נפתחת קבוצה לנשים שחוו אובדן הריון

מירב46

New member
נפתחת קבוצה לנשים שחוו אובדן הריון

מרכז יעוץ לאשה-המתמחה בפסיכותרפיה פרטנית, זוגית וקבוצתית לנשים, פותח בימים אלו קבוצה לנשים שחוו אובדן הריון, לאחר הטרימסטר הראשון של ההריון (מוות תוך ריחמי של עובר). מטרת המפגשים היא לעבוד על ההיבטים הריגשיים והפיזיים ולאפשר מקום של שיתוף, והתמודדות עם הכאב, האובדן והשכול. את הקבוצה תנחנה שתי עובדות סוציאליות, המומחיות בטיפול בנשים בכלל ובנשים שחוו אובדן ומשבר בפרט. הקבוצה מתוכננת להיפתח אחרי החגים, ויהיו בה 11 מפגשים בני שעתיים, שיתקיימו בסניפנו ברמת גן, ברח' רוקח 12. אשמח לתת פרטים נוספים - למירב, 02-6785210 או 054-4932162 עד שעות הצהריים. (למען הסר ספק, אציין שקיבלתי את אישור הנהלת הפורום לפרסם כאן את דבר הקבוצה.) |
 

נאשא

New member
../images/Emo124.gifחשוב מאד../images/Emo70.gif

תודה מירב שפרסמת גם כאן, אני מאד מודה לך על כך. בנות, רבות מכן שואלות האם יש קבוצת תמיכה, אזהנה אחת כזו שגם נשמעת מקצועית ורצינית. מקווה שתלכו. אני יודעת שמאד חסר לי דבר כזה. ושוב, תודה מירב שלא שכחת אותנו.
 

ליא11

New member
יוזמה מבורכת ונדרשת, ברכותיי ../images/Emo106.gif

ואם זה היה יותר קרוב לאזור שלי (חיפה/קריות) הייתי הראשונה להירשם. במחשבה שניה, אם אין עם זה בעיה ואם כבר יש את המידע הזה, אשמח שתצייני כאן גם:
באיזה יום ושעה המפגש יתקיים בע"ה
מה תהיה גודל הקבוצה פחות או יותר
כמה זמן מראש צריך להירשם כדי לא "לפספס"
בתודה מראש והמשך יום טוב
ליא ועכשו אלך לי ל-
הנחשק...
 

מירב46

New member
פרטים נוספים לגבי הקבוצה

שלום ליא11, היום הצפוי למפגשי הקבוצה טרם נקבע, אך יש סבירות גבוהה שזה יקרה בשעות הערב. גודל הקבוצה המוערך - 8-11 נשים. כל עוד לא תרשמנה מינימום 8 נשים, הקבוצה לא תיפתח. בינתיים, ניתן להירשם -יש עוד מקומות פנויים. מקווה שעד אחרי החגים המכסה תתמלא. יום טוב!
 
שאלה לגבי הקבוצה

כתבת שהקבוצה נועדה לנשים שחוו אובדן לאחר הטריימסטר הראשון (מוות רחמי של עובר). מה לגבי נשים שחוו אובדן כזה אך עדיין בטריימסטר הראשון?
 

מירב46

New member
למי מיועדת הקבוצה?

המיקוד שלנו הוא בנשים שחוו אובדן הריון לאחר שבוע 13-14, כאשר לעיתים מין הילוד כבר ידוע, והציפיה והקשר לעובר הולכים ומתחזקים, ועד כמובן לאובדן הריון בשלבים מאוחרים, שבו, לדאבוננו, הנשים עוברות את החוויה הקשה של לידת עובר ללא רוח חיים. הקבוצה לא מיועדת לנשים בשלבי הטרימסטר הראשון.
 

אפרת80

New member
ומה תעשנהו אלה

שאיבדו הריונות כי ירדו להן המים (וילדו עוברים חיים שמפאת גילם הצעיר לא שרדו)??? זו יוזמה מבורכת ונחוצה, אך זה נראה לי קצת לוקה בחסר, או שמא אינכם רוצים "להתפזר"? סליחה מראש אם אני נשמעת קצת צינית... אמנם התגברתי על האובדנים שלי, אך זה עורר בי תהיה קלה, ואולי הסוגריים - הם בסה"כ סוגריים?! הרעיו לכשעצמו, מעבר להיותו טיפולי-התמודדותי, נשמע מרתק, ואולי רק בשל כך הייתי רוצה ליטול בו חלק. כך או כך, איתי או בלעדי (לי יש דרכים משלי, לא בהכרח טובות...), אני מקווה ומאחלת לעוסקות במלאכה שתעשנה עבודתן נאמנה ולכל חברותי שתצאנה נשכרות.
 

ליא11

New member
אפרת, אין לי ספק שה"קריטריונים"

לקבוצה הינם רחבים יותר ממוות תוך רחמי, למרות שרק את זה ציינה מירב. ייתכן והיא פשוט חשבה שהתאור הנ"ל הוא מעין כותרת לכל ה"גוונים" של אובדן מסוג זה - שזה כבר נושא אחד שאפשר להעלות במפגשים, קרי, הנסיבות השונות שכולן הובילו בסופו של דבר לתוצאה המשתקת של אובדן תינוק. בכל אופן, אני מקווה שמירב תיכנס שוב לפורום ותתייחס לתגובות כאן. ליא
 

מירב46

New member
תודה על השאלה החשובה

שלום אפרת80, השאלה שלך ממש חשובה ונתנו את דעתינו עליה -מכיוון שבמקרה שאת מתארת יש מאפיינים דומים בהתמודדות עם האובדן והשכול, ובכל זאת...יש גם שוני. אני חייבת לציין שאנו עדיין מתלבטות אם יהיה נכון לצרף נשים שחוו זאת. ייתכן בהחלט שנצרף. את ואחרות מוזמנות להתקשר אליי. אני מתחייבת לגבש עמדה בהקדם. תודה. מירב.
 
למעלה