ברור, אני רק לא מבין את האיפה ואיפה
התלונה כפי שנשלחה למשרד התקשורת:
"
שלום רב,
בחשבונית שנסגרה ב 1.4.2013 למספר שנותק XXXXXXXX סלקום חייבה אותי חיוב יתר בשיטת המצליח הרגילה בה הם נוקטים.
לאחר ש (הפלא ופלא) לא נתגלה מדוע חייבו אותי סתם ב 12.90₪, סלקום טוענת שתזכה אותי בסוף חודש מאי על הסכום הנ"ל (זה בכלל חוקי לזכות לאחר חודשיים מיום חיוב היתר ולא מיידית? ועוד על קו שנותק?).
אך החוק (חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981) דורש מהם לא רק לפצותי על הסכום המקורי, אלא גם דורש כי "מצא העוסק כי גבה מהצרכן סכום עודף, ישיבו לצרכן בתוך ארבעה ימי עסקים, בתוספת הצמדה וריבית לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961, מיום הגבייה ובתוספת תשלום בשל הוצאות הצרכן בסכום של 16 שקלים חדשים".
(http://www.nevo.co.il/law_html/law01/089_001.htm#Seif83).
עקב סירובם להעביר את הריבית וההצמדה, בנוסף לסכום הפיצוי בסך 16₪, אאלץ לפנות לסעד של בתי המשפט ולתבוע אותם על הפרת חוק הגנת הצרכן, המאפשר, כפי שבוודאי אתם יודעים, לבתי המשפט לפסוק לטובתי עד 10,000₪ ללא הוכחת נזק.
אך אשמח אם תוכלו בתור הגוף המפקח, להורות להם על הפיצוי, לפני שנגיע לדלתות בתי המשפט.
בתודה,