נקודה למחשבה לחובבי יוגב הצבועים

לא קשורררררררררר

אני מעריץ את יוגב לא רק ביגלל שהוא תותח אלה ביגלל שהוא הכי כלי בוילה הבנתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת דיקלה סתם פוזותתתתתתתתתתתתתתתתת אז תפסיקו לשחק אותה כי יוגב הוא הכלי בוילה
 

nnunush8

New member
אין לי מה להוסיף

המפץ הגדיל ביותר הוכיח את שמו וסיכם לכולנו מי זה יוגב... כל הכבוד מתוק.
 

GI18

New member
אני מסכים עם רוב הדברים שכתבת...

אבל בקשר לדקלה אתה טועה. אני לא מצדיק לרגע את התנהגותו של יוגב אבל העובדה היא שדקלה הצבועה השתמשה בו כדי לגרום לאורן לקנא וגרמה לו לחשוב שאולי יהיה ביניהם משהו. אבל, בסה"כ אתה צודק בדבריך, יוגב הוא אדם מאד מאד מוזר ומתבודד, שמבסס את כל חייו על עברו הצבאי והוא די דביל למען האמת.
 
יפה אמרת

ועל כן תוקפץ (בדרגה... הקשב!)
 

1לימלים

New member
קישקוש בלבוש

יוגב הוא ככל האדם וגם לו מותר להתאהב, להתאכזב, לשרת בצבא, לשקר לפעמים(כשצריך}, לזיין לפעמים, ומי שלא רוצה להזדיין איתו לא חייב, מותר לו גם להיות מנחה אף על פי כל אלה, כמו כולם שם בוילה , שמתחמנים לפי רעות עינם(מעניין להם מותר?)
 

1לימלים

New member
את כולם

העיינים רואות את כולם, וכולם משקרים אפילו דיקלה הודתה שהיא שקרנית, מול אליענה.אז די עם השטויות.
 

1לימלים

New member
גם דיקלה שיקרה

היא הודתה בפני אלענה, זה כן נראה?, חוץ מזה כו...ולם בוילה משקרים.
 

1לימלים

New member
מה הקשר?

תזכיר לי מתי הוא התנהג כבריון, וגם אם כן יש עוד כאלה בוילה, גם מילולית וגם מעשית
 
מה שהוא עשה לדקלה זו בריונות לשמה

(וסתם דפק לו כי אפילו אני - שדי מתעב אותה- חשתי חמלה כלפיה) ועוד יותר מזה - להקריא רק חלק מהמכתב במעין אקט של "לא רק אני אשם" ולא לאפשר לשאר האנשים לקרוא את המכתב במלואו זה ילדותי. שלא לדבר על לשמור באובססיביות התכתבות בינהם ולהחביא אותה מאחורי מסגרת תמונה. באשר למה שדקלה כתבה לו, נו באמת. יש הרבה פעמים בחיים שלנו שאנחנו מעדיפים לא לרדוף אחרי אהבה גדולה ולהשאר עם המוכר והבטוח, ואין שום דבר רע בזה, זה מראה על בגרות. ואם היא בחרה שלא לפתוח איתו בקשר רומנטי הוא חייב לכבד את זה ולא להתנהג בצורה כזאת מכוערת. ואם את רוצה עוד דוגמאות לבריונות, אז בתחום הבריונות המילולית לא חסרות - ההתקפה על צפנת, ערבי הגיבוש הסכסכניים שלו, החרם שיזם על אורן בעוד הוא בעצמו ניסה לנשק את דקלה שלא לדבר על ה"עידוד" העדין והמבחיל לדניאל.
 

1לימלים

New member
יש לי שאלה

למה דיקלה נתנה לו להגיע למצב הזה אם היא ממש חכמה? אם זה מבחינת לדבר אליה ככה או בכלל להתאהב בה, הרי היא פה מנתבת את כולם לדרך שלה, וחוץ מזה אני מבטיחה לך שאם היית צריך להיות יום אחד במקומו ולא שישים יום, היית מתנהג אולי לא כמוהו בדיוק אבל משהו בסגנון כי הבן אדם היה לחוץ גם בגלל החברים שכל היום עם העינים עליו,גם בגל דקלה המפלצתית והלחץ של מה היא חושבת עליו, וגם בגלל המצלמות שכל הזמן מצלמות ומלחיצות, הכי קל להיות גיבור מבחוץ וברור שעכשיו תצדיק את עצמך כי אתה לא במקומו ולא מרגיש כמוהו.(אין חכם כבעל נסיון)
 
זה נשמע מחריד ממש כמו טענות על אונס

"למה היא נתנתה לו להגיע למצב הזה". סליחה, מה היא שולטת על המחשבות והרגשות של האינפנטיל הזה? ומה הוא תמים פתאום? היא "השתמשה" בו כדי לגרום לאורן לקנא ביום וחצי שהם נפרדו. ביג פאקינג דיל. זה פי אלף יותר גרוע מה שהוא עשה לאורן, השקרים שסיפר לסיראק ודקלה והמניפולציות שהפעיל על השאר.
 

klauz18

New member
צודקת

יוגב לא יצא טוב הוא מודע לזה ונראה לי שבגלל זה הוא עזב ולא בגלל דקלה .בכלל במקום להתנצל ולנסות לשפר את התדמית שלו הוא התחיל להאשים את דקלה ויצא עוד יותר אפס הוא עשה הצגות והאנשים בוילה לא קנו את זה ולא ריחמו עליו וגם אני התעצבנתי עליו ממש אבל בסך הכל הוא דיי מסכן וזה לא נעים לחיות ככה בוילה נקווה שלפחות הוא יילמד משהו מזה...
 

barbitol

New member
אולי תסתום

נראה אותך עובר את כל זה ואז תהיה לך זכות דיבור
 
למעלה