נקודה למחשבה

חורפית

New member
נקודה למחשבה

אתמול בערב חברה שלי זרקה לי משפט שגרם לי לחשוב. היא חושבת שבגלל שאני נוצלתי בעבר אני מתייחסת לגברים באותו צורה של זילזול, כמו רכוש, מתוך נקמה אישית. אז ישבתי וחשבתי, והבנתי שיש משהו בדבריה. לא היתה לי מערכת יחסים רצינית ב- 3 שנים האחרות. גברים נראים לי כל כך פטאתים שהם רק כלי משחק עבורי. ואני מתייחסת אליהם בזילזול וחוסר כבוד. אז למה זה בעצם הופך אותי? האם אני בעצם כמוהם?
 
חורפית..

ברוכה הבאה לפורום שלנו. כן, אני גם מאמין שיש קששר בין התקיפה ליחס שלך לגברים. בדר"כ היחס לגברים מתחלק ל2 קבוצות עיקריות.. קבוצה שנרתעם מהם נורא , והשניה קבוצה שמשחקת בהם ו"מחזירה" להם. מקווה מאוד שתצליחי להבין שלא כולם אותו דבר. שתצליחי להבין שבעצם ההתנהגות הזו שלך את מפסידה דברים מדהימים. את מפסידה את הדברים היפים ביותר בחיים. את מפסידה אהבה!!! אם טוב לך ככה, אז אחלה. אבל אם באת לכאן ושיתפת אותנו, כנראה שבאיזשהו מקום זה מפריע לך.. מציע לך לנסות להבין.. לא לאטום עצמך לרגשות.. תני לעצמך לזרום.. תני צ´אנס, קודם לעצמך, ואחר"כ לבני הזוג שלך.. בהצלחה. ג´וני בוי
 

חיפושיט

New member
מממ...

למה זה הופך אותך? אני לא חושבת שזה הופך אותך לבן אדם רע, או לאחת "כמוהם" אבל זה כן הופך אותך לחשדנית על יתר המידה, וזה בסוף פוגע בעיקר בך... כמו שג´וני אמר, ולמרות שזאת אחת מהקלישאות המוכרת אבל, לא כולם כאלו יש אנשים באמת מדהימים ששוים כל רגע מהזמן שלך, וכל מבט וכל חיוך שווה את זה... אל תראי גברים ישר ככלי משחק, ישר כפאטתיים, ישר כמשהו שלא שווה לך להתעמק או להכיר, כי את מפסידה אנשים טובים באמת, שעם הזמן יכולים להפוך לידידים שלך או אפילו יותר... זלזול כנקמה אישית זה לא משהו לא נורמלי, כי בתת מודע זה נראה לך הגיוני, אבל אחרי כמה זמן התנהגות מזלזלת לכל בן אדם, לא משנה אם הוא גבר או אישה תגרום לך לראות את עצמך כבן אדם רע, ותגרום לך להתחרט על ההתנהגות שלך לכל מיני אנשים, למרות שאת לא באמת בן אדם רע, ועובדה שחשבת על כל הקטע הזה ושאלת את עצמך מה ומי,אבל זלזול באנשים בסוף פוגע בך יש אנשים טובים אי שם.. כן כן, גם גברים <ג´וני כאן הוא אחד מהם, תסמיק תסמיק לא כפת לי!!
> צריך רק לחפש קצת ולבדוק אם פגעת בול או לא...
 
למעלה