נקודות ממשחקי תמול-שלשום

Rapgamer

Well-known member
רציתי לכתוב אתמול אבל לא הספקתי. אז הנה-
* דאלאס מפסידה לספרס ואז לפילי: נגד סאן אנטוניו המאבס סגרו פיגור ברבע האחרון, דקות טובות של פורזינגיס, היא אגרסיבי והחלטי במהלכים שלו. היה נראה שדאלאס ישלימו את הקאמבק. אבל מהלך 3 נקודות של דרוזן ואחריו גיים ווינר הצילו את המשחק עבור הספרס.
המשחק נגד פילי הרגיש לא כוחות, אמביד השמיד אותם עם 36 נקודות ב-26 דקות כולל אלף זריקות עונשין. הוא נהיה הסוחט פאולים מספר 1 בליגה.

* ממפיס הפסידה לאינדיאנה וניצחה את שיקאגו- רציתי לדבר טיפה על ולנצ'יונאס. ראיתי הרבה שחקנים בסגנון שלו נדחקים ברוטציה ונפלטים מהליגה- סנטרים כבדים יחסית, פועלים בעיקר בפוסט, לא פליימייקרים או קלעים טובים במיוחד. לכן אני שמח ששחקן כמו ולנצ'יונאס בעונה מעולה ובפרט בתקופה מעולה. מאז האולסטאר הוא רושם ממוצעים של 19 נקודות ו-14 ריבאונדים. הוא מפלצת בריבאונד התקפה, נותן בראש לסנטרים יריבים בלואו פוסט ומאוד יעיל בדקות משחק קצובות.

* שיקאגו הפסידה למינסוטה ואז לממפיס- לא רואה את הכימיה בין לאבין לווצ'ביץ', לפחות לא בשלב הזה. טאונס די חגג על ווץ', היה לנו קשה יותר כשתייס עלה במקומו. משחק בין-שניים של KAT ודאנג'לו הכריע לטובתנו את המשחק ברבע האחרון. מאז שפינץ' נהיה המאמן הראשי טאונס משחק יותר בפוסט ומנהל משם את המשחק, הוא רושם שיא קריירה באסיסטים ובפרט מאז האולסטאר עם ממוצע של 5+. אנת'וני אאדוארדס הגיע לשלב שיש משחקים שהוא טוב בהם ויש משחקים שהוא עושה נזק אבל עדיין מגיע למספרים שלו, מניח שזה עדיף מאשר להיעלם.
בחזרה למשחק מול שיקאגו- לאבין באמת סקורר בחסד עליון, השאיר אותם במשחק כשהיינו טובים יותר. שווה לציין שגם אצלנו רוביו קלע 5-6 משלוש אז הייתה שם אנומליה. בכל אופן הבולס לא נראים מאיימים בכלל גם במסגרת הפליי-אין, לפחות לא בשלב הזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
נמאס לי מהבולס האלה
נהיו קבוצה נאחס שלא משנה מה הם יעשו, ישארו בינוניים ומטה.

שוקל להיות אוהד של מינסוטה, לפחות ככה אין ציפיות.
 
למעלה