נציבות שוויון לאנשים עם מוגבלות

GothicAngel88

New member
נציבות שוויון לאנשים עם מוגבלות

מציעה לכם להתרחק מהמקום הזה...המנהלת שם לא יודעת את ההבדל בין בת שרות לבין עובדת שלה. היא מתייחסת בזלזול לבנות השירות במקום וחושבת שחייבים לה משהו. כשאמרתי לה שאני באה בהתנדבות ואני יכולה לעזוב אם לא נראה לי שם היא עוד ברוב חוצפתה אומרת לי "לא נכון. אני משלמת לך." הבנתי שהיו איתם בעיות בעבר ואני בטח לא האחרונה שזה קורה לה. בכל אופן, מציעה לכם להתרחק מהמקום הזה.
 

Digi Lista

New member
יש לי דז'ה וו חזק...

לא מהמקום עצמו(לא הייתי באותו המקום שהצעת להתרחק ממנו) ממנו יצאתי בטראומות אחרי חצי שנה אלא מבחינת התחושה והגישה,לצערנו בהרבה מקומות(לא כולם כמובן) לא יודעים לתת לבני שירות את היחס המגיע עליהם,מזלזלים,מתנפלים וגם מתעללים בהם...מצד שני יש מספיק מקומות מוצלחים. האמת שאני חושבת שהתפקיד של הרכזים והעמותות הוא לדאוג ליחס אליו יזכו בני השירות,נכון שהרבה פעמים מדובר באופי של בני השירות שלא תמיד קל,בחוסר כימיה עם המנהלים שבעצמם יכולים להיות מכה ובסיבות אובייקטיביות נוספות שאני יכולה לפרט,אבל לא חסרים מקרים בהם לאף אחד לא איכפת מבני השירות כולל העמותות והרכזים ועם כמה שאנחנו כבר גדולים להתמודד בעצמנו ובעתיד לא יהיה מי שתפקידו להגן עלינו(מלבד במקרים ספציפיים)עדיין לא תזיק בדיקה קפדנית יותר של התקנים וגם נקיטת אמצעים במקרים שונים,גם אם העמותה תיאלץ להפסיד את הכסף לתקן (1,300 שקל בערך לחודש של בני שירות,תחשבו כמה זה בשנה...).
 
יש משהו במה שהיא אמרה

כמובן שהיא לא צריכה להתייחס אלייך בזלזול (וגם לא לעובדות שלה), אין קשר בכלל באם את עובדת או בת שירות לאומי שם, צריך פשוט לדעת איך להתנהג ולהיות אנושי, אבל (ולא שאני מצדיק אותה חלילה) היא כמעט צודקת בזה שאמרה לך: "אני משלמת לך", ז"א היא עצמה לא משלמת לך, אלא העמותה, אך היא משלמת עלייך, יש הבדל במינוח שאמרה לך, כי היא משלמת על תקן בשבילך, תקן לבת שירות לאומי.... (סתם רציתי להבהיר חחחחח) בכל אופן אני מקווה שהיחס אלייך ישתנה בהקדם, מה שאני יכול להציע לך זה להתלונן לרכזת שלך (לא שזה באמת יעזור במשהו, אבל בכל זאת תדעי שניסית ועשית כל מה שיכולת) ואולי לכי תדעי , היא תשנה את הגישה והיחס אלייך לטובה....
 

GothicAngel88

New member
אני כבר לא נמצאת שם

מכיוון שאותה אחראית טרחה ל"העיף" אותי. היה לי אתמול ראיון במקום אחר ורק מקווה שיקבלו אותי. לגבי המקום הספציפי הזה- הנציבות, לפי מה שהבנתי רק הבת שירות הראשונה שהביאו לשם בזמנו סיימה שנה ועכשיו עוד מישהי אחת מסיימת שנה אבל לא בהרגשה טובה. שאר בנות השירות שהביאו למקום הזה עזבו אחרי תקופת זמן מסויימת. מסתבר שכבר הרכזות דיברו איתה לגבי הנושא הזה וכלום לא עזר. לא מבינה למה ממשיכים לשלוח לשם בנות שירות,או לכל מקום לצורך העיניין, עם היסטוריה כזאת. אם היא הייתה משלמת לי שכר לפי שעות ובאמת הייתי עובדת שלה הייתה לה את כל הזכות בעולם לצעוק עליי ולדרוש דברים. גם אם ה"דמי כיס" של העמותה יוצאים מהנציבות זה עדיין לא מהכיס שלה אלא המיסים של ההורים. אחרי הכל היא לא מוציאה את הכסף הזה החשבון שלה ונותנת לי אותו. שום דבר שבעולם לא מצדיק יחס כזה!
 
למעלה