נפת קמח חשמלית איטית ומרעישה

סקרמנטה

New member
נפת קמח חשמלית איטית ומרעישה

קיבלנו את הנפה במתנה (עם מסננת עדינה ודקה - 70 מש, מסיבות הלכתיות כמובן), כשעל הקופסא כתוב שניפוי של כ-2 ק"ג מתבצע במהירות... אז הכנסנו ק"ג אחד בלבד, הפעלנו, ו... 30 דקות! 30 דקות לקח לנפות ק"ג אחד של קמח! וברעש של גיזום עצים! זה צריך להיות כך?! כי לא נראה לי! במסננת ידנית היינו מנפים תוך דקות בודדות... ובשקט מופתי :) בפורום אחר קיבלתי תשובה שאולי השתמשנו בקמח גס יחסית, ולכן כדאי לנסות קמח אחר. זו גם בערך התשובה שקיבלנו מהחברה לאחר שהתלוננו. אבל לא נראה לי... וטרם ניסינו קמח של יצרן אחר. האם למישהו מכם יש נסיון לא מוצלח כזה? זה נראה לכם? תודה
 

אה2ה כנה

New member
קמח המותג

טחון גס , לעומתו הקמח הכחול טחון דק. אם אתם טוחנים הרבה אז צרו קשר במסרים יש לי להמליץ על משהו מנסיוני.
 

סקרמנטה

New member
המותג הכוונה ל"רמי לוי"? כי אכן את זה ניפינו!

ומה זה הקמח הכחול? את מתכוונת לאריזה בכחול וכתום? יחסית לא יוצא לנו לנפות הרבה. בין קילו ל-2 בשבוע. תודה
 

יוכי68

New member
שמעתי על הנפה הזו, בהתחלה מתלהבים

ואח"כ המכונה מתחילה לעשות בעיות. אין כמו נפה ידנית, אני שמה בשקית גדולה ומוסיפה לנפה את הקמח וכפית לזירוז ותוך כמה דקות עם מאמץ לשרירים יש לנו קמח מנופה...לא יזיק לנו להניע את השרירים. כל יום שישי אני מנפה כ 3 ק"מ קמח בנפה ידנית.
 

סקרמנטה

New member
האמת היא שקיבלנו אותה במתנה

מבת משפחה שנורא נורא התלהבה ממנה, ולא לרצינו לבאס אותה אז אמרנו יפה "תודה"... היא גם הזמינה עבורנו מסננת מיוחדת לנפה עבור קמח מלא. אולי היא רומזת לנו שנתחיל לאפות יותר?
 

רותי410

New member
יש לי את הנפה הזאת כבר כשנתיים, והיא מעולה!!!

קצת מעצבן להרכיב אותה (אבל בקטנה, כי אני גם לא סובלת לטפל במיקסר, אז אולי זאת הבעיה שלי), אבל היא עובדת כמו חלום. לא יודעת באיזה קמח השתמשת, אבל כל קמח שניפיתי, נופה תוך דקה. אצלי זאת נפה שמנפה קילוגרם אחד. כשניסיתי שני ק"ג, היא כמעט לא זזה. לדעתי היא לא מכוונת ליותר מק"ג אחד. וקניתי קמח מלא שניתן לנפות אותו בנפה רגילה והוא נופה נפלא. אני מרוצה כל כך!! (וגם השכנים, שלפעמים אין להם חשק לנפות כמות גדולה בנפה ידנית, ובצ'יק יש להם קמח מנופה)
 
מסכימה עם כל מלה של רותי!

גם לי יש את הנפה החשמלית, היא מכוונת לקילו אחד., והיא מנפה במהירות, 2 דקות, אמנם מרעישה, למי שזה מפריע אפשר להפעיל על המהירות הקטנה, אז זה פחות מרעיש, אבל לוקח יותר זמן כמובן.
 
למעלה