נפתחה עמדת "על הקו" בנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

joeire

New member
מה עם מכירת רב קו אנונימי 24/7?

מה עם מכירת רב קו אנונימי 24/7?
נראה לי שצריך לשדרג את מכונות הטעינה כך שגם ינפקו רב קו אנונימי לטובת התיירים ויאפשרו החזרת רב קו תוך קבלת החזר כספי על ערך צבור בכרטיס (ולאחר בדיקה ידנית של תקינות הכרטיס אפשר להחזירו למכונה למכירה חוזרת).
 

Bus Nerd

Active member
אין סיבה לחייב תייר לקבל כרטיס אישי

מה עם מכירת רב קו אנונימי 24/7?
נראה לי שצריך לשדרג את מכונות הטעינה כך שגם ינפקו רב קו אנונימי לטובת התיירים ויאפשרו החזרת רב קו תוך קבלת החזר כספי על ערך צבור בכרטיס (ולאחר בדיקה ידנית של תקינות הכרטיס אפשר להחזירו למכונה למכירה חוזרת).
אין סיבה לחייב תייר לקבל כרטיס אישי
רוב התיירים במילא לא נשארים כאן מספיק זמן כדי שהיתרונות של כרטיס אישי יהיו משתלמים עבורים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מה שעל בטוח, זה שעמדות הטעינה של רכבת ישראל כן מקבלות אשראי

האם תיייר בעל כרטיס אשראי שהונפק בחו״ל יכול להטעין
רב קו בעמדה הזו או במכשיר שליד באמצעות כרטיס האשראי שלו?
מה שעל בטוח, זה שעמדות הטעינה של רכבת ישראל כן מקבלות אשראי
חו"ל (אגב, ר"י רושמת את העסקאות בסוג עסק MCC מספר 9311 "מיסים וקנסות" ולא במספר MCC 4789 "תחבורה ציבורית", מה שבעייתי לתיירים שיש להם כרטיסי אשראי שנותנות קאשבאקים על סוגי עסקאות שונים - תחבורה ציבורית לעתים נכללת בחישובים, אבל מיסים וקנסות כמעט ולעולם לא)
&nbsp
לגבי קווים לא יודע על בטוח מה הולך שם
&nbsp
העמדות של המטרונית לא אוכלות רוב כרטיסי אשראי אירופאיים
&nbsp
העמדות של אגד כן, וגם משייכות לתחבורה ציבורית (4789)
&nbsp
&nbsp
*לפני חודש כבר הצעתי תוכנית לתיקון של כל הסלט של הרב-קו, צריך לבטל שיוך כרטיס וחוזים למפעילים ספציפיים ולהקים עמדות טעינה אחידות, זה מזמן יצא משליטה
 
באמת יפה לראות!

קו 485 לנתב"ג
בתחנה "המרכזית" שלו בירושלים הבוקר (שעה 6)

סה"כ כ-40 נוסעים כולל כאלה שעלו בתחנות הקודמות

נחמד למדי.

יום נפלא!
באמת יפה לראות!
איך באמת הסתדרו הירושלמים שנות דור עם מוניות נשר וקו 947?
 
עד פתיחת הרכבת יש להעלות לחצי שעה תדירות

קו 485 לנתב"ג
בתחנה "המרכזית" שלו בירושלים הבוקר (שעה 6)

סה"כ כ-40 נוסעים כולל כאלה שעלו בתחנות הקודמות

נחמד למדי.

יום נפלא!
עד פתיחת הרכבת יש להעלות לחצי שעה תדירות
נסעתי בקו 485 לפני כשבועיים ב2 לפנות בוקר והואוטובוס היה מלא, להערכתי אם יתגברו אותו לכל חצי שעה האוטובוס יתמלא.
 

olli3

New member
מנהל
כי מעפילות התחבורה הציבורית הן קבלן ביצוע של משרד התחבורה

למה של קוויִם ולא של מדיִנת ישׂראל
כי מעפילות התחבורה הציבורית הן קבלן ביצוע של משרד התחבורה
מפעילת התחבורה הציבורית באשכול זה היא חברת קווים ועל כן עליה הוטלה המשימה.
 

Yarenn

New member
כן, אבל זה נראה מוּזר

כי מעפילות התחבורה הציבורית הן קבלן ביצוע של משרד התחבורה
מפעילת התחבורה הציבורית באשכול זה היא חברת קווים ועל כן עליה הוטלה המשימה.
כן, אבל זה נראה מוּזר
 

Ccyclist

Well-known member
ומה יקרה אם יש בעיה בכרטיס והתייר באזור של אגד או דן ?

כי מעפילות התחבורה הציבורית הן קבלן ביצוע של משרד התחבורה
מפעילת התחבורה הציבורית באשכול זה היא חברת קווים ועל כן עליה הוטלה המשימה.
ומה יקרה אם יש בעיה בכרטיס והתייר באזור של אגד או דן ?
סוג התייר שהכי הגיוני שיוציא רב קו הוא תייר עצמאי המבקר בערים הגדולות. תל אביב שייכת עדיין לדן וירושלים לאגד. אינני יודע איפה העמדה הקרובה ביותר של קווים למקומות אלו (חוץ מנתב"ג) אבל אם ישתבש משהו ברב-קו של התייר הוא יצטרך להגיע לעמדות קווים במקומות מרוחקים מהאזורים בהם הכי סביר שישתמש בכרטיס כי עדיין יש מרכיבים הדורשים ביקור בעמדות של המנפיקות הספציפיות.
&nbsp
חבל שאין חברת רב קו אחת שכל המפעילות משתמשות בה או סט נהלים אחיד שיאפשר לכל חברה לטפל ברב קו של כל חברה אחרת.
&nbsp
כמו כן אני מקווה שמה שנותנים לתיירים יכול להטעין כרטיס שבועי. לאחרונה הייתי בעיר גדולה עם כרטיס חצי חכם ומטרו שבה אי אפשר היה להטעין כרטיס שבועי בשדה התעופה וחסל אלא היה צריך להטעין כרטיס יומי חדש כל יום והיו מלא תורים ובאגים.
 

Bus Nerd

Active member
חופשי שבועי זמין ברב קו אנונימי, אז הכל בסדר מהבחינה הזו

ומה יקרה אם יש בעיה בכרטיס והתייר באזור של אגד או דן ?
סוג התייר שהכי הגיוני שיוציא רב קו הוא תייר עצמאי המבקר בערים הגדולות. תל אביב שייכת עדיין לדן וירושלים לאגד. אינני יודע איפה העמדה הקרובה ביותר של קווים למקומות אלו (חוץ מנתב"ג) אבל אם ישתבש משהו ברב-קו של התייר הוא יצטרך להגיע לעמדות קווים במקומות מרוחקים מהאזורים בהם הכי סביר שישתמש בכרטיס כי עדיין יש מרכיבים הדורשים ביקור בעמדות של המנפיקות הספציפיות.
&nbsp
חבל שאין חברת רב קו אחת שכל המפעילות משתמשות בה או סט נהלים אחיד שיאפשר לכל חברה לטפל ברב קו של כל חברה אחרת.
&nbsp
כמו כן אני מקווה שמה שנותנים לתיירים יכול להטעין כרטיס שבועי. לאחרונה הייתי בעיר גדולה עם כרטיס חצי חכם ומטרו שבה אי אפשר היה להטעין כרטיס שבועי בשדה התעופה וחסל אלא היה צריך להטעין כרטיס יומי חדש כל יום והיו מלא תורים ובאגים.
חופשי שבועי זמין ברב קו אנונימי, אז הכל בסדר מהבחינה הזו
 

Ccyclist

Well-known member
נראה שהעמדה מנפיקה כרטיסים אישיים. כמו כן ההפסקות ביזאריות

חופשי שבועי זמין ברב קו אנונימי, אז הכל בסדר מהבחינה הזו
נראה שהעמדה מנפיקה כרטיסים אישיים. כמו כן ההפסקות ביזאריות
1 - הלינק מדבר על כרטיסים אישיים ולא מציין כרטיסים אנונימיים. כמו כן הוא עוסק בדברים לא רלוונטים לתייר כמו שיחזור חוזים, שגם ישראלי או תייר חוזרים יתקשו לקבל שירות מספק מחברת קווים דווקא.
&nbsp
2 - איוש העמדה בעובד בודד המחייב שתי הפסקות של חצי שעה ביום היא בושה לשירות. הנוחתים בשדה אינם יכולים לבחור את שעת הגעתם לאזור העמדה הנקבעת על פי זמני הטיסה, העיכובים האפשריים וגורמים כמו ביקורת הגבולות וקרוסלת המזוודות. תייר שמגיע בתחילת ההפסקה ימשיך לתחנת הרכבת או למוניות השירות ולא יבזבז חצי שעה מזמנו. חבל שאלו הפנים המתוכננות לתח"צ.
&nbsp
3 - יתכן שהשילוט בעמדה צריך להיות שונה, ממותג יותר תוך שילוב סמל משרד התחבורה ותוארו באנגלית וכן סמל רכבת ישראל. העמדה שבתמונה מזכירה יותר עמדות של חברות אוטובוס זולות פרטיות כפי שניתן לראות לרוב בשדות תעופה איטלקיים ופחות עמדה רשמית ממותגת של רשות תחבורה מטרופוליטנית / ארצית. סמל הארנב היתום ו"שם המשפחה הערבי" Al-Haqav לא אומר הרבה לתייר. לישראל יש יתרון ענק של כרטיס חכם אחד לכל המדינה וחבל שזה לא ממותג נכון.
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
משרד התחבורה מפשל תמיד במיתוג והנגשת מידע

נראה שהעמדה מנפיקה כרטיסים אישיים. כמו כן ההפסקות ביזאריות
1 - הלינק מדבר על כרטיסים אישיים ולא מציין כרטיסים אנונימיים. כמו כן הוא עוסק בדברים לא רלוונטים לתייר כמו שיחזור חוזים, שגם ישראלי או תייר חוזרים יתקשו לקבל שירות מספק מחברת קווים דווקא.
&nbsp
2 - איוש העמדה בעובד בודד המחייב שתי הפסקות של חצי שעה ביום היא בושה לשירות. הנוחתים בשדה אינם יכולים לבחור את שעת הגעתם לאזור העמדה הנקבעת על פי זמני הטיסה, העיכובים האפשריים וגורמים כמו ביקורת הגבולות וקרוסלת המזוודות. תייר שמגיע בתחילת ההפסקה ימשיך לתחנת הרכבת או למוניות השירות ולא יבזבז חצי שעה מזמנו. חבל שאלו הפנים המתוכננות לתח"צ.
&nbsp
3 - יתכן שהשילוט בעמדה צריך להיות שונה, ממותג יותר תוך שילוב סמל משרד התחבורה ותוארו באנגלית וכן סמל רכבת ישראל. העמדה שבתמונה מזכירה יותר עמדות של חברות אוטובוס זולות פרטיות כפי שניתן לראות לרוב בשדות תעופה איטלקיים ופחות עמדה רשמית ממותגת של רשות תחבורה מטרופוליטנית / ארצית. סמל הארנב היתום ו"שם המשפחה הערבי" Al-Haqav לא אומר הרבה לתייר. לישראל יש יתרון ענק של כרטיס חכם אחד לכל המדינה וחבל שזה לא ממותג נכון.
&nbsp
משרד התחבורה מפשל תמיד במיתוג והנגשת מידע
 

Paper Gahan

New member
כל מילה בסלע

נראה שהעמדה מנפיקה כרטיסים אישיים. כמו כן ההפסקות ביזאריות
1 - הלינק מדבר על כרטיסים אישיים ולא מציין כרטיסים אנונימיים. כמו כן הוא עוסק בדברים לא רלוונטים לתייר כמו שיחזור חוזים, שגם ישראלי או תייר חוזרים יתקשו לקבל שירות מספק מחברת קווים דווקא.
&nbsp
2 - איוש העמדה בעובד בודד המחייב שתי הפסקות של חצי שעה ביום היא בושה לשירות. הנוחתים בשדה אינם יכולים לבחור את שעת הגעתם לאזור העמדה הנקבעת על פי זמני הטיסה, העיכובים האפשריים וגורמים כמו ביקורת הגבולות וקרוסלת המזוודות. תייר שמגיע בתחילת ההפסקה ימשיך לתחנת הרכבת או למוניות השירות ולא יבזבז חצי שעה מזמנו. חבל שאלו הפנים המתוכננות לתח"צ.
&nbsp
3 - יתכן שהשילוט בעמדה צריך להיות שונה, ממותג יותר תוך שילוב סמל משרד התחבורה ותוארו באנגלית וכן סמל רכבת ישראל. העמדה שבתמונה מזכירה יותר עמדות של חברות אוטובוס זולות פרטיות כפי שניתן לראות לרוב בשדות תעופה איטלקיים ופחות עמדה רשמית ממותגת של רשות תחבורה מטרופוליטנית / ארצית. סמל הארנב היתום ו"שם המשפחה הערבי" Al-Haqav לא אומר הרבה לתייר. לישראל יש יתרון ענק של כרטיס חכם אחד לכל המדינה וחבל שזה לא ממותג נכון.
&nbsp
כל מילה בסלע
יש לנו אכן כרטיס עם יתרונות אדירים - הוא ארצי, התעריפים זולים, ובקרוב יעבוד גם במוניות השירות (לא מחבב אותן אבל זה כרגע הפיתרון של המדינה לעוצר בשבת).

המיתוג בעייתי. השם בערבית מראה על ניתוק. ההפסקות מראות על זלזול.

לגבי קווים אני מקווה שהם יכולים לעזור בנושאי אגד ודן. אחרת זה פשוט לא רלוונטי.

במאמץ קטן אפשר ליצור עמדה שיכולה להוות קפיצה גדולה קדימה בנושא התח"צ לתיירים. לא כל התיירים רוצים לבזבז כסף על מוניות או כרטיסים חד פעמיים ולרובם אין מתורגמן שיעזור להם להתמצא. לכן החשיבות של עמדה ייצוגית גדולה כל כך.
 

נתנאל531

Well-known member
חופשי-שבועי לא זמין בכרטיסים החדשים

חופשי שבועי זמין ברב קו אנונימי, אז הכל בסדר מהבחינה הזו
חופשי-שבועי לא זמין בכרטיסים החדשים
שמכסים מרחבים או את את הארץ עד מצפה רמון, כנראה בעקבות מכירות דלות בכרטיסים הישנים
 

Ccyclist

Well-known member
חבל, שבועי זו התקופה שהכי מתאימה לתייר

חופשי-שבועי לא זמין בכרטיסים החדשים
שמכסים מרחבים או את את הארץ עד מצפה רמון, כנראה בעקבות מכירות דלות בכרטיסים הישנים
חבל, שבועי זו התקופה שהכי מתאימה לתייר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה