נציג הערבים בממשל בוש - קולין פאוול

Charlie

New member
נציג הערבים בממשל בוש - קולין פאוול

ביום שני, מספר שבועות לאחר ששידר את חוסר שביעות רצונו האחרון ממהלכיה של ישראל, החליט פאואל כי העת כשירה ושוב יתאים מהלך של הסתייגות מצעדיה - לא- צעדיה של מדינת ישראל. משפט בנוסח: "ארה"ב מסתייגת מפגיעה, ועוד מן האוויר, בשטחים המאכלסים אוכלוסיה אזרחית רבה" - יש בו הרבה מן הצביעות, אם לשפוט בעין אובייקטיבית ובלתי תלויה. מעצמה הקוטלת וטובחת אלפי אזרחים - רובם המכריע חף מפשע, אך ורק בכדי ללכוד עשרות, או מאות טרוריסטים שכל קשר בינם לבין התקפות הטרור על אמריקה - לא הוכח מעולם בוודאות - אינה רשאית לבקר אף מדינה או יישות על פני הגלובוס הנלחמת בטרור רצחני יומיומי המאיים להשמידה, ובפרט כאשר זו עושה זאת בתגובות רחוקות בהרבה מסוג התגובות האמריקניות לטרור ובשיטות הרבה יותר רכרוכיות ובלתי קטלניות בעליל, למרות כוחה ועוצמתה. בישראל, אכן לא מטים אף אוזן להתבטאויותיו של ה´מקופח´ האמריקני, וגורמים מדיניים בכירים מצהירים היום כי כאשר ישראל פועלת ע"מ להגן על אזרחיה - ארה"ב תומכת בצעדיה של ישראל, והקשר האמיץ בין ממשלו של בוש לבין שרון הוא תוצאה של הבנה אמריקנית את המצב לאשורו.
 
ובצדק.

קולין פאוול הצטיין מאז כניסתו לתפקיד בהיותו "השמאלן של הממשל". הוא גם היה מהמתונים ביחסו לפעולות באפגניסטאן. יש לו הזכות הלגיטימית להפגין הומניזם כלפי האוכלוסיה הפלסטינית ולמתוח ביקורת על ישראל, זה נובע אצלו - לדעתי האישית - פשוט ממניעי גזע. קולין פאוול השחור, בחברה שעד לפני 30 שנה רצחו בה שחורים בסיטונות, חש חיבה לפלסטינים העניים השחורים והמדוכאים מול היהודים הלבנים העשירים והאירופים ברובם. אני יכול רק לברך על כך, למה לא בעצם?
 
באמת למה שלא תברך?

למה שלא תברך על תמיכתו של אדם באויבי עמך במקום בעם שאתה משתייך אליו?הרי הסימפתיה לאויבינו הפלשתינאים היתה מאז ומעולם נחלתו של השמאל. אתה רק ממשיך אותה. להזדהות עם האויב יש שם קצר יותר בעברית, שמאז רצח רבין קיבלתי על עצמי לא לציין אותו. במקום זאת, אבקש ממך רק לדמיין: אזרח אמריקאי טוען כי אך טבעי הוא שאחד משרי הממשלה מזדהה עם תושבי אפגניסטאן המסכנים. מה יהיה גורלו של האזרח ומה יהיה גורלו של השר? תלוי בחוקי המדינה שבה הוא נמצא.
 
חחחח

מה שמצחיק הוא שזה קרה וקורה - ולא רק בקמפיין הנוכחי באפגניסטן אלא בכלל. מי לא זוכר את המארב שהטמינו כמה סטודנטים למדלן אולברייט באחת מההתקפות האמריקניות על עיראק: "לא נסכים להפצצות על ילדים ונשים עיראקים! לא נתמוך בכך!" אמריקה לא הנידה עפעף. גם בקונגרס היו ה"שמאלנים" שהתנגדו למתקפה באפגניסטאן ומזלו של בוש שזה נגמר מהר או שקולם היה רק מתחזק. אינני מזדהה עם האויב, אני מזדהה עם אוכלוסיה אזרחית סובלת. זוהי בגידה? (והרי לכך התכוונת) אם כך אני בוגדנימי כפי שכבר קראו לי לא פעם.
 
"אוכלוסיה אזרחית סובלת"...

אותה האוכלוסיה שמחלקת סוכריות אחרי פיגועים וגררה את גופות חילי צה"ל בחוצות רמאללה. אכן, שמים- בקשו רחמים עליהם. עם אלה אתה מזדהה? ועוד גאה בזה? מדוע איני רואה אותך מזדהה עם האוכלוסיה האזרחית של ישראל שאינה יכולה ללכת אפילו לקניון בביטחה? ואם אתה רוצה לקרוא לעצמך בוגד- בבקשה. אני לא אפריע לך.
 

maayan98

New member
לבגיניסט..

אני פשוט אובדת עצות. אני לא מבינה איך אדם ישראלי יכול להלחם עבור זכויות העם שרוצח את עמו???? כל עוד הפיגועים לא פוגעים בהם (שמאלנים) או במישהו קרוב להם, אז הם "מבינים" את הפיגועים. זה רחוק מהם, הם רואים את זה בטלוויזיה, קוראים בעיתונות אבל הם מעדיפים לבכות על ילד פלסטיני שנהרג לאחר שזרק בקבוקי תבערה על חיילים שמנסים להגן על חיי המדינה. זה כל כך מעציב אותי לדעת שיש אנשים כאלה בארץ.
 
בואי אנחם אותך...

חלק גדול מהם חזקים ב"דיבורים". ברגע שמתחילות היריות, וזה יאמר לזכותם, הם מסתערים יפה מאוד, שוכחים מכל השטויות, מבינים שזה "או הם או אנחנו", ועושים את העבודה כמו שצריך. בשרות המילואים האחרון שלי, בגוש קטיף, המ"מ המקביל שלי היה שמאלן חסר תקנה. זה לא הפריע לו לכסח להם את הצורה ברגע שהתחילו לירות לו על המוצב.
 

Roobie

New member
ל-chofa

אל תדברי על השמאלנים כ"הם" אנחנו לא אדם אחד אני לא מבין את פיגועי הטרור וכך רוב השמאל
 

maayan98

New member
לרובי

התיחסתי לשמאלנים כקבוצה, ולכן רשמתי "הם". זה נראה לי מאוד לגיטימי, אני לא מבינה מה הבעיה. אני לא אתחיל לרשום שמות של כל מי שמבין את הטרור. האם אתה חושב שהטרור היא דרך הפלסטינים להלחם בכיבוש? אם התשובה שלך היא כן, אז אתה "מבין" את הטרור. אתה מבין מאיפה הוא מגיע ואתה טוען שיש לו הצדקה (להלחם בכיבוש). אם אתה חושב כך, אז אתה טועה. כי מטרת הארגונים הדתיים-מוסלמים-קיצוניים הוא לא לקחת את גבולות 67´ אלא לחסל את מדינת ישראל. לטרור אין שום הצדקה וצריך לחסל את הטרור לא איכפת לי אם לקחנו להם שטחים או לא , טרור זה לא דרך לגיטימית לפעול נגד כיבוש.
 

byron

New member
כמה עצוב שאתה צודק

השבוע הרגשתי טוב יחסית, ואני אפרט, שבוע שלם לא הלכתי לעבוד ברחוב יפו בירושלים (מקום עבודתי) אלא הייתי בקורס ברמת אביב ג´. אתם יודעים איזה הבדל זה? תחושת הרוגע הפתאומי? ואני מבטיח שאני לא אדם לחוץ. ולמה אני מציין את זה? כי ישבו איתי בקורס אנשים מכל הארץ, ופשוט ראית איך אנשים שיושבים בביטחה במרכז ולא מאויימים ישירות ע"י הרוצחים השפלים, לא מוכנים להודות שאריק הוא אחד מארבעת ראשי הממשלה הכי טובים שהיו כאן (תנחשו מי השלישיה האחרת :)) האנשים האלה שרואים בטלויזיה את מה שתושבי ירושלים עוברים ואח"כ מה עוברים תושבי יו"ש מרגישים אותם רחמים כלפי וכלפי השונאים שלהם. לעומת זאת אנשים שגרים באזורים אחרים מבינים אותי כשאני אומר כי אין בין הפלשטינים עשבים שוטים שרוצים לרצוח אותנו אלא ישנם כמה עשבים שוטים שלא מעוניינים בהשמדתנו. דרך אגב רק השבוע גיליתי באיזה מצב נוראי נמצאים התושבים היהודיים של הנגב. האם יש לליכוד איזשהו ח"כ שמוכן להעלות את בעייתם לסדר היום? מה שמזכיר לי האם ישנה דרך להזמין ח"כים להתארח כאן? אולי אפילו שרים? (בבקשה אם אפשר אז פרופ´ עוזי לנדאו שאני מעריץ)
 
לאט לאט... כולם עוד יהיו פה

כשיהיו בפורום הזה 1000 הודעות ביום, הם כבר יזמינו את עצמם. אז בינתיים- תתרכז בהפצתו כמה שיותר. כתובת קיצור: www.likud.8k.com
 

ריאליסט

New member
לא צריך להזדהות אבל...

בהחלט שהאוכלוסיה בשטחים לא חיה בתנאים נורמליים.האם 60 אחוזי אבטלה הם לא סבל?,האם שלטון הטרור של אנשי הרשות הוא לא סבל?. הייתי נזהר מלהסיק שהשנאה כלפי ישראל נובעת אצל הפלשטינים מאיזו אנטישמיות רגילה,(היודופוביה האהובה כ"כ על הימין-כולם נגדינו ואנחנו ממש מסכנים...).לא שזה מצדיק איזו שהיא פעולת טרור ובטח לאחר שנחתמו איתם כ"כ הרב הסכמים,שהם מפרים כל העת. אבל לפי תוכנית הליכוד,שרואה בכל השטחים חלק שיש לספחו למדינת ישראל-אנחנו נהיה אלו שנצטרך לדאוג למצוקותיהם הכלכליות והחברתיות של אלו שבהם אנו נשלוט.(זאת אגב עמדתו של בני בגין).רק לא שמעתי איך בדיוק נעשה זאת,כשהממשלה לא מסוגלת אפילו לדאוג לרווחת אזרי המדינה עצמם. ולענין הקניונים וכד.-נכון שהבטחון על הפנים,אבל לא צריך לצייר תמונה עגומה כזאת.אנשים כן יוצאים לקניונים,כן יוצאים לבלות-אולי פחות,אבל לא סכנות כמו פיגועים (שאף אחד לא יודע מתי יפגש בהם),אינם צריכים להרתע אנשים לצאת מבתיהם,ולהשיג בכך את מבוקשם של המחבלים.הרי בסופו של דבר,מתאונות דרכים נפגעים ונהרגים רבים יותר.הם זה מונע מאנשים להפסיק לנהוג?
 

ריאליסט

New member
הבעיה של גורמים בימין.......

עוד לא הבנתם שיש כאלו-כמו למשל ה"שמאל",שרוצים את טובת המדינה - בדיוק כמו אנשי ה"ימין"-אבל מה לעשות?-פשוט בדרך שונה!כמובן שנוח מאד לימין להמשיך בדבריו המגונים כאילו שהשמאל מגן על האינטרסים של אויבינו.בטענה זאת אין רק הסתה,אלא גם רמז לחוסר הלגיטימיות של השמאל. נניח אני הייתי אומר:"האהבה של הימין לכיבוש,שליטה בעם אחר,מלחמות וכד. היא נחלת הימין מאז ומעולם,וכל מעיניו בעוד ועוד מלחמות"-מה היית אומר על זה? וחוץ מזה-חוסר היכולת להבדיל בין הזרמים השונים בשמאל,ממש מוזר.האם המפלגות הערביות זהות למרץ?-ממש לא!.האם מפלגת העבודה זהה למרץ?-גם לא. זה הרי כמו לומר:"הליכוד=כ"ך".מזעזע?.אני מקווה שכן.
 

שמאלני

New member
צ´ארלי...

מילא היית קורא לשר החוץ של צרפת "נציג הערבים",או לשר החוץ של בריטניה שהם גם נאצי לא קטן. אבל תגיד לי,אתה נפלת על הראש? לשר החוץ שהכי אוהב אותנו ומתנהג אלינו הכי יפה בכל העולם אתה קורא לו "נציג הערבים". אני אומר לך אתה השתגעת לגמרי,לולא קולין פאוול ובכלל לולא ממשל בוש היית יכול להגיד ביי ביי לארץ שלך. הם מחזיקים אותך פה חי ושורד,שכל העולם הולך עם הפלסטינים הם היחידים שתומכים בנו כל הזמן,למזלנו הם כבר מעצמה. רק היום קראתי בעיתון שממשל בוש החליט להכניס את הרשות הפלסטינית לרשימת מעודדי הטרור יחד עם צפון-קוריאה,אירן ועירק. הם לא חייבים לנו כלום והם גם לא צריכים אותנו כמו שאנחנו צריכים אותם,ומשום כך כל מה שהם אומרים לנו אנחנו עושים. ובגלל זה שרון לא פועל בשום דבר לפני שהוא שואל את בוש אם הוא יכול לעשות כך או כך,בעבר שרון ניסה לעשות שריר אבל הוא ראה שנגד האמריקאים לא מרוויחים כלום אם עושים שריר.
 
למעלה