נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
 

aas111

New member
ללא ..אל תעשה זאת

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
ללא ..אל תעשה זאת
מחר אבתיר יעשה לנו שירשור ענק עם תמונות חבל לדחוף סתם הודעות מנהל פורום מחק את ההודעה בבקשה זאת רק דעתי
 

ה דרומי

New member
"לך תחפש " הודעה בשרשור ההוא

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
"לך תחפש " הודעה בשרשור ההוא
יותר נכון תנסה למצוא קשה נכון מחר זה מחר היום זה היום
 

ה דרומי

New member
נצל"ש לשאלה לגבי נתב"ג ../images/Emo160.gif

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
נצל"ש לשאלה לגבי נתב"ג

האם בימי שישי קרי סופע"ש יש פחות נחיתות+המראות מאשר בימים רגילים{בשאר ימי השבוע}
 

aas111

New member
טוב

נצל"ש לשאלה לגבי נתב"ג

האם בימי שישי קרי סופע"ש יש פחות נחיתות+המראות מאשר בימים רגילים{בשאר ימי השבוע}
טוב
אבל זה נכון מה שאמרת מחר תמיד פוחתים את יום חדש מה שמחר זה מחר זה נחמד לשמוע על כך
 

55מוטי

New member
תגידו, זה לא חבל ככה ../images/Emo35.gif

נצל"ש מבצעים על ארקיע
בבקשה לרשותכם ה דרומי הזכיר מילה קריר אז כמו טיפ לימים קרים
(לא קשורה לפורום)
תגידו, זה לא חבל ככה

בהתחלה צחקן פתח שירשור ועכשיו הדרומי פתח שירשור ואיך שאני רואה את זה עכשיו אביתר יפתח בכלל שירשור חדש עם הדיווח והתמונות על הרכבת המיוחדת.
 

aas111

New member
הוא פחת כבר .ובתניים קח חיים בקלות

תגידו, זה לא חבל ככה

בהתחלה צחקן פתח שירשור ועכשיו הדרומי פתח שירשור ואיך שאני רואה את זה עכשיו אביתר יפתח בכלל שירשור חדש עם הדיווח והתמונות על הרכבת המיוחדת.
הוא פחת כבר .ובתניים קח חיים בקלות
כאן זה בסה"כ אינטרנט!!! הוא פתח .אז לבריאות אם תרצה לפתוח הודעה חדשה אז בבקשה ... זכותך
 

aas111

New member
רק לא להפוך למריבות בגללל

הוא פחת כבר .ובתניים קח חיים בקלות
כאן זה בסה"כ אינטרנט!!! הוא פתח .אז לבריאות אם תרצה לפתוח הודעה חדשה אז בבקשה ... זכותך
רק לא להפוך למריבות בגללל
הודעות חדשות
 

ה דרומי

New member
ובנתיים מצאתי משהו באתר אם הקישור

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
ובנתיים מצאתי משהו באתר אם הקישור
מווי נט אתה נתת קישור והנה עוד משהו משם
 

aas111

New member
שמעתי שיש דבר כזה יותר טוב

ובנתיים מצאתי משהו באתר אם הקישור
מווי נט אתה נתת קישור והנה עוד משהו משם
שמעתי שיש דבר כזה יותר טוב
ברכבת לונדון פריס תוך שעות ספורות רק חבל ששמעתי שהרכבת ללונדון נוסעת מתחת למים ללא זכוכית אם היה כך היה כמו אקווריום בעניין אפריקה .תודה על המלצה
 

ה דרומי

New member
לא היתה בררה אחרת

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
לא היתה בררה אחרת
+- השיירה תצא בעוד כארבעים דקות מוסר הדר' ולא סופי תהיה לה עוד עיקוב בתחנת אשדוד מיון בערך שעה עד שתפתח תחנה פנויה לכיון צפונה. מוסר הדר'מהשטח
 

ה דרומי

New member
הדר יפתח שרשור רק ביום א או יום ב

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
הדר יפתח שרשור רק ביום א או יום ב
אין לו מצלמה דגיטאלית אנלוגית בלבד סדר השיירה מוביל קטר 108 מיד אחריו 756 ואחרון קטר מספר 761 סוגר את השירה הצבעים לבנים אדומים וכחולים כול הקטרים בצבע הרגיל
 

aas111

New member
נו יש זמן

הדר יפתח שרשור רק ביום א או יום ב
אין לו מצלמה דגיטאלית אנלוגית בלבד סדר השיירה מוביל קטר 108 מיד אחריו 756 ואחרון קטר מספר 761 סוגר את השירה הצבעים לבנים אדומים וכחולים כול הקטרים בצבע הרגיל
נו יש זמן
יאללה תתחילו לפתוח הודעות חדשות בכייף
 

ה דרומי

New member
עדכון נוסף נמסר ב../images/Emo56.gif מהדר' אביה

נפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
עדכון נוסף נמסר ב
מהדר' אביה
בשלב זה כול העסק שם מתעכב לא ידוע לו הסיבה בכול אופן בשעתיים הקרובות אין צאנ'ס שהשיירה תצא לדרכה אבל לא סופי . הכול עדין "פתוח"
 

suprman1

New member
../images/Emo26.gifלכל הצלמים../images/Emo36.gif

עדכון נוסף נמסר ב
מהדר' אביה
בשלב זה כול העסק שם מתעכב לא ידוע לו הסיבה בכול אופן בשעתיים הקרובות אין צאנ'ס שהשיירה תצא לדרכה אבל לא סופי . הכול עדין "פתוח"
לכל הצלמים

כנראה שנאלץ לבטל את מבצע הצילום. הרכבת עדיין מתעכבת בנמל אשדוד בגלל בלאגן של אנשי המכס. לפי ההערכה היא תצא מהנמל רק בערב ותגיע לחיפה בשעות הלילה.
 

aas111

New member
לצחקן

לכל הצלמים

כנראה שנאלץ לבטל את מבצע הצילום. הרכבת עדיין מתעכבת בנמל אשדוד בגלל בלאגן של אנשי המכס. לפי ההערכה היא תצא מהנמל רק בערב ותגיע לחיפה בשעות הלילה.
לצחקן
ראה את תגובה בשבילך כנראה שנאלץ לבטל את מבצע הצילום. הרכבת עדיין מתעכבת בנמל אשדוד בגלל בלאגן של אנשי המכס. לפי ההערכה היא תצא מהנמל רק בערב ותגיע לחיפה בשעות הלילה. חבל מאוד .באמת לפעמים יש פאשלות
 

omer landau

New member
מה הבעיה במכס?????? האם למישהו יש

לכל הצלמים

כנראה שנאלץ לבטל את מבצע הצילום. הרכבת עדיין מתעכבת בנמל אשדוד בגלל בלאגן של אנשי המכס. לפי ההערכה היא תצא מהנמל רק בערב ותגיע לחיפה בשעות הלילה.
מה הבעיה במכס?????? האם למישהו יש
קטר זה לא מכולה או לא יודע מה מה הבעיות במכס יש לרשום כמה טפסים לשלם את המס שכחתי משהו??????? מה הבעיה שם? ההודעה היא משעה שלוש האם למישהו יש עדכונים חדשים
 

suprman1

New member
כנראה שניסו לעבור במסלול הירוק../images/Emo5.gif

מה הבעיה במכס?????? האם למישהו יש
קטר זה לא מכולה או לא יודע מה מה הבעיות במכס יש לרשום כמה טפסים לשלם את המס שכחתי משהו??????? מה הבעיה שם? ההודעה היא משעה שלוש האם למישהו יש עדכונים חדשים
כנראה שניסו לעבור במסלול הירוק

במקום במסלול האדום
סתאם, אין לי מושג, רק הבנתי מאביתר שהרכבת מתעכבת וכנראה תיסע רק בשעות הערב המאוחרות.
 

omer landau

New member
הבנתי...../images/Emo13.gif../images/Emo51.gif מזל טוב לרכבת

כנראה שניסו לעבור במסלול הירוק

במקום במסלול האדום
סתאם, אין לי מושג, רק הבנתי מאביתר שהרכבת מתעכבת וכנראה תיסע רק בשעות הערב המאוחרות.
הבנתי...
מזל טוב לרכבת
אני מניח שאם הם יגיעו בלילה או בערב או לפני שעתיים זה לא כל כך משנה כי במילא לא היו נוגעים בהם עד מחר בבוקר או ביום ראשון על אף ההתרגשות של קטרים חדשים הידד מזל טוב לרכבת ישראל אש"ס= אני שונא ספרות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה