נפרדנו ,כן כן .. נפרדנו .תפסתי שכל

i love you boy

New member
נפרדנו ,כן כן .. נפרדנו .תפסתי שכל

ולא בגלל שהוא שתלטו אלא בגלל הכל, לו נמאס ממני.לי נמאס ממנו הוא לא מוכן שנשאר ידידים,לפחות בקשר \: תינוק . תוך כדי הריב/פרידה כשהוא עצבני ומדבר בטון עצבני ומכפיל כל אות אלף פעם [זה היה באייסקיו] אמרתי לו : אני לא מתכוונת כמו תמיד לבכות 24 שעות ולבכות לכל החברות שלי על הכתף ולהוציא עליהן עצבים.זה כ"כ לא יהיה ככה...עברתי את הקטע הזה . אחרי שעשו לי מלא שיחות שאני כן שווה משהו שכל הזמן הזה חשבתי שאני לא ונתתי לך לדבר אליי כאילו אני סמרטוט שלך. אז וואלה אני מושפעת ואני מקשיבה לחברות שלי ולאנשים שקצת יותר גדולים מאיתנו...אבל לפחות הם קצת עזרו לי ונתנו לי להבין דברים . ואני כולה בת 15 שלא צריכה להיות בעצבים כל הזמן בגלל עוד איזה בחור מתוך 100 חברים הבאים שיהיו לי . היה טוב וטוב שהיה דניאל . אתה מדהים וה9 חודשים האלה היו מדהימים למרות כל הכאב .. יותר מזה אין לי מה להגיד לך. יותר לא תשמע ממני..וגם להודעות הבאות אני לא אענה. עדיף שתמחוק אותי מהאייסי ומהפלאפון ואני אמחוק אותך . וכל אחד יתחיל חיים חדשים . אני נכנסת להתקלח אני אוהבת אותך . תעשה לי טובה אל תגיב לי על זה... שבת שלום וד"ש למשפחה :) הוא אמר "אין לי ראש לחפירות שלך כי זה באמת חפירות את אוהבת אותי ? חח לא כלכך מעניין אותי כרגע D: קודם תלמדי להתנהג כמו בן אדם .. אחרכך דברי איתי :] בהצלחה עם ה 100 חברים הבאים" שבת שלום חברי הפורום המדהימים, אני מודה לכולכם [: חיבוק!
 
אני חושבת שקיבלת החלטה נכונה

התגובה שלו אישרה לי את זה קצת. כל ה"לא מעניין אותי, תלמדי להתנהג כמו בנאדם". בחיי, כ"כ מוכר שעושים לך עוול, מתנהגים אלייך בזלזול, ואז עוד אח"כ אומרים "תלמדי להתנהג ואז דברי איתי", כשהצד השני לא מבין שהוא זה שמתנהג בזלזול. יפה אמרת לו, הוא צריך ללמוד לכבד אותך וכנראה שהוא גם גרם לך להרגיש פחות הערכה עצמית. אל תוותרי אף פעם על מי שאת (אני צריכה להגיד את זה גם לעצמי, ואני כמה שנים טובות מעליך) אכן יהיו לך עוד הרבה חברים, ועוד הרבה קשרים- לפחות למדת מזה שאת יודעת מה את רוצה להבא, ועל מה את לא מוכנה להתפשר. אני שמחה שהקשבת לעיצות, ואני בטוחה שזה היה מאוד לא קל. רק עם הזמן את תביני אם קיבלת החלטה נכונה או לא, והכי חשוב שיהיה לך טוב ושתרגישי שלמה עם מי שאת, ושאף אחד לא ינסה להרוס את מה שאת חושבת על עצמך. נ.ב הוא נשמע ילדותי במיוחד, דווקא את יצאת פה הבוגרת יותר.
 

נונה17

New member
גם אני חושבת שעשית החלטה נכונה

עוד יהיו לך תקופות קשות, את עוד תתגעגעי ותצטרכי תמיכה, אבל אני חושבת שעשית צעד נכון ואני חושבת שלמדת לקח חשוב לחיים.
 
יצאת מלכה

לא ציפיתי שתתנהגי בבגרות כל כך על סמך ההודעות שכתבת בשירשור המקורי אבל כנראה שיש הפתעות בחיים וזה מקסים!!! באמת הפתעת. יצאת בוגרת מעריכה את עצמך, ולא מתפרשת. והלוואי וזה ימשיך איתך בכל המערכות היחסים שלך עם בנים, כי זה מה שהכי חשוב, אחר כך הוא (הצד השני) קיצור מלכה שמחה בשבילך מאוד
 

ליאן.

New member
טוב, אז קודם כל מזל טוב,

על כך שמצאת את עצמך סוף סוף.. או על כך שאת לפחות בדרך לשם. קודם כל את. בהצלחה בהמשך.. ואל תצאי עם קטנוענים מתלהבים..
 

באז באז

New member
את יכולה לחזור אליו

תודה שהשתתפת בתרגיל של לחץ חברתי, ההנהלה מודה לך.
 

bvb6

New member
"קודם שהיא תלמד להתנהג כמו בן אדם"

אחרי זה ננסה לגרום לה להדיח את הליצנית
 
לפי דעתי עשית צעד נכון אבל....

לא בדרך הכי יפה ובוגרת שיש....נכון את עדיין ילדה והאמת בגיל שלך אולי גם אני הייתי נפרדת ככה מחברים חחחח אבל קשר של תשעה חודשים...סבבה אמרת באייסיקיו,זאת הדרך שלך והדרך שגורמת לך להרגיש סבבה ונוח עם עצמך אבל...ה"אל תגיב על זה וגם להודעות שלך אני לא אענה ותמחק את המספר שלי ואני את שלך..." אני לא חושבת שזה הכי יפה בטח הכניס אותו טיפה לשוק ובגלל זה התגובה שלו הייתה קצת לא לעניין,למרות שלפי מה שקראתי בהודעה הקודמת שלך הוא ילד לא לעניין ומגעיל ובגיל יותר מאוחר הוא יהיה ממש הרסני.... אני לא רוצה לערער אותך ואת ההחלטה שלך,מה שעשית עשית טוב שעשית כל הכבוד לך על ההחלטה יצאת באמת מלכה!!!! הדרך...לא יודעת......
 

i love you boy

New member
סתומה סתומה סתומה.

הוא אצלי ברגע זה, יושב בגינה על סיגריה. שכבנו מחובקים ראינו סרט, ובום טראח,התחלתי לבכות לו על הכתף =\ מ פ ג ר ת !! החלטנו שנשאר ידידים,שעדיף לשנינו. :[ לא יודעת כמה זמן אני אבכה על זה..
 

i love you boy

New member
הוא חזר הביתה,דברנו

אמר שאין טעם שניפגש יותר . וכשהוא היה אצלי,דקה לפני שהוא יצא הוא שאל אם אני רוצה לבוא לישון אצלו. אמרתי לו שלא זה לא רעיון טוב .. הוא הגיע לבית אמר לנשק אותי מתאים לך? [היו רק נשיקות בלחי] אבל לבוא אליי לא מתאים לך? הסברתי לו שקשה לי שאני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי שאני צריכה להתרגל לרעיון שנהיה רק ידידים ולא יותר מזה. סיימתי איתו את השיחה "ביי,אני אוהבת אותך" הוא אמר לי "ביי ,אין כבר טעם להגיד את זה" [אני אוהב אותך] נמאס =\
 
תקשיבי

את בת פאקין 15!!! באמת באמת שזה בסדר לא לדעת מה את רוצה ממנו ומעצמך בגיל הזה. זה עוד הזמן שבו הרגש חשוף וטהור, ועוד לא פיתחת (כנראה) את הציניות שמגנה על רובינו. אל תדאגי, זה יבוא עם הזמן, והכי חשוב אל תרגישי רע. אם בגיל 15 את לא יכולה להיות מבולבלת בלי להרגיש אשמה בגלל זה, אז מתי?
 

טלטוש

New member
נכון, עשית טעות

חבל. כאשר גומרים קשר, צריך לחתוך לא למשוך אותו כמו גומי. הוא בא אלייך, שיחק איתך והשאיר את זה ככה שהוא זרק אותך ולא את אותו. אין יותר פגישות כאלה שמעת?
 
למעלה