נציג סלקום עדיין בסביבה?

z1george

Member
מנהל
כשהסתובב , זה היה בפורום צרככנות

ולא כאן
היה למכבי השרפות שלהם מייל שאני לא זוכר בוודאות
זה היה, נדמה לי
[email protected]
אבל אני לא בטוח במאה אחוז.
תעלה פוסט בפורום צרכנות עם המילה סלקום בכותרת וחכה לתגובה.

עוד רעיון זה לשלוח פקס לפקס של פניות הציבור.
אם מדובר על בעייה שאתה באמת צודק והפרת תנאי ההסכם, אני בטוח שתטופל יפה.
אם אין לך מסמכים כתובים למשהו שהובטח ולא קויים , אז לדעתי חבל על האנרגיה.

אני שלחתי בינואר פקס על טעות של 8.21 שח וקיבלתי חזרה 31 שח בערך.
אבל צריך לדעת איך לכתוב ומה לכתוב .
 

מורוש98

New member
הייתי משלמת כדיי לקרוא את המכתב הזה

איך מקבלים חזרה 31 ש"ח על טעות של 8 שקלים?...רק ג'ורג'ינו יכול
 

z1george

Member
מנהל
הייתי באמת נהנית לקרוא

ציטוטים נבחרים מהזיכרון
״נציגת השירות XXX טענה שכולם משלמים עבור שירותי בדור השלישי. זאת למרות שהחיוב המדובר אינו קיים כבר שנים וגם אני חוייבתי בגינו לגבי חלק מחשבונית ינואר אך לא חויבתי בגינו כלל בחשבונית פברואר. לפיכך מדובר כאן בעוקץ קטן , משהו שבחברתכם כנראה חושבים שאם מדובר בסכום קטן , הלקוח ייחס זאת למעבר מסלול באמצע החודש ולא יטרח לבדוק את החשבונית לעומק״
״אבקש להשיב מיידית את הגזילה בחשבונית הבאה, בצורה של הקטנת החיוב הכספי בסכום המדובר , בצירוף הפרשי הצמדה. כל ניסיון לתת לי כל מיני שירותים שאיני צריך במתנה , נדחה מראש״

בערך כך.
 

yehuda7K

New member
בזכות ג'ורג' גם אני קיבלתי את ה 16 ש"ח הזה

לפי עצת ג'ורג' שלחתי ל 012 פקס + מייל ובו כתבתי מה אני דורש ושלא יתקשרו אלי לטלפון אלא בדוא"ל או מכתב. הם כן טלפנו, ולא הסכמתי לדבר איתם. קיבלתי דוא"ל אחרי כמה ימים עם הודעה על הפיצוי, שנראה לי גדול מדי (אבל לא בדקתי). ג'ורג' , מגיע לך מעשר !

הרבה תודות

יהודה
 

מורוש98

New member
ג'ורג' צריך להעביר קורס-

"התנהלות מול חברות הסלולאר ובכלל-כך לא תצא פראייר"...
 

274

New member
לי לא נתנו את ה-16, משרד התקשורת גיבה אותם

שלום רב,

1. משרדנו בוחן תלונות המגיעות אליו כנגד חברות תקשורת על פי אמות מידה של עמידה או אי-עמידה בהוראות חוק התקשורת, התשמ"ב - 1982, תקנות התקשורת והרישיונות של החברות.
2. החזר כספי בסכום הגבוה מ-100 ₪ (כולל מע"מ והפרשי הצמדה וריבית) – יועבר לאמצעי התשלום של המנוי (חשבון בנק או כרטיס אשראי) תוך 3 ימי עבודה ממועד מתן המענה בכתב. החזר כספי בסכום של עד 100 ₪ (כולל מע"מ והפרשי הצמדה וריבית)- יינתן בחשבון הטלפון העוקב למועד מתן המענה בכתב.

3. בעניין קבלת פיצוי כספי בגין נזק שנגרם יש להוכיח מה הנזק שנגרם.

4. למשרדנו אין סמכות להכריע בעניין כזה ובוודאי לא לחייב את החברה לפצות את הפונה.

5. עניין זה נמצא בסמכות בית המשפט בלבד.

6. אנו מתנצלים על העיכוב הרב במתן התשובה.

7. לשירותך.


בברכה,
אלעד בן נתן
אגף פיקוח ואכיפה
משרד התקשורת



ג'ורג' - מה דעתך?
 

z1george

Member
מנהל
אין מספיק מידע - לא זוכר את הסיפור המקורי

כמה הערות מתוך קריאה עמוקה
1. אתה התלוננת מאד מאד מזמן , והתקנה של פיצוי 16 ש״ח בגין טעות , זו תקנה חדשה
2. בכל מקרה , משתמע שקיבלת חזרה את הסכום של חיוב היתר , רק את ה16 ש״ח ״בונוס״ לא קיבלת

אני על 16 ש״ח פיצוי נוסף , הייתי בולע ולא ממשיך את התהליך.
כאילו להגיש תביעה קטנה, על ה16 שקלים הללו ולחכות לדיון בעוד שנה, צריך הרבה כעס לעשות את זה והשופט לא יראה בעין יפה את בזבוז הזמן (שלו).
 

274

New member
ברור, אני רק לא מבין את האיפה ואיפה

התלונה כפי שנשלחה למשרד התקשורת:

"
שלום רב,

בחשבונית שנסגרה ב 1.4.2013 למספר שנותק XXXXXXXX סלקום חייבה אותי חיוב יתר בשיטת המצליח הרגילה בה הם נוקטים.

לאחר ש (הפלא ופלא) לא נתגלה מדוע חייבו אותי סתם ב 12.90₪, סלקום טוענת שתזכה אותי בסוף חודש מאי על הסכום הנ"ל (זה בכלל חוקי לזכות לאחר חודשיים מיום חיוב היתר ולא מיידית? ועוד על קו שנותק?).

אך החוק (חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981) דורש מהם לא רק לפצותי על הסכום המקורי, אלא גם דורש כי "מצא העוסק כי גבה מהצרכן סכום עודף, ישיבו לצרכן בתוך ארבעה ימי עסקים, בתוספת הצמדה וריבית לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961, מיום הגבייה ובתוספת תשלום בשל הוצאות הצרכן בסכום של 16 שקלים חדשים".

(http://www.nevo.co.il/law_html/law01/089_001.htm#Seif83).

עקב סירובם להעביר את הריבית וההצמדה, בנוסף לסכום הפיצוי בסך 16₪, אאלץ לפנות לסעד של בתי המשפט ולתבוע אותם על הפרת חוק הגנת הצרכן, המאפשר, כפי שבוודאי אתם יודעים, לבתי המשפט לפסוק לטובתי עד 10,000₪ ללא הוכחת נזק.
אך אשמח אם תוכלו בתור הגוף המפקח, להורות להם על הפיצוי, לפני שנגיע לדלתות בתי המשפט.


בתודה,
 

z1george

Member
מנהל
כתבת בפנייה

״סלקום טוענת שתזכה אותי בסוף מאי״

סוף מאי זה היום, האם את הסכום של 12,90 החזירו לך?
ההבטחה הזו של החזר בסוף מאי האם בעל פה, מוקלטת או בכתב?

כי סכום שקטן מ100 ש״ח הם כאמור לא אמורים להחזיר מייד אלא בחשבונית הבאה
והקו שלך נוייד מהם לפיכך 60 יום לעניי גמר חשבון נראה לי סביר.

האם את ה12.90 קיבלת חזרה?
 

274

New member
סלקום כמו סלקום, עשו את זה יותר מגעיל

הם המשיכו לחייב אותי בחשבונית חודש מאי על אותו פירוט שיחות, ונתנו זיכוי על החודש הקודם. משמע הם עדיין חייבים לי 12.9₪ שהפ מחזירים דרך החשבונית (יש לי תשלום של 10₪ על ציוד עד חודש 09).

מה שלא הבנתי שגם אצלך הסכום היה נמוך מ 100₪ - וקיבלת 16₪+ריבית והצמדה, לא?
אבהיר שעיני לא צרה, אני פשוט תוהה...
 

z1george

Member
מנהל
לא יודע

ביקשתי זיכוי על8.21 וזיכוי ב30 פלוס בלי להסביר את החישוב
אני התלוננתי ב16 בינואר, לא היתה שום תקנה של 16 שח אז.
החזירו, לקחתי ולא התנדבתי להחזיר את העודף.
אני משלם על החבילה 58.50 לחודש, מחר המעמ עולה באחוז אחד
אני די בטוח שאחוייב ב59 שח ולא ב58.68 שח למרות שצריך לחלק את תקופת החיוב לשני שליש בתקופת המעמ 17% ושליש בתקופת ה18%.
להתלונן? לא נראה לי שווה . יש גבול של הגיון כאן. אבל תחשוב שיעשו את התרגיל לשלושה וחצי מיליון לקוחות....
 

BobboVilla

New member
לא הייתי ממהר להניח מה יעשו

דבר ראשון, תסתכל על העלייה הקודמת של המע"מ - מה שעשו אז כנראה שיעשו גם עכשיו.

דבר שני, בקו שלי של פלאפון הם חישבו מע"מ יחסי.

אגב, חשבתי פתאום על משהו, ביחס למע"מ בגולן בהקשר לזיכוי מראש של em28 (ובכלל בהקשר של חיוב מראש ואי מתן זיכוי חלקי בעקבות ניוד באמצע החודש). נראה לי שהמערכת של גולן בכלל לא מסוגלת להתמודד עם חיובים שהם לא על מחזור חיוב שלם. אם זה אכן המצב, אז לדעתי זו טעות חמורה ביותר מבחינת עיצוב ותכנון מערכת המידע. מצד שני, כבר לא באמת מפתיעות אותי בעיות/תקלות/שטויות של מערכת המידע הזו.
 

k-don

Member
משרד התקשורת לא מטפל בחוק הגנת הצרכן

בזה מטפל משרד הכלכלה (לשעבר משרד התמ״ת)
 

em28

Member
גולן: פיצוי על חיובי יתר עתידיים

אחרי שהתייאשתי שגולן יצליחו לעמוד במה שהבטיחו (הכלל כלול ב-49 ש"ח לשישה חודשים),
כתבתי לגולן (עם העתק למשרד התקשורת) שאני דורש את הפיצוי על גבייה ביתר גם לחודשים הבאים.
הכוונה היתה להזיז אותם שיתנו את הזיכוי כבר בחשבונית.

להפתעתי, קיבלתי זיכוי על ההפרשים + גבייה ביתר על שישה חודשים (ארבעה קדימה).
האיש של החשבוניות כיכב הפעם בגדול - במקום לשנות את החבילה ל-49,
העדיף לשלם במזומן פיצוי על גבייה ביתר עתידית.
 

z1george

Member
מנהל
זה לא מטוב לב

הוא פשוט לא יכול להשפיע על המחשב חיוב באמת
אז הוא מעדיף זיכוי חד פעמי ונפטר מהנודניק שישגע אותם כל חודש...
סופשבוע נפלא ...
 

יערעד

New member
לאיזה צורך?

ממילא זה היה רובוט שכל מה שהיה לו להגיד בנושא הוא לשלוח להם את הפניה במייל.
 
למעלה