ללא ..אל תעשה זאתנפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
"לך תחפש " הודעה בשרשור ההואנפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
נצל"ש לשאלה לגבי נתב"גנפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
טובנצל"ש לשאלה לגבי נתב"ג![]()
האם בימי שישי קרי סופע"ש יש פחות נחיתות+המראות מאשר בימים רגילים{בשאר ימי השבוע}
תגידו, זה לא חבל ככה
הוא פחת כבר .ובתניים קח חיים בקלותתגידו, זה לא חבל ככה![]()
בהתחלה צחקן פתח שירשור ועכשיו הדרומי פתח שירשור ואיך שאני רואה את זה עכשיו אביתר יפתח בכלל שירשור חדש עם הדיווח והתמונות על הרכבת המיוחדת.
רק לא להפוך למריבות בגלללהוא פחת כבר .ובתניים קח חיים בקלות
כאן זה בסה"כ אינטרנט!!! הוא פתח .אז לבריאות אם תרצה לפתוח הודעה חדשה אז בבקשה ... זכותך
ובנתיים מצאתי משהו באתר אם הקישורנפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
שמעתי שיש דבר כזה יותר טובובנתיים מצאתי משהו באתר אם הקישור
מווי נט אתה נתת קישור והנה עוד משהו משם
לא היתה בררה אחרתנפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
הדר יפתח שרשור רק ביום א או יום בנפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
נו יש זמןהדר יפתח שרשור רק ביום א או יום ב
אין לו מצלמה דגיטאלית אנלוגית בלבד סדר השיירה מוביל קטר 108 מיד אחריו 756 ואחרון קטר מספר 761 סוגר את השירה הצבעים לבנים אדומים וכחולים כול הקטרים בצבע הרגיל
עדכון נוסף נמסר בנפתח שירשור חדש בנושא השיירה כאן
המקום השרשור ההוא כבר נהיה אם זקן ארוך וגם המקום לנצלש"ם למניהם. פשוט כי לא היתה בררה אחרת
עדכון נוסף נמסר במהדר' אביה![]()
בשלב זה כול העסק שם מתעכב לא ידוע לו הסיבה בכול אופן בשעתיים הקרובות אין צאנ'ס שהשיירה תצא לדרכה אבל לא סופי . הכול עדין "פתוח"
לצחקןלכל הצלמים![]()
![]()
כנראה שנאלץ לבטל את מבצע הצילום. הרכבת עדיין מתעכבת בנמל אשדוד בגלל בלאגן של אנשי המכס. לפי ההערכה היא תצא מהנמל רק בערב ותגיע לחיפה בשעות הלילה.
מה הבעיה במכס?????? האם למישהו ישלכל הצלמים![]()
![]()
כנראה שנאלץ לבטל את מבצע הצילום. הרכבת עדיין מתעכבת בנמל אשדוד בגלל בלאגן של אנשי המכס. לפי ההערכה היא תצא מהנמל רק בערב ותגיע לחיפה בשעות הלילה.
כנראה שניסו לעבור במסלול הירוקמה הבעיה במכס?????? האם למישהו יש
קטר זה לא מכולה או לא יודע מה מה הבעיות במכס יש לרשום כמה טפסים לשלם את המס שכחתי משהו??????? מה הבעיה שם? ההודעה היא משעה שלוש האם למישהו יש עדכונים חדשים
הבנתי...כנראה שניסו לעבור במסלול הירוק![]()
במקום במסלול האדוםסתאם, אין לי מושג, רק הבנתי מאביתר שהרכבת מתעכבת וכנראה תיסע רק בשעות הערב המאוחרות.![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.