נצפתה "מפרקית" חדשה בתחנת שדרות.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תמונה אחרונה מוקדשת לד"ר המלעון

נצפתה "מפרקית" חדשה בתחנת שדרות.
כמה תמונות שנחתו אצלי בדוא"ל. באדיבות אגף הביצוע של ר"י.
רכבת משאות "מגהצת" את הקו החדש לקראת הפעלתו הקרובה. אאל"ט, אמורים לעבור על המסילות החדשות כ-100K טון עד להפעלתו.
תמונה אחרונה מוקדשת לד"ר המלעון
פרויקט הדגל של "נתיבי ישראל", שדרוג כביש ,1 נכנס לתכנית העבודה שלי ובכוונתי לתעד את ביצועו. אלה מבין חמשת קוראיי הנאמנים + קוראת נאמנה נוספת (
) שמתעניינים בפרויקט, מוזמנים לעקוב אחריו בקרוב בפורום השכן "תכנון אורבני ותשתיות". לאחר שתתפוגג ממני העצלות הטבעית שלאחר הבחירות המוניציפאליות, אקיים פגישה עם רפרנט מקצעי ממִנהלת הפרויקט - אז אוכל להעלות שרשורים מסודרים בנושא.

בתמונה: פורטל המנהרה העתידית שתוקם מתחת למחלף הראל.
 

בועז ל

New member
*רפרנט מקצועי

תמונה אחרונה מוקדשת לד"ר המלעון
פרויקט הדגל של "נתיבי ישראל", שדרוג כביש ,1 נכנס לתכנית העבודה שלי ובכוונתי לתעד את ביצועו. אלה מבין חמשת קוראיי הנאמנים + קוראת נאמנה נוספת (
) שמתעניינים בפרויקט, מוזמנים לעקוב אחריו בקרוב בפורום השכן "תכנון אורבני ותשתיות". לאחר שתתפוגג ממני העצלות הטבעית שלאחר הבחירות המוניציפאליות, אקיים פגישה עם רפרנט מקצעי ממִנהלת הפרויקט - אז אוכל להעלות שרשורים מסודרים בנושא.

בתמונה: פורטל המנהרה העתידית שתוקם מתחת למחלף הראל.
*רפרנט מקצועי
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כל הכבוד, בועז!

תמונה אחרונה מוקדשת לד"ר המלעון
פרויקט הדגל של "נתיבי ישראל", שדרוג כביש ,1 נכנס לתכנית העבודה שלי ובכוונתי לתעד את ביצועו. אלה מבין חמשת קוראיי הנאמנים + קוראת נאמנה נוספת (
) שמתעניינים בפרויקט, מוזמנים לעקוב אחריו בקרוב בפורום השכן "תכנון אורבני ותשתיות". לאחר שתתפוגג ממני העצלות הטבעית שלאחר הבחירות המוניציפאליות, אקיים פגישה עם רפרנט מקצעי ממִנהלת הפרויקט - אז אוכל להעלות שרשורים מסודרים בנושא.

בתמונה: פורטל המנהרה העתידית שתוקם מתחת למחלף הראל.
כל הכבוד, בועז!
 

zvir1

New member
מאד מעניין כי..

תמונה אחרונה מוקדשת לד"ר המלעון
פרויקט הדגל של "נתיבי ישראל", שדרוג כביש ,1 נכנס לתכנית העבודה שלי ובכוונתי לתעד את ביצועו. אלה מבין חמשת קוראיי הנאמנים + קוראת נאמנה נוספת (
) שמתעניינים בפרויקט, מוזמנים לעקוב אחריו בקרוב בפורום השכן "תכנון אורבני ותשתיות". לאחר שתתפוגג ממני העצלות הטבעית שלאחר הבחירות המוניציפאליות, אקיים פגישה עם רפרנט מקצעי ממִנהלת הפרויקט - אז אוכל להעלות שרשורים מסודרים בנושא.

בתמונה: פורטל המנהרה העתידית שתוקם מתחת למחלף הראל.
מאד מעניין כי..
אני מזמן לא נוסע דרך כביש 1 לירושלים אלא רק דרך 443...
 

בועז ל

New member
בבקשה. עליית הקסטל היא מקור לא אכזב לסיפורים

רב תודות יא מנוול !

אכן הפרוייקט הזה מעניין אותי מאודדדדד ! אני זוכר את השידרוג הגדול של שנת 1968 ואת השדרוג הגדול של 1973 בכביש זה וכמובן את האולטרא-שידרוג בשנת 1984. הפעם מדובר באבא ואמא של כל השידרוגים שבסופו סיבוב מוצא יהיה רק חלק מההיסטוריה וטוב שכך. העלייה של הקסטל תהפוך לכביש פנימי מן הסתם.
בבקשה. עליית הקסטל היא מקור לא אכזב לסיפורים
פולקלריסטים. אתה בוודאי זוכר את שיטת גניבת כלי הרכב שהומצאה בקסטל וייחודית אך ורק למקום זה, או את המסע הממושך והבלתי נגמר של הטייגרים שלך אל פסגת העלייה עד שהגיעו הסקאניות שהצליחו להתמודד עם העלייה, ויש עוד. מבחינה מסוימת, פולקלוריסטית- ספרותית, חבל שהעלייה המפורסמת הולכת להיעלם.

חוץ מזה, תזכיר לי בבקשה אביה: ב-68 או ב-73 ביצעו את המבתר שסמוך לטלזסטון? מבתר זה, כידוע, ביטל את הצורך לנסוע דרך הכפר אבו גוש.
 
המבתר בוצע דווקא בשנת 1978 כאשר פתחו גם את

בבקשה. עליית הקסטל היא מקור לא אכזב לסיפורים
פולקלריסטים. אתה בוודאי זוכר את שיטת גניבת כלי הרכב שהומצאה בקסטל וייחודית אך ורק למקום זה, או את המסע הממושך והבלתי נגמר של הטייגרים שלך אל פסגת העלייה עד שהגיעו הסקאניות שהצליחו להתמודד עם העלייה, ויש עוד. מבחינה מסוימת, פולקלוריסטית- ספרותית, חבל שהעלייה המפורסמת הולכת להיעלם.

חוץ מזה, תזכיר לי בבקשה אביה: ב-68 או ב-73 ביצעו את המבתר שסמוך לטלזסטון? מבתר זה, כידוע, ביטל את הצורך לנסוע דרך הכפר אבו גוש.
המבתר בוצע דווקא בשנת 1978 כאשר פתחו גם את
הכביש המהיר - כביש מס' 1. עד לשנת 1978 נסעו לתל-אביב דרך כביש לטרון הצר עם גשר הביילי ("רכב אחד על הגשר") או דרך צומת הרטוב.
בשנת 1978 סולק גם גשר הביילי ונבנה במקומו גשר בטון סטנדרטי.
 

נתנאל531

Well-known member
איפה היה מקומו של גשר הביילי?

המבתר בוצע דווקא בשנת 1978 כאשר פתחו גם את
הכביש המהיר - כביש מס' 1. עד לשנת 1978 נסעו לתל-אביב דרך כביש לטרון הצר עם גשר הביילי ("רכב אחד על הגשר") או דרך צומת הרטוב.
בשנת 1978 סולק גם גשר הביילי ונבנה במקומו גשר בטון סטנדרטי.
איפה היה מקומו של גשר הביילי?
ותוכל להרחיב על השיפוצים השונים שנעשו בכביש במהלך השנים?
 
ממש מתחת לסיבוב החד, כלומר מתחת

איפה היה מקומו של גשר הביילי?
ותוכל להרחיב על השיפוצים השונים שנעשו בכביש במהלך השנים?
ממש מתחת לסיבוב החד, כלומר מתחת
לבסיס של מג"ב. שם עובר נחל אכזב.
או קצת למטה מהמקום בו נמצאת תערוכת מרכבות הסוסים.
להרחיב על השיפוצים בכביש בפעם אחרת. זה יקח לא מעט זמן וזמני לא איתי לצערי.
 
רב תודות יא מנוול !


תמונה אחרונה מוקדשת לד"ר המלעון
פרויקט הדגל של "נתיבי ישראל", שדרוג כביש ,1 נכנס לתכנית העבודה שלי ובכוונתי לתעד את ביצועו. אלה מבין חמשת קוראיי הנאמנים + קוראת נאמנה נוספת (
) שמתעניינים בפרויקט, מוזמנים לעקוב אחריו בקרוב בפורום השכן "תכנון אורבני ותשתיות". לאחר שתתפוגג ממני העצלות הטבעית שלאחר הבחירות המוניציפאליות, אקיים פגישה עם רפרנט מקצעי ממִנהלת הפרויקט - אז אוכל להעלות שרשורים מסודרים בנושא.

בתמונה: פורטל המנהרה העתידית שתוקם מתחת למחלף הראל.
רב תודות יא מנוול !

אכן הפרוייקט הזה מעניין אותי מאודדדדד ! אני זוכר את השידרוג הגדול של שנת 1968 ואת השדרוג הגדול של 1973 בכביש זה וכמובן את האולטרא-שידרוג בשנת 1984. הפעם מדובר באבא ואמא של כל השידרוגים שבסופו סיבוב מוצא יהיה רק חלק מההיסטוריה וטוב שכך. העלייה של הקסטל תהפוך לכביש פנימי מן הסתם.
 

luckydude

Active member
בעתיד חצי מהסיבוב יהיה ההתחלה של כביש 16.

רב תודות יא מנוול !

אכן הפרוייקט הזה מעניין אותי מאודדדדד ! אני זוכר את השידרוג הגדול של שנת 1968 ואת השדרוג הגדול של 1973 בכביש זה וכמובן את האולטרא-שידרוג בשנת 1984. הפעם מדובר באבא ואמא של כל השידרוגים שבסופו סיבוב מוצא יהיה רק חלק מההיסטוריה וטוב שכך. העלייה של הקסטל תהפוך לכביש פנימי מן הסתם.
בעתיד חצי מהסיבוב יהיה ההתחלה של כביש 16.
מדובר על החצי שפונה לכיוון העיר וייעשה בו שימוש בכביש העתידי. במקרה הזה התצורה של הסיבוב דווקא עוזרת לגיאומטריה של כביש 16.
 

luckydude

Active member
הכוונה היא לסיבוב מוצא כמובן.

בעתיד חצי מהסיבוב יהיה ההתחלה של כביש 16.
מדובר על החצי שפונה לכיוון העיר וייעשה בו שימוש בכביש העתידי. במקרה הזה התצורה של הסיבוב דווקא עוזרת לגיאומטריה של כביש 16.
הכוונה היא לסיבוב מוצא כמובן.
 
את ה-OSM כל אחד יכול לערוך

יש לך מושג למה זה ככה באמת?

האם כבר נקבע סופית שזה יהיה השם הרשמי?

השאלה לכל מי שיש לו מושג כמובן...
את ה-OSM כל אחד יכול לערוך
אפשר להסתכל על היסטוריית העריכות של הכביש הזה, לראות מי הוסיף את השם ולשלוח לו מייל.
 

amit1270

New member
אם אינני טועה, מי שמחליט על שמות רחובות

יש לך מושג למה זה ככה באמת?

האם כבר נקבע סופית שזה יהיה השם הרשמי?

השאלה לכל מי שיש לו מושג כמובן...
אם אינני טועה, מי שמחליט על שמות רחובות
היא ועדת השמות של עיריית ירושלים. הכלל הזה חל גם על כבישים מהירים עירוניים כמו דרך בגין.
 
אפשר הסבר בבקשה?

בעתיד חצי מהסיבוב יהיה ההתחלה של כביש 16.
מדובר על החצי שפונה לכיוון העיר וייעשה בו שימוש בכביש העתידי. במקרה הזה התצורה של הסיבוב דווקא עוזרת לגיאומטריה של כביש 16.
אפשר הסבר בבקשה?
איך סיבוב מוצא הפונה לצפון-מזרח יועיל לחיבור לכביש 16 בכיוון דרום - מזרח?

אני מצרף תרשים מויקיפדיה
 

luckydude

Active member
הכוונה היתה ל"חציו השמאלי" של הסיבוב

אפשר הסבר בבקשה?
איך סיבוב מוצא הפונה לצפון-מזרח יועיל לחיבור לכביש 16 בכיוון דרום - מזרח?

אני מצרף תרשים מויקיפדיה
הכוונה היתה ל"חציו השמאלי" של הסיבוב
שממנו ימשיך הכביש לכביש 16 (במקום שכל הסיבוב הישן יוסר יוחזר לטבע).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה