נפצעתי ביום ד' במקום העבודה בו אני עובדת

נפצעתי ביום ד' במקום העבודה בו אני עובדת

חודשיים (מטפלת בתינוק בבית פרטי) האם מותר לפטר אותי בזמן חופשת המחלה?
 

הבולאי

New member
ם נפצעת בעת עבודתך יש טופס לבטוח הלאומי

מלאי אותו והחתימי את המעבידה.והעבירי לבטוח הלאומי. לשאלתך-כן.
 
כן ובלבד

שישלמו לך את הימים בהם אינך עובדת עקב אי-כושר. אגב, אולי תספרי לנו איך נפצעת, יתכן שיש לך עילת תביעה.
 

הבולאי

New member
זה לא משנה מי המטומטם ומי הרשלן.נשאלת איך

נפצעת ומה הנזק הגופני שנגרם לך. אם נדע-נענה.
 
למעלה