא זה שישתה המכוס. אבל כמובן שבנקמה הכל יצרתי והרבה יותר מעניין מסצנה צפויה שכזו והם נתנו לדניאל למות כגיבור.
&nbsp
ודווקא כשאני מעמיק בתיאוריה שלי, המוות של דניאל יכול לקרב בין אמנדה לויקטוריה בייחוד אם יתברר מאוחר יותר שדיוויד אחראי לו. לדעתי מה שג'ק ראה במחשב הוא את טביעת האצבע של הבחורה מה FBI דבר שגילה כי היא אחות של אמילי ולכן הוא רץ כל כך מהר ורצה לעצור את המלחמה ביניהן. ואם היא אחות של אמנדה אז כנראה שהאבא הוא אותו אבא, ולכן אני חושב שאותו בחור שסוחט כביכול את דיוויד הוא פיקציה וזה בעצם דיוויד בעצמו.
&nbsp
מה שכן אפשר לומר בבטחה שדיוויד הוא לא בחור כל כך טוב. הוא רצח את קונראד בלי להניד עפעף. אמנדה לעומת זאת מעולם לא רצחה מישהו ולכן על אף מעשיה השנויים במחלוקת היא לעד תהיה ה"טובה" בסדרה.
בעיניי התפנית הזו תהיה גאונית, ולא תגרע בכלל מהסדרה. הרי כל מסע הנקמה של אמנדה ממילא היה "סתם" ברגע שהתברר שדיוויד בחיים. כך שכל תפנית שקשורה באחריות של דיוויד באותו אסון המטוס לא תפגע באמינות הסדרה.
&nbsp
 
אני שמחתי..

עכשיו רק חסר שיהרגו את ויקטוריה ושיחזירו את שרלוט בשביל להרוג אותה..

&nbsp
בהתחלה חשבתי שבונים את כל הקטע של אמילי/בן ואמילי/דניאל כדי שג׳ק ימות.. ומרגו בהיריון וגם היא עצבנה מופרעת אז.. חשבתי שג׳ק או מרגו ימותו..
לפחות עכשיו שדניאל מת אין סיבה שיראו את מרגו..

אני מחכה לרגע שדיוויד יגלה את כל מה שויקטוריה עשתה.. מעניין אבל למה הוא רצה להרוג אותה..
 

דנה1982

New member


אני מניחה שהוא "בחר" בבת שלו, אחרי כמה פרקים שבהם נראה היה שהוא בוחר בויקטוריה..
 


אבל מה קרה פתאום? רק לפני כמה פרקים הוא העדיף את ויקטוריה ועכשיו פתאום בלי קשר הוא מנסה להרוג אותה..
 
למעלה