ה-15 אגורות... לך יש אשראי עד 10 שקלים... הם לא מוכנים גרוש יותר.. תעשי טובה תסדרי את זה כדי שנוכל להתחיל לטפל בך...כי המצב רק הולך ומחמיר..!! אגב ני איטלקי אם שכחת... ביי.. *איטלקי32S מקווה שהמצב של העקומה בטירוף לא ידרדר..*
קודם כול ...אני עוברת רופא.... נו זה שאתה היתה מטופל אצלו....נו אתה חייב לזכור זה שאמר שאף רופא לא יצליח לטפל בבעיה שלך..... ודבר שאני אתה עקום לא אני פויה אחד!!!!!!!1 איטלקי מאמי .... אני צוחקת..... הכול בצחוק איתי מתוקה בטרוף....