נפח בפנים

cafetime1

New member
נפח בפנים

יש תזונה שיכולה להחזיר נפח שנעלם בפנים מלבד הזרקות?
 

אבי519

New member
אי אפשר לכוון את התפתחות רקמות השומן בגוף

השומן מצטבר בגוף לפי הגנטיקה של האדם ואין שום אפשרות למצמם או להגדיל רקמות שומן באזור זה או אחר בלי ניתוח.
מצד שני שרירים כן אפשר להגדיל באזורים מסויימים גם בגוף וגם קצת בפנים .
זה דורש תירגול אימונים יומיומיים, והרבה זמן, יש תרגילים לשרירי הפנים שמחזקים את השרירים הקטנים שיש בפנים, אבל יותר במטרה לקבל הגמשה והעלמת קמטים והרמת הפנים , תאורטית אפשר גם לקבל נפח בתרגילים כאלה אבל זה לא משמעותי כמו הנפח שמתקבל מרקמות השומן.
כתבי בגוגל "תרגילים לשרירי הפנים" - תמצאי המון.

לדוגמה : http://www.alummot.co.il/תרגילי_התעמלות_לפנים
 

cafetime1

New member
היי

תודה על תגובתך. אני אולי אחזור לאימונים לשרירי הפנים אכן ידוע לי כוחותיהם ואני מאמין בזה.
רציתי להתייעץ איתך בעוד נושא: לפני שנה וחצי עשיתי אימוני כוח בעיקר לכתפיים ולגב וכיום כשאני לובש חולצה הגוף נראה רחב יותר לעומת לפני כשהייתי לובש חולצה הייתי נראה צר ונערי יותר. העור עצמו גם נערי כי אני נותן דואג להזין בקרם גוף ובמקומות מסוימים קרם הגנה.
עברו שנה וחצי שבמהלכם כלל לא עשיתי אימוני כוח אלא קצת הליכות בשכונה. הגוף נשאר רחב והשרירים לא ירדו. זה מתסכל אותי כי אני אוהב את הגוף הצר והנערי שהיה לי ועוד יותר מתסכל אנשים שאוהבים לנפח גוף ובזים לי על האהבה שלי לגוף צר ונערי כמו שהיה לי.
&nbsp
שמעתי שאם מפחיתים באכילת חלבון אז השרירים ירדו אבל קראתי בספר שמדבר על אנטי איג'ינג' שחוסר בחלבון יכול להאיץ תהליך הזדקנות בגוף. מה גם שאני מעדיף שהשרירי רגליים שלי ישארו רק הכתפיים והגב לא יהיו כל כך שריריות כמו היום. מתגעגע לגוף שהיה לי. איך תוכל לסייע לי בבעיה המורכבת שלי?
 

אבי519

New member
אם מפסיקים אימוני כוח השרירים מדלדלים עם הזמן

אבל זה תהליך ארוך יותר מאשר הרזיה משומן וצריך סבלנות.
אצל גברים ההורמונים במיוחד הורמון הגדילה והורמון המין הגברי גורמים לגוף לפתח שרירים ולעצמות להתעבות ולקבל מראה גברי , נגד זה אין הרבה מה לעשות.
בכל מקרה את העצמות אי אפשר לעצב מחדש, ואם תסתכל בעיון על גברים שעברו שינויי מין תראה שגם אצלם למרות ההורמונים שהם מקבלים והניתוחים שהם עוברים הם לא מצליחים להצר מחדש את העצמות (במיוחד בכתפיים) ולהחזיר לעצמם את הפרופורציות הנשיות והנעריות.
בכל אופן אם אתה רוצה מראה יותר "דקיק ונערי" אל תעשה אימוני כוח עם משקולות אלא תתמקד בפעילות אירובית והתעמלות ללא משקולות, למשל יוגה , פילאטיס, ריקוד, וכ"ד לשמירה על שרירים ארוכים והגדלת הגמישות .

בהצלחה.
 
למעלה