נקודה למחשבה לחובבי יוגב הצבועים

נקודה למחשבה לחובבי יוגב הצבועים

(ואני יודע שזו הכללה ושיש ליוגב גם חובבים לא צבועים, הם מוזמנים לא להעלב). בימים האחרונים מאז מקרה יוגב-דקלה ובטח שאחרי הודעת הפרישה שלו, שוב אנחנו עדים להתלהמות מצד החשודים הרגילים פה: "כל הכבוד ליוגב!" וכו' על יוגב, וכל מי שמבקר אותו זוכה לכינוי "מה עשית בשביל המדינה בכלל יא הומו!". ובכל לכל האנשים החביבים האלו, כמה נקודות שכדאי להזכיר:
וואלה, כולנו עושים צבא בואו נגלה לכם משהו: כולנו (או רובנו בכל אופן), מבין אלו שעברו את גיל 18, עשינו צבא. חלק מאיתנו בתפקידים קרביים. חלק מאיתנו בתפקידים קרביים יותר מאשר יוגב עשה, וגם תפקידו בצבא נמצא כרגע תחת בדיקה של אחד העיתונים. אז להגיד בכל פעם "מה עשית בשביל המדינה" זו בדיחה. תתעוררו, מה אתם בכלל יודעים על מה שיוגב עשה בשביל המדינה? מה עומד בזכות השירות הבצבאי שלו שהופך אותו לראוי יותר מהמשתתפים האחרים? ורק לידיעה כללית, רובנו (אני מקווה) השתחררנו מהצבא נטולי פוזה וללא מחיקנה טוטאלית של הרגשות שלנו.
נסיבות חייו הטראגיות הטיעון כאילו ומגיע ליוגב לזכות בזכות פציעתו או מותו של הפקוד שלו בלבנון, פשוט מעלה גיחוך. לצפנת מתו שניט ההורים, אורן מאומץ, לפיראס מתה אמא. שנתחיל לעשות השוואות?
הגברים בוכים בלילה. גם יוגב מצחיק לראות את כל אלו שקראו לדניאל "הומו" ו"קוקסינל" וצחקו על כך שהוא בוכה, הופכים פתאום לאבירי הבכי הישראלי. אני מניח שליוגב מותר ולדניאל אסור? ליוגב פשוט היה מזל שלא בא אליו איזה פרמיטיבי וצעק עליו שיפסיק לבכות או שהוא "יזיין אותו במכות". ולכל המתחכמים, יש אפשרות לחפש בארכיון הפורום ולבדוק מה כתבתם, אז אל תטרחו.
מציאת מנחה לYTV נראה שכולם שכחו שזו המטרה הסופית. ומצחיק הוא שאותם אלו שצעקו "להעיף את צפנת אין לה כשרון" או "שני לא מוכשר" כל כך תומכים ביוגב. על מה? על שתי ההסבעות (בקושי) שיש לו? או אולי על כשרון השירה שלו? ובל נשכח שחלק מהיותו מנחה מצריך חשיפה לתקשורת, כן גם לעיתונאיות חוקרות. המטרה היא לבחור מנחה, לא את המנחה הפאתטי הבא.
יחס מדהים לנשים מטובי בחורינו, הא? פשוט מחפיר לראות שזה היחס של חלק מכם לנשים, וכולי תקווה שחלק מכם יתבגר וילמד להתייחס טוב יותר ובאופן שוויוני יותר לנשים, כי אם ככה אתם תגדלו להיות, אז אתם גדלים עם עולם ערכים מעוות לגמרי. דקלה פתאום הפכה ל"זונה/שרמוטה/מזדיינת/שקרנית" וכו' בגלל ש"שיחקה בלב של יוגב- עלק". נמצא שם בחור ששומר באופן חולני התכתבות פשוטה בינהם מאחורי מסגרת של תמונה (מה שלא מראה בדיוק על מצב נפשי בריא), מעניק לה פרוש ר"שי שהיא מאוהבת בו, וכשהוא נדחק לפינה ממציא עלילה כאילו והיא שיחקה בו. באופן ילדותי ויוגבי לחלוטין הוא כמובן לא מקריא את כל המכתב, מזיין את אליענה מהצד (היא הרי ה"פילגש" לעומת דיקלה הטהורה שהיא "האשה") ואז, אחרי שרץ לספר לחברה, טופל הכל עליה כאילו ופיתתה אותו. אין אקט עלוב יותר מזה, ופאתטי יותר מזה ומה שהוא עשה הוא בלתי נסלח. פשוט התנהגות דוחה ובלתי נסלחת. ותתביישו לכם כל אלו שמצדיקים התנהגות בריונית ומכוערת כזאת.
ערכים אמרתם? ספרו את זה לקורבנות שלו כן, בואו לא נשכח שלמרות שהוא רומם את עצמו מעל המשתתפים האחרים והציג מראה של ערכים עליוניים, הוא עצמו נישק את דקלה. ובזמן שהוא ניסה לנשק אותה הוא הסית את כל הגברים בבית (ובמיוחד את סיראק) נגד אורן. תנסו לחשוב מה זה לבלות חודש ומשהו בבידוד חברתי משאר הבנים בבית בגלל שיוגב שיקר להם. בגלל זה סיראק היה בשוק, כי הוא הבין שיוגב שלח אותו לעשות את העבודה המלוכלכת שלו מול אורן. ומעבר לאורן (ודקלה שהיא - למרות שקשה לי להודות בזה כי היא מעצבנת - קורבן לבריונות שלו) יש גם את אליענה, שהיתה לא יותר מחור לזיונים בשבילו בזמן שהוא חושב רק על דקלה ומשקר לה. אלו אמיתנו שראו את ההתנהגות המכוערת של יוגב מההתחלה (ערבי "גיבוש" עלק שכל מאטרתם להרתיח את השטח ולסכסך) לא הופתעו. ולא מפתיע אותי כמות הגועל שאנשים שופכים פה בשבחו של בריון עלוב.
 
../images/Emo45.gif

נא לא לשכוח, באחד מהראיונות הראשונים שלו בוילה הוא אמר שהמטרה שלו היא לגרום לאנשים בוילה לשנוא אותו. אין ספק שאת המטרה הזאת הוא השיג במלואה.
 

dekelgali

New member
כל מילה חקוקה בסלע! יוגב-עלוב נפש!!

ותומכיו - פשוט אנשים טיפשים!!
 
כמה דברים נוספים

א' - איזה עיתון בדיוק בודק לגבי הטענות של השקרן על עברו הצבאי (בהחלט הגיע הזמן לכך - לי כבר נמאס לצעוק ש"המלך" הוא עירום)? ב' - ההוכחה הניצחת לאינפנטיליות של יוגב הייתה מבחינתי במשפט - "אני רוצה שכולם ישנאו אותי" - ואם הדברים באמת היו נכונים - הרי הוא לא היה קם ועוזב את הוילה עכשיו - כי הרי הוא רצה שכולם ישנאו אותו. הבחור באמת סובל מהפרעה נפשית חמורה - לא רק בגלל ששמר את ההתכתבות הטפשית הזאת מאחורי התמונה אלא בגלל שהמציא שחייל שלו נהרג - לא היו לו חיילים בכלל - הוא היה קה"ד - לאיזה שפל בנאדם מוכן לרדת?????? ולגבי דיקלה - היא שיחקה בו - נכון, אבל נשים עושות את זה לפעמים - כמו גם גברים - הוא היה שחצן מדי וטיפש מדי בשביל להניח שכל פעם שהיא רבה עם אורן - וזה קורה במערכות יחסים - היא מחזרת אחריו, במקום להבין שהיא משתמשת בו ע"מ לגרום לאורן לקנא.....מאוד ילדותי מצידו - ובאותה מידה אין מה לבוא אל יוגב בטענות (וזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני מגונן על החלאה) לגבי מה "שעשה" לאליענה. עם כל הנסיון שאליענה מייחסת לעצמה עם גברים - היא הייתה צריכה להבין לבד מה הולך.
 

nnunush8

New member
הוא באמת המציא שחייל שלו נהרג?

כי גם שמעתי שהוא בכלל לא נפצע בצבא, אלא בתאונת דרכים. אני לא מאמינה! באמת, מי ימציא כאלו דברים? למה?
 
אז ככה....

הוא אכן נפצע בתאונת דרכים - אבל בזמן שירותו הצבאי - עם רכב צבאי. הוא סיפר שחייל שלו נהרג - הוא לא היה מפקד צוות- כך שמעולם לא היו לו חיילים שייהרגו, וגם אם היו, זה לא משהו שאתה משתף בו את שאר העולם, ובכזאת קלות, אלא פשוט נסיון של האינפנטיל הבזוי הזה (וסליחה על הקללות - אבל כשאני חושב על הנבזיות שבמעשיו והזלזול שהוא מפגין בכך לערכים עליהם אני ביססתי את שירותי הצבאי - אני לא יכול שלא להתעצבן) לסחוט עוד קצת תשומת לב
 

nnunush8

New member
מישהושהיהשם...

איפה היית? אתה נשמע כמו אחד שהיה בהרבה, עם הרבה, עשה הרבה... מסקרן...
 
מי אמר שהייתי באגוז???

אני בטוח לא אגיד - כי לא הייתי באגוז. אבל עבדתי איתם מספיק בשביל לדעת שיוגב לא היה שם - ושאר המידע הוא מאנשים שכן היו באגוז - שאצלם התעניינתי ביצור אחרי שהחלה התוכנית
 

1ליאורוש

New member
תשמע...

זו לא פעם ראשונה, שאתה טוען שליוגב לא היו חיילים ןעןד הכפשות.. זו לא בדיוק חכמה להכפיש ולהתחבא מאחורי שם כמו "אחד שהיה שם". במסגרת מסע הצלב שלך - שאתה בעצמך טוען שאתה צועק כל הזמן שהמלך הוא עירום- האם לא הגיע זמן למסור כאן את פרטיך האישיים, והלוא יוגב פנוי עכשיו לקרוא , הוא בטח יזהה אותך ויוכל להתגונן או להגיב. זה נראה לי הרבה יותר פייר. ואם אתה לא מוכן להזדהות - אז תלך להז...., כי נדע שהכל שקר.
 
תראה ילד

כנראה שאתה לא חזק בהבנת הנקרא - אמרתי שלא הייתי באגוז - אבל עבדתי איתם מספיק בשביל לדעת שהוא לא היה שם (המשמעות - לאור העובדה שלא הכרתי אותו - אני לא מכיר אותו, אבל כמו שאמרתי - מכיר מספיק אנשים שם שדרכם ביררתי) ולגבי זהותי ועברי הצבאי - אותם אני אשמור לעצמי - אני בניגוד ליוגב - לא מדבר על הצבא מהסיבה הפשוטה שסיימתי את שירותי הצבאי - יש לי 50 ימי מילואים בשנה וזה בהחלט מספיק צבא מבחינתי. ולגבי הקללה שלך בסוף - באמת רמת דיון גבוהה....כל הכבוד
 

Q10cea

New member
כל הכבוד הודעה מצויינת

אין מה להוסיף מעבר לנאמר הכל בלשון רהוטה ומדוייקת בלי להחסיר אף מילה
 

esereser

New member
יפה אמרת. אוסיף רק ש...

יוגב התנהג בהתנשאות ופוריטניות לאורך כל הדרך (ליהי עלתה על זה מייד). הוא גם סיכסך והבעיר את השטח בכל הזדמנות שהיתה לו. כשראיתי שהוא מארגן מפגש דינמיקה קבוצתית ("סדנא לשיפור עצמי" אלק) ידעתי שזה לא יגמר בטוב. צדק אורן כששאל אם יש משהו פתאטי יותר מההופעה של יוגב והמכתבים. כי אין. אם אכן יוגב מתרץ את עזיבתו בכך שאינו מתמודד מול מי שהוא אוהב הרי שהוא קובע בכך שיא קוסמי לפתטיות והישג אינטרגלקטי בעליבות עצמית. ולחשוב שאיים שיזיין את דניאל בגלל שבכה... גם הנהלת ההפקה נהגה בצורה טיפשית כשניסו לשכנעו שלא יעזוב כבר אחרי הסדנה עם רפיק. בכלל, ההפקה, בעריכה מטומטמת, מונעת מהצופים מידע חיוני ונחוץ שיכול היה לשנות בהרבה את הדעות על המשתתפים.
 

Stinker

New member
|ספויההפקה מונעת מאיתנו לבחור באמת!

וואלה קשה לי להסכים עם כל מה שנאמר פה אבל דבר אחד אני בהחלט תומכת בו! ההפקה עורכים את הקטעים ובמקום לתת לנו,הקהל הטיפש בבית, לבחור לבד את מי אנו רוצים להשאיר עורכים לנו קטעים(והעריכה דיי גרועה למען האמת...) ופשוט מנתבים לנו מי הן הדמויות המועדפות ובמי צריך לבחור. נכון, אומנם אי אפשר להשאיר הכל כפי שהוא כי יש גם דברים משעממים לפעמים אבל ראבק,עד מתי נסבול דברים שהוצאו מהקשרם?!
 
למעלה